Posty: 110
Dołączył: 3 Lis 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witam.
Czy ktoś z Was posiada internet radiowy z MTM lub z COVERNET na terenie Stalowej Woli i może się podzielić opiniami, czy prędkość jest taka za jaką płacicie, czy dobrze działa, bez awarii?? Za wszelkie opinie będę wdzięczna. |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 127
Dołączył: 27 Marz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mam z Covernet i jestem bardzo niezadowolona.
Rozumiem, że nie mogę oczekiwać, że net będzie śmigał jak blokowy, ale mimo wszystko powinno być lepiej. Bywały okresowe problemy, to się zdarza, rozumiem. Straciłam wtedy aukcję na Allegro i miałam obsuwę w pracy (pracowałam przez Internet), a problem był z ich strony, bo moi znajomi korzystający z ich usług też się wtedy skarżyli na brak połączenia z siecią. Bywało, że nie było dostępu do Internetu przez cały weekend. Zdarzało się też, że trzeba było czekać cały wieczór, noc i ranek, aż przed południem ktoś się u nich pojawi i zabierze do roboty, a sygnał wróci. W ciągu ostatniego pół roku zauważyłam poprawę, ale internet radiowy ma to do siebie, że może być problem w niepogodę, a więc kiedy były deszcze więcej go nie było niż był, a teraz jest zima, śnieg, muli się. Cóż... Covernet muli się nie tylko w niepogodę. Nie mam za bardzo punktu odniesienia, ponieważ to pierwszy usługodawca, jeśli chodzi o internet radiowy, z którym podpisaliśmy umowę, ale na pewno mogę powiedzieć tyle: - gdybym to ja za to płaciła, rozwiązałabym z nimi umowę i spróbowała u innego dostawcy, a tak jestem skazana na korzystanie ze ślimaka - moi znajomi także na Covernet narzekają. |
|
Posty: 280
Dołączył: 7 Lip 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Miałem Covernet a poźniej MTM powiem tak że z dwojga złego lepszy był MTM. Z Covernetem było tak że za każdym razem kiedy włączałem kompa zastanawiałem się czy będzie net, njagorsze jak cos walnęło w piątek po południu to naprawy można było się spodziewać w poniedziałek po południu.Odradzam Covernet. MTM był dużo stabilniejszy, choć nie ma jak kabel.
|
|
Posty: 1863
Dołączył: 9 Sty 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Olej te bezprzewodówki. Załóż jak masz możliwość normalny przez "kabel", a potem ruterek WiFi TP-Linka za 60-70zł i masz stabilnie i bezboleśnie.
|
|
Posty: 371
Dołączył: 24 Sty 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Miałam COVERNET i również NIE POLECAM Tak jak wyżej ktoś napisał..raz był net, raz nie było..Ludzie jacy tam pracuja malo kompetentni, a w szczegolnosci boss...dlatego NIE, NIE, NIE!
|
|
Posty: 92
Dołączył: 22 Lis 2012r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mam internet z MTM mieszkam na Zasaniu z czystym sumieniem moge polecic, mam juz chyba 3 rok neta od nich z początku były lekkie problemy ale juz nie pamiętam kiedy nie mialem neta bo była awaria lub cos podobnego, polecam
|
|
Posty: 249
Dołączył: 26 Cze 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
A ja z kolei moge polecic Covera, poza stalowa 2MB nie mam z nim zadnych problemow, nawet przy pogodzie jak dzis)
Od 2 lat nie mialem go moze kilka godzin. Wczesniej mialem Tepse i byla lipa ALOHA :)) |
|
Posty: 5
Dołączył: 7 Cze 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Internet radiowy nie zależy od pogody, jedynym wyjątkiem jest to, gdy antena jest zasłonięta grubą warstwą śniegu, co się raczej nie zdarza przy obecnie stosowanych zestawach.
