Wirtualne biuro – czy warto i czy jest legalne?

Image

Wirtualne biuro to usługa, która pozwala korzystać z biura pod prestiżowym adresem i w atrakcyjnej lokalizacji. W ten sposób zminimalizowana zostaje konieczność ponoszenia kosztów jego samodzielnego najmu i zatrudniania pracowników do jego obsługi. Usługa wirtualnego biura narodziła się w Ameryce w latach 90., a w Polsce z roku na rok jej popularność wzrasta.

Czy wirtualne biuro to legalne rozwiązanie?

Korzystanie z wirtualnego biura jest w pełni legalne, na mocy stosownego orzeczenia wydanego w 2014 roku przez Sąd Administracyjny (II FSK 3549/13). Możesz zatem jako adres swojej firmy stosować adres wirtualnego biura, z którym podpiszesz stosowną umowę. Istotne jest jednak, aby podatek dochodowy oraz podatek VAT, jako jednoosobowa działalność gospodarcza, był odprowadzany do Urzędu Skarbowego zgodnego z miejscem Twojego zamieszkania jako osoby fizycznej.

Warto również podkreślić, iż Urzędy Skarbowe darzą ograniczonym zaufaniem firmy korzystające z wirtualnego adresu jako głównej siedziby firmy. Przygotuj się więc na wzmożone kontrole Twojego przedsiębiorstwa, zwłaszcza, jeśli specjalizujesz się w branży finansowej, paliwowej, bądź złomowej. Poza tym kompetentne Urzędy Skarbowe nie nastręczają trudności przy dopełnieniu wszelkich formalności dla przedsiębiorcy korzystającego z usług wirtualnego biura.

Korzystaj z nieograniczonych możliwości wirtualnego biura

Wirtualne biuro to usługi oparte na pełnym outsourcingu obsługi biurowej. W ten sposób przedsiębiorstwo posiada swoją siedzibę w konkretnym miejscu, jednak bez obowiązku znajdowania się tam fizycznie. To doskonałe rozwiązanie w czasach, gdzie praca zdalna nie stanowi już żadnego problemu, a posiadanie prestiżowego adresu siedziby firmy może przynieść znaczne zyski w dłuższej perspektywie.

Wirtualne biuro to przede wszystkim kompleksowa i profesjonalna pomoc obsługi firmy i zarządzanie korespondencją przy zachowaniu całkowitej anonimowości osobistych danych. Firmy świadczące tego typu usługi dbają o płynność przepływu informacji oraz dobrą komunikację w firmie. Dodatkowym pozytywnym aspektem jest oczywiście rejestracja firmy klienta na adres prowadzonego biura. Dzięki temu, nawet nie przebywając w dużym mieście, możesz pochwalić się adresem w prestiżowej lokalizacji.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =