Posty: 711
Dołączył: 0 00 0000r. Skąd: Tarnobrzeg - Stalowa Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Witam Was,
Od niedawna zauważyłem, że powstała nowa wulkanizaja (konkurenja dla Jędrucha i Palenia) na uliy Klasztornej. Być może ktoś już wymieniał tam gumy bądź regenerował i napisze kilka zdań o jakości i cenie. Pozdrawiam Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami. |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami. |
|
Posty: 288
Dołączył: 10 Paź 2011r. Skąd: okolice Stalowej Wol Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja tam wymieniałem oponki na zimowe i wszystko profesjonalnie było zrobione jak dla mnie. Cena też w miarę przystępna ;)
|
|
Posty: 86
Dołączył: 30 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Z wymiana wszystko ok. Wlasciciel trochę pajac ale nieszkodliwy.
|
|
Posty: 57
Dołączył: 24 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
CYTAT wszystko profesjonalnie było zrobione jak dla mnie. Usługa jest tym lepiej wykonana, im mniejsza jest wiedza i oczekiwania klienta ... Możesz sobie darować takie wpisy. Przypomnijmy: Każde dokręcanie musi być wykonane kontrolowanym momentem. Czytaj: kluczem dynamometrycznym. NIEDOPUSZCZALNE JEST użycie standardowego klucza pneumatycznego przy DOKRĘCANIU, nawet w POCZĄTKOWEJ FAZIE. Ignorowanie kontroli momentu dokręcania, to PRZESTĘPSTWO. |
|
Posty: 288
Dołączył: 10 Paź 2011r. Skąd: okolice Stalowej Wol Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT wszystko profesjonalnie było zrobione jak dla mnie. Usługa jest tym lepiej wykonana, im mniejsza jest wiedza i oczekiwania klienta ... Możesz sobie darować takie wpisy. Przypomnijmy: Każde dokręcanie musi być wykonane kontrolowanym momentem. Czytaj: kluczem dynamometrycznym. NIEDOPUSZCZALNE JEST użycie standardowego klucza pneumatycznego przy DOKRĘCANIU, nawet w POCZĄTKOWEJ FAZIE. Ignorowanie kontroli momentu dokręcania, to PRZESTĘPSTWO. A czy widziałeś jakim kluczem są tam koła dokręcane?? Że tak wszystkie na taki temat komentujesz |
|
Posty: 57
Dołączył: 24 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Nie widziałem. Uczulam jedynie jak należy je dokręcać. Należy zauważyć, że to nie tylko bezmyślne użycie klucza dynamometrycznego jako narzędzia, ustawionego pod 200 Nm. Ale wykonanie czynności ze zrozumieniem. Oczyszczenie piasty, śrub. Użycie smaru. Stosowanie momentu dokręcania odpowiendiego dla danego samochodu.
Natomiast nie akceptuję w tym temacie stwierdzeń "jak dla mnie". Tutaj nie ma miejsca na własne odstępstwa od procedur i standardów ! Gra toczy się o najwyższą stawkę. Życie. |
|
Posty: 288
Dołączył: 10 Paź 2011r. Skąd: okolice Stalowej Wol Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
No właśnie jak nie widziałeś jak są dokręcane koła u tego Pana to Twoje komentarze są zbyteczne
|
|
Posty: 186
Dołączył: 4 Marz 2010r. Skąd: Mów mi Elwis Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
To w końcu Pan czy pajac?
|
|
Posty: 884
Dołączył: 1 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Gdzie dokładnie jest ten nowy " Gumiarz " ?
|
|
Posty: 929
Dołączył: 23 Maja 2010r. Skąd: Konto zawieszone |
|
|
|
CYTAT CYTAT CYTAT wszystko profesjonalnie było zrobione jak dla mnie. Usługa jest tym lepiej wykonana, im mniejsza jest wiedza i oczekiwania klienta ... Możesz sobie darować takie wpisy. Przypomnijmy: Każde dokręcanie musi być wykonane kontrolowanym momentem. Czytaj: kluczem dynamometrycznym. NIEDOPUSZCZALNE JEST użycie standardowego klucza pneumatycznego przy DOKRĘCANIU, nawet w POCZĄTKOWEJ FAZIE. Ignorowanie kontroli momentu dokręcania, to PRZESTĘPSTWO. A czy widziałeś jakim kluczem są tam koła dokręcane?? Że tak wszystkie na taki temat komentujesz hehe moze to ty jestes tym wlascicielem skoro takie okreslenie wpadło wiedzialem ze zaraz wpadnie ten zenujacy wpis od pana klucza |
|
Posty: 29
Dołączył: 10 Kwie 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
aaa jak złapiesz kapcia i założysz zapas to ci dokręca koło? ;przypomnam , że ch http://stalo(...)utny.gif odzi o życie.
luu |
|
Posty: 57
Dołączył: 24 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Ty ignorancie ! Weź do łapy instrukcje od samochodu jak nie wiesz !