Ludzie proponuję od razu dzwonić i zgłaszać wszelkie usterki oraz spadki transferu / jakości połączenia. Jak podpisuje się umowę na daną prędkość, to operator ma zapewnić około 90% tej prędkości 24/7. Druga sprawa, że nie zawsze wina leży po stronie internetu. Czasem winę ponosi system w komputerze, albo wirusy czy programy, które mają włączone aktualizacje automatyczne. Pracują w tle i wysycają łącze. Mogę wypowiedzieć się na temat MTMu, z którym zakończyłem współpracę 3 lata temu. Chłopaki przyjechali do mnie w zimie, bo przerywało... posprawdzali, przekręcili antenę w drugą stronę (na dalszy i bardziej zasłonięty przekaźnik) i pojechali. Co się okazało, był pęknięty kabel antenowy, który sam sobie wymieniłem po zdiagnozowaniu usterki. W tej firmie dawniej (nie wiem jak teraz) pracowało wiele niekompetentnych osób. Mówię z własnego doświadczenia. Raz podczas instalacji wiercili od środka na zewnątrz budynku, zamiast w drugą stronę. Efektem była wyrwa w ścianie 50x40 cm ... |
|
Posty: 249
Dołączył: 18 Wrz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
juz siedem lat mam Covernet i dziala super ma jedna wade nie dziala jak wylacza światło.A tak dziala bez zastrzezen w kazda pogode.
|
|
Posty: 219
Dołączył: 30 Maja 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Osobiście polecam MTM jak inni wyżej opisują.
Zawsze jest gwarantowane, jeśli mam mieć 10 Mb - to mam. Nie wiem jak inni. Każdy chwali swojego operatora. |
|
Posty: 110
Dołączył: 3 Lis 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Olej te bezprzewodówki. Załóż jak masz możliwość normalny przez \"kabel\", a potem ruterek WiFi TP-Linka za 60-70zł i masz stabilnie i bezboleśnie. No właśnie, że nie da rady po kablu bo to Stalowa Wola osiedle Karnaty i tam żaden kabel nie sięga, dlatego pytam o radiówkę. A może coś innego mozecie poecić oprócz wyżej i w temacie wymienionego MTM i COVERNET co na Karnatach zadziała?? |
|
Posty: 23
Dołączył: 9 Lut 2013r. Skąd: Stw Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Polecam internet MTM dobrze smiga nawet w weekendy
|
|
Posty: 124
Dołączył: 12 Sie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
nie przesadzacie czasem z tym covernetem?ja mam internet z covernetu,zaznaczam ,ze mieszkam w lipie .rzadko mi sie zdarza ,zeby byl jakis problem.jesli chodzi o awarie z routerem to przyjechali naprawde szybko i go wymienili na nowy.takze ja polecam.płaca 35 zł za 1,5 mega.od godz 22 do 10 rano mam 3 mega.
nie troszcz się zbytnio o jutro bo przegapisz szczęśliwe dziś. |
|
Posty: 127
Dołączył: 27 Marz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Internet radiowy nie zależy od pogody, jedynym wyjątkiem jest to, gdy antena jest zasłonięta grubą warstwą śniegu, co się raczej nie zdarza przy obecnie stosowanych zestawach. Ludzie proponuję od razu dzwonić i zgłaszać wszelkie usterki oraz spadki transferu / jakości połączenia. Jak podpisuje się umowę na daną prędkość, to operator ma zapewnić około 90% tej prędkości 24/7. Druga sprawa, że nie zawsze wina leży po stronie internetu. Czasem winę ponosi system w komputerze, albo wirusy czy programy, które mają włączone aktualizacje automatyczne. Pracują w tle i wysycają łącze. Mogę wypowiedzieć się na temat MTMu, z którym zakończyłem współpracę 3 lata temu. Podobno jednak zależy, złe warunki pogodowe mnogą spowolnić łącze, czasem nawet uniemozliwić dostęp, a potwierdza to choćby fakt, że kiedy były ulewy, prawie wgl nie było u mnie neta, problemy są też podczas obfitych opadów śniegu, ale o tym i Ty wspominasz. Jeśli chodzi o "obecnie stosowane zestawy" to nie znam się na tym, ale skoro da się lepiej to niech robią lepiej. Jeśli chodzi o zgłaszanie usterek to tutaj Covernetowi daję jedną gwiazdkę na pięć, ciężko im. Czasami też kłamią przez telefon, zwalając, że wina leży po stronie klienta, po czym naprawiają usterkę i nagle staje się cud i nie wierzę, że ja i moi znajomi akurat w tym samym momencie czymś zawiniliśmy jako klienci. Nie lubię też wmawiania, że niby podałam komuś hasło i mi kradnie sygnał Co do komputera to oczywiście zawsze brane jest u mnie pod uwagę to wszystko co wymieniłeś, choć do wysycenia nie ma jak dojść, bardzo dbam o konserwację komputera, a także o jego wydajność i stale mam na uwadze procesy mogące powodować spowolnienie oraz fakt, że niektóre strony wolniej się ładują z przyczyn niezależnych od mojego komputera, mojej przeglądarki i mojego dostawcy Internetu. Co do panów z MTM... mój chłopak miał od nich neta i nie dość, ze ciulowo to wszystko zrobili to jeszcze trzeba było za nimi dzwonić i najpierw powiedzieli, że będą za godzinę, nie było ich, powiedzieli, że po południu, po południu ich nie było, powiedzieli, że jutro do godziny którejś tam, następnego dnia nie pojawili się do tej godziny ani nawet się nie odezwali. Trzeba było nadal wydzwaniać i prosić się, żeby wreszcie człowiek nie musiał płacić rachunku za nic. Co do samego neta to nie było zastrzeżeń, cena też ok. Fuszerkę odwala też Interblock, mojej koleżance podłączyli kabel tak, że nie może ruszać laptopa, bo wszystko szlag trafia, nawet wtyczki porządnie nie podpięli "specjaliści". |
|
Posty: 352
Dołączył: 1 Marz 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
Mam Covernet od 6 lat moze z 5 razy przez ten okres miałam problem z netem,ale dzwonie na komórke podana na ksiazeczce wpłat i zawsze nawet w sobote ktos z dyzuru przyjechał wiec bez przesady ze jest tak źle..........
|
|
Posty: 127
Dołączył: 27 Marz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja nie przesadzam, w święta Internetu nie miałam, a komórki mieli wyłączone. Na Ofiar Katynia była awaria, coś z anteną czy z czymś, nie wnikam, 31 marca szlag trafił, 1 kwietnia nie było cały dzień, naprawili 2 kwietnia. Rozumiem, złośliwa natura martwych przedmiotów, takie rzeczy się oczywiście zdarzają, a że ludzie chcą mieć święta to tez rozumiem, ale to, że Ty przez 6 lat spotkałaś się jedynie z 5 awariami to super, bo ja przez dwa lata z kilkoma.
|
|
Posty: 423
Dołączył: 8 Marz 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT juz siedem lat mam Covernet i dziala super ma jedna wade nie dziala jak wylacza światło.A tak dziala bez zastrzezen w kazda pogode. A trzymając się tematu - wolę Covernet niż MTM w przypadku radiówek (miałem do czynienia z oboma firmami), aczkolwiek jak ktoś tylko ma możliwość to odradzam radiówkę w ogóle. Z Covernetu super śmiga net z kabla, ale póki co niewiele jest osiedli, na których oferują tę opcję. Może w przyszłości się to zmieni. |
|
Posty: 21
Dołączył: 7 Wrz 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
W STW mieszkamy zaledwie 7 lat. Najpierw mieliśmy internet wraz z TV z Diany po kablu. Przez 2 lata nie było problemów.
Potem od 2011 mamy w MTM. Wynajmujemy mieszkanie więc MTM nam odpowiadał gdyż zawsze można go przenieść. Mieszkaliśmy w centrum i nie było problemów z radiówką niezależnie czy były mrozy, czy deszcze to zawsze było OK. Później przeprowadziliśmy się w okolice Poniatowskiego gdzie przeniesiono nam radiówkę. Regularnie co 2 miesiące były zaniki sygnału a tym samym zgłaszanie usterek, które nie powiem bo szybko usuwano. Od początku roku mieszkamy na Hutniku. Niby internet jest po kablu ale kabel jest podłączony do urządzeń ściągających sygnał radiowo. To co się dzieje jest nie do wytrzymania. Regularnie co 2-3 dni zanika całkowicie sygnał na kilka godzin. Internet jest nam potrzebny do pracy więc zależy nam by był sprawny. Nie może być sytuacji, że trzeba dzwonić do banku by sprawdzić stan konta bo internet nie działa a właśnie czekamy na przelew od kontrachenta, który z kolei czeka na wysyłkę towaru. Takie wydzwanianie po bankach czy po to by zgłosić usterkę, generuje dodatkowe koszty przez co poważnie myślimy nad zmianą dostawcy internetu. Być może przyczyna tak częstych usterek MTM tkwi w starych urządzeniach. Zobaczymy ale skłaniamy się do rozwiązania umowy gdyż nie ma sensu płacić za coś co działa czasami a wtedy gdy jest potrzebne nam do pracy nie działa. |
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zona miala mtm i caly czas byla kaszana z sygnalem. Obsluga byla nie mila i nigdