NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Szkoła i studia »
Nowy Temat Odpowiedz
studia zaoczne-jakie polecacie???, studia zaoczne-jakie polecacie???
Posty: 37
Dołączył: 14 Marz 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Lut 2013r. 18:38  
Cytuj
Witam. Proszę doradzcie jakie studia zaoczne w Stalowej Woli lub okolicach najłatwiej ukonczyć???/chodzi mi o to że mam mało czasu praca rodzina, a pamietam z technikum że potrzebuje trochę czasu żeby wykuć dany materiał/
Jestem po technikum, i matematyka, fizyka, chemia nie są moją mocną stroną.proszę doradzcie kierunek i uczelnie gdzie mozna w miare bezstresowo ukończyć studia dzieki
Kontakt:
- Stalowiak79_(at)_interia.eu

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Lut 2013r. 18:38  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 866
Dołączył: 8 Maja 2011r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Lut 2013r. 19:23  
Cytuj

Jezeli te studia nie sa Ci do niczego potrzebne to daruj sobie. Sam jestem po studiach i za wiele na chwile obecna mi nie daly oprócz mgr przed nazwiskiem. Jezeli ma Ci to dac korzysci w pracy to idz na studia tudziez politechnike o kierunku powiazanym z Twoja praca lub z taka dziedzina ktora Cie interesuje.
Zadaj sobie pytanie. Czy bezstresowe studia to nie jest marnowaniem pieniedzy.


Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 67
Dołączył: 2 Gru 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Lut 2013r. 20:02  
Cytuj
podpinam się pod temat smiech2

Nie żałuj te­go, cze­go prag­niesz. Żałuj marzeń, których bałeś się spełnić...
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 791
Dołączył: 20 Lip 2010r.
Skąd: Kielce
Ostrzeżenia: 60%
ff
Wysłany: 18 Lut 2013r. 21:00  
Cytuj