NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Szkoła i studia »
Nowy Temat Odpowiedz
Chce studiować informatyke,
Posty: 1
Dołączył: 5 Gru 2014r.
Skąd: gdansk
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Sty 2015r. 11:12  
Cytuj
Witam. Prosze o radę. Jestem z zamiłowania informatykiem. Chcę iść na studia w tym kierunku. Nie chcę jednak, aby była to jakakolwiek uczelnia. Chcę, aby była to najlepsza uczelnia. Żebym mógł się wiele nauczyć i mieć szansę znaleźć dobrą pracę. Czy macie jakieś doświadczenia w tym zakresie. Jaka uczelnia jest dobra i może otworzyć drzwi do sukcesu? Uważam, że jestem dobry w tym co robię, dlatego chcę wybrać kierunek mało popularny, żeby była większa szansa na pracę. Studia są mi potrzebne tylko po to, żeby mieć papierek, bo informatyka już nie ma dla mnie żadnych tajemnic. Znacie jakąś dobrą uczelnię? Czy trzeba mieć jakiś specjalny kierunek, żeby łatwiej było mi w przyszłości znaleźć pracę? Coraz częściej mówi się, że informatyka to kierunek, w którym specjaliści będą zawsze potrzebni. Kocham to, co robię i dlatego chciałbym w przyszłości podjąć pracę w tym zawodzie. Wszystkie firmy jednak potrzebują udokumentowania tego co potrafię. A może znacie firmy, które dają szansę samouczkom? Ja niestety obracam się wśród ludzi którzy skończyli studia i dopiero wtedy znaleźli pracę. Możecie mi coś podpowiedzieć.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Sty 2015r. 11:12  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5004
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Sty 2015r. 11:14  
Cytuj
Politechnika Warszawska - dział informatyka, bezrobotnych tam nie tworzą.

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 258
Dołączył: 25 Kwie 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Sty 2015r. 11:16  
Cytuj