Zaloguj się !
NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Praca »
Nowy Temat Odpowiedz
«« « ... 42 43 44 45
Uniwheels, Zarobki odlewnia
Posty: 17
Dołączył: 16 Kwie 2017r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 8 Maja 2017r. 13:03  
Cytuj
CYTAT
To prawda, że na niektórych działach kierownicy z góry ustalają dwd oraz urlop i pracownik nie ma możliwości zmiany tego?



hahaha tak to prawda jak to w obozie pracy

Jestem Seba, spoko gosc.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 54
Dołączył: 8 Paź 2015r.
Skąd: Lipa
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Maja 2017r. 13:13  
Cytuj
Mi się wydaje że jednak dziś miały być

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 17
Dołączył: 16 Kwie 2017r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 8 Maja 2017r. 13:15  
Cytuj
CYTAT
Barany jutro przelew pracujesz i kurr... Nie wiesz kiedy wynagrodzenie dostajesz



pracownik2014
CYTAT
witam wie ktos czy byly przelewy ?



Ty tez jestes baranem, na to wychodzi, pracujesz, a nie wiesz keidy przelew dostaniesz piprz hipokryto bez szkoly

Jestem Seba, spoko gosc.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 39
Dołączył: 7 Paź 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Maja 2017r. 13:27  
Cytuj
Tluku wiesjki wal sie buahahah mlotekmlotekzaklopotanyzaklopotanyzaklopotanyok

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 17
Dołączył: 16 Kwie 2017r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 8 Maja 2017r. 13:30  
Cytuj
CYTAT
Tluku wiesjki wal sie buahahah
mlotekmlotekzaklopotanyzaklopotanyzaklopotanyok


Twoje słownictwo powala. Nie dziwię się, że robisz obozie pracy. Coś w życiu nie poszło, co?

Jestem Seba, spoko gosc.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 44
Dołączył: 14 Wrz 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Maja 2017r. 18:35  
Cytuj
Jeżeli ludzie sobie pozwalają to wam ustala dwd czy urlop kier zmiany jest zwykłym robolem . Cała brygada nic z tym nie robi to macie to co chcecie"W KUPIE SILA" panie i panowieumiechumiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 8
Dołączył: 21 Sie 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Maja 2017r. 08:39  
Cytuj
Wypłata siadła (oczywiście w bzwbk)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 73
Dołączył: 4 Sie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Maja 2017r. 10:41  
Cytuj
To ile tak zarabiacie ?? na czysty etat i z nadgodzinami ?? Ja w Alutecu mam nawet 4 tys zł jak miałem z 7- nadgodzin i dobra była premia, a czysta wypłata bez nadgodzin to 2500. A jak jest u was ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 44
Dołączył: 14 Wrz 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Maja 2017r. 11:56  
Cytuj
Nie są zle zarobki tylko ludzie to kur...y podpierdzielanie na lak.3 jest już norma zmianowi robole prześcigają się w tym już błazny jakich małoumiech tragedia współczuję asystentowiumiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 416
Dołączył: 14 Gru 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 9 Maja 2017r. 12:02  
Cytuj
praca to nie wszystko, liczy się wolność i szacunek do samego siebie, a jeśli wy chwalicie się wypłatami po 3000 zapierdzielając nocki święta i nadgodziny w pyle smrodzie i brudzie to gratuluje !!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 54
Dołączył: 8 Paź 2015r.
Skąd: Lipa
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Maja 2017r. 12:06  
Cytuj
A w innych bankach też już są? W moim nie mogę sprawdzić przez Internet A nie chce jechać na darmo

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 34
Dołączył: 25 Paź 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Maja 2017r. 01:48  
Cytuj
CYTAT
A w innych bankach też już są? W moim nie mogę sprawdzić przez Internet A nie chce jechać na darmo

W innych też już są mlotek

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 3
Dołączył: 2 Lis 2007r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 19 Maja 2017r. 00:32  
Cytuj
Gdzie lepiej zarobię za zwykłego pracownika bez wykształcenia? Thoni, czy Alutec? Gdzie więcej nadgodzin?

Jarek
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 54
Dołączył: 8 Paź 2015r.
Skąd: Lipa
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 19 Maja 2017r. 08:33  
Cytuj
Thoni, czy Alutec? a to nie ta sama firma?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 218
Dołączył: 12 Maja 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 21 Maja 2017r. 01:26  
Cytuj
Jak bylo ,jest i bedzie,zalezy ile pracownik zakombinuje,nie basjerujcie o premiach,dodatkach Niektorym jest naprawde dobrze,DALEJ.:szok:

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 120
Dołączył: 19 Paź 2008r.
Skąd: Stalowa
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 22 Maja 2017r. 12:29  
Cytuj
Ktoś coś wie o wczorajszym wypadku w uniwheels???

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 6
Dołączył: 22 Maja 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 22 Maja 2017r. 22:48  
Cytuj
Praca w nocy i święta to wykorzystywanie ;) weekend jest dla ludzi

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 51
Dołączył: 3 Sty 2012r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Maja 2017r. 07:09  
Cytuj
marek238
Powiedz to aptekarzowi, który ma dyżur w nocnej aptece a Twoje dziecko zachorowało.
Obsłudze stacji benzynowej, gdy wyjedziesz w nocy na wyjazd wakacyjny i trzeba bak uzupełnić.
Taksówkarzowi, który będzie dowodził Cię w nocy w weekend po imprezie.
Powiedz takim ludziom, że praca w nocy i weekendy to wykorzystywanie. W dzisiejszych czasach niewiele jest już pracodawców, którzy nie wymagają przyjść do pracy w weekend czy święta.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1645
Dołączył: 17 Kwie 2016r.
Skąd: PiSLamaBad
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Maja 2017r. 07:28  
Cytuj
Praca w godzinach nocnych powinna być dodatkowo wynagradzana. Taksówkarz w nocy ma wyższa stawkę, leki w aptece na dyżurze są droższe. Paliwo i wóda na stacji benzynowej bez zmian.

Na świecie są dwa rodzaje ludzi: tacy którzy myślą, że rząd stara się działać w ich najlepszym interesie oraz tacy, którzy myślą - Nathan Fraser
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 172
Dołączył: 24 Sie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Maja 2017r. 10:45  
Cytuj
W Tryumphie macie prace od pon do piątku na pierwszą zmiane. 1500 zł do tego obowiązkowe nadgodziny za urlop do odebrania. Haha. Dla ludzi bez perspektyw i wykształcenia Uniwheels jest rajem, bo gdzie by taki matoł jeden z drugim zarobił 3000 zł, a jak się dobrze lawiruje to i awans czeka. Bo swój swojego nie sprzeda w Polszy.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 95
Dołączył: 21 Marz 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Maja 2017r. 12:52  
Cytuj
Andrzej_2.0 powinna i jest przynajmniej w Uniwheelsie dlatego własnie ludzie chodza na nadgodziny i nie ma jakiegos tam przymusy, na niektórych wydziałach jest nawet co jakis czas zakaz.A to czy komus przeszkadza ze pracuje w niedziele i swieta to juz indywidualna sprawa bo nie kazdemu to wadzismiech2 podpisujac umowe w systemie 4 -brygadowym chyba wiekszosc zdawała sobie sprawe jak to wyglada.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
«« « ... 42 43 44 45
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Praca »