Masz tam jak BYK opisaną procedurę zmiany koła. Dla Twojej świadomości: - zmiana koła na drodze jest sytuacją AWARYJNĄ - po zmianie koła, masz inną oponę, często inne koło. Na takim masz się dotoczyć do serwisu, gdzie mają dokonać naprawy i dokręcić koło poprawnie, jedziesz z organiczoną prędkością, ograniczony dystans, mając dwie różne opony na jednej osi, to jak byś niewiedział wbrew przepisom - zatem uświaodm sobie tłuku, że jest to sytuacja AWARYJNA. - jak dobrze, że przywołałeś tą sytuację. Bo podczas zmiany koła musisz mieć możliwość jego sprawnego demontażu. Dokręcenie bez kontroli momentu, nie czyszczenie i nie smarowanie powierzchni, może wymianę w warynkach awarii uniemożliwić Przykład. Gdy się skaleczysz, to awaryjnie ktoś założy Ci opatrunek, żebyś się nie wykrawaił i dojechał do szpitala. Tam Cię zszyją. Jeszcze masz jakieś wątpliwości ? |
|
Posty: 227
Dołączył: 20 Maja 2012r. Skąd: Liverpool Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
RST 1992 ty jestes zapewne tym mlodym gosciem co odkreca kola i do pieca dorzuca. Nie dziwie sie, ze bronisz swojego miejsca pracy. Ja osobiscie bylem, sprawdzilem i odradzam. Jezeli ktos chce przetrwac zime to niech jedzie na sprawdzona i profesionalna wulkanizacje. Pierwsze wrazenie takie sobie oprocz drugiego goscia , ktory co chwile jara szlugi a klient musi to wdychac nastepnie smierdzi alkoholem na odleglosc. Nastepna sprawa pan majster zalozyl zle opone na felge... Nie ta strona co trzeba, natepnie nie potrafil poprawnie wywazyc kola. Zakladal te odwazniki i sciagal i tak ze 30 minut. Ogolnie czas wymiany opon trwal 1:20 h gdzie wyczekalem sie na mrozie marznac i patrzac co to sie dzieje. Rst 1992 plus dla Ciebie za klucz dynamometryczny, ale juz rzucenie srub na ziemie gdzie piach momentalnie oblepil gwint nie bylo zbytnio profesionalne. Aaaa zapomnialem ze naplucie do pasty montazowej opon w obecnosci klienta jest troche nie na miejscu. Cena co prawda 50 zl ale nastepnym razem wole jednak bardziej "przytulna" wulkanizacje.
Anielska cierpliwość wymaga diabelskiej siły. |
|
Posty: 2857
Dołączył: 17 Maja 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Nie wiem jak na klasztornej ale odnośnie klucza, to chyba ta mała krucjata i nagonka zakończyła się jakimśtam sukcesem :-)
Niedawno odwiedziłem 2 zakłady i używali kluczy, w ubiegłym roku ich nie mieli. Zażartowałem na ten temat to pracownicy się pozytywnie o nich wypowiedzieli "kiedyś to jak się przykręciło tak było, a w tej chwili tak jak należy" ;-) iPhone 6 64GB Gold nowka sztuka w zafoliowanym pudelku, cena 2700 do negocjacji- wiadomosc pw |
|
Posty: 16
Dołączył: 22 Gru 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Sam garaż nie przyciaga swoim wyglądem, ale to nie znaczy ze jest zły. Miałem tam wymieniać opony ale na razie śniegu brak ;) więc nie wymieniam moze mi ktos napisać jakie są ceny wymiany
|
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
nomos nie wiem jakie są ceny bo sam sobie przekładam koła ale to że nie ma śniegu to nie znaczy że nie powinieneś mieć zimówek założonych. Ogólnie temperatury przy gruncie są niskie więc i opona letnia nie ma swoich właściwości bo robi się twardsza.
|
|
Posty: 288
Dołączył: 10 Paź 2011r. Skąd: okolice Stalowej Wol Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT RST 1992 ty jestes zapewne tym mlodym gosciem co odkreca kola i do pieca dorzuca. Nie dziwie sie, ze bronisz swojego miejsca pracy. Niestety powiem Ci ze ja nigdy tam nie pracowałem bo osobiscie pracuję w innej branży. Ja tylko napisałem jakie ja mam zdanie jak tam zostały zmienione mi opony. |
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
CYTAT ale to że nie ma śniegu to nie znaczy że nie powinieneś mieć zimówek założonych. Ogólnie temperatury przy gruncie są niskie więc i opona letnia nie ma swoich właściwości bo robi się twardsza. Kolega zna, testy dot. opon zimowych ? |
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Kierowcy, którzy zdecydowali się jeździć na oponach wielosezonowych lub wymienili ogumienie wcześniej, wizytę w zakładzie wulkanizacyjnym mają na jakiś czas z głowy. Ci, którzy poruszają się na oponach letnich, jeśli nie mają jeszcze "zimówek", powinni zacząć się już za nimi rozglądać. Kiedy zmienić opony? Przyjęło się, że opony letnie należy zmienić na zimowe wtedy, gdy temperatura w ciągu dnia spada poniżej 7 stopni Celsjusza, a w nocy utrzymuje się na minusie. Faktem jest, że gdy słupek rtęci znajduje się poniżej zera, opony letnie tracą swoje pozytywne właściwości, czyli cechy charakterystyczne w temperaturze typowo wiosennej i letniej. Opona zimowa w odróżnieniu od opony letniej posiada inny rodzaj i wzór bieżnika, kontur, a przede wszystkim zrobiona jest z innej mieszanki gumy. Jej charakterystyczną cechą jest miękkość, elastyczność i dobra przyczepność na śniegu i mokrej nawierzchni, m.in. dzięki większej liczbie lamelek - drobnym nacięciom wynalezionym w 1987 roku przez firmę Michelin, dzięki którym zwiększa się powierzchnia styku opony z podłożem. Optymalne osiągi opona zimowa zachowuje w temperaturze do - 20 stopni Celsjusza. Wystarczy sobie troszkę oczytać, zresztą to jest oczywiste że opona zimowa ma inną mieszankę gumy dzięki czemu jest miększa i nie twardnieje przy ujemnych temp. |
|
Posty: 5016
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Stecyk do minus 5-7 dobra letnia zadziała lepiej niż dobra zimowa przy opcji braku lodu i śniegu. Na mokrym to ogólnie przepaść w hamowaniu na korzyść letniej
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|