NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
«« « ... 37 38 39 40 41 42 43 »
Apostazja z Kościoła, Kącik refleksji religijnej
Posty: 737
Dołączył: 15 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 11 Maja 2017r. 20:11  
Cytuj
CYTAT
CYTAT

Jestem po studiach na KULu i powiem Wam jedno.... Przeanalizowałem Pismo Święte, które było spisane w 3 językach - hebrajskim, greckim i aramejskim i..... twierdzę, że wasz Bóg, jesli istnieje, to jest największym mordercą na świecie...... Bo ktoś najbardziej miłosierny wedle Was skazywałby swoich wyznawców na tortury, mordy i np. nieuleczalne choroby wśród dzieci dwuletnich???? Zastanówcie się nad tym, bo to nie trzyma się kupy umiechumiechumiechumiech Jeśli w ogóle istnieje tan Wasz BÓG, to chyba śpi na dobre , bo nikt miłościwy nie dopuściłby do takich tragedii, które mają miejsce obecnie i w przeszłości miały miejsce na świecie......

Ogólnie chrześcijaństwo jest najlepszą religią obecnie naświecie, gdyż z jej powodu najmniej osób traci życie....A kada ślepa wiara w daną religię zawsze prowadziła do zbrodni i ludobójstwa....
Takie moje przemyślenia i pozdrawiam zagorzałych chrześcijanumiechumiechumiech W Was być może drzemie nadzieja na lepsze jutro umiechumiechumiechgood


Wyobraź sobie, że jesteś ojcem dorosłych dzieci którym dajesz wolność, czyli nie wtracasz się w ich życie.
Dorosłe dzieci schodzą na złą drogę, alkohol, narkotyki, przestepstwa.
Ty probujesz ich prosić i tlumaczycr ale oni Cię olewają.
Oczywiscie nie życzę Ci tego, ale idąc Twoim tokiem rozumowania ojciec tych dzieci nie istnieje... Ty nie istniejesz!
Bo dzieci są złe i cierpią, albo istniejesz i skazujesz ich na okropne życie, ale jesteś niemiłosierny względem swoich dzieci!

Widzisz analogię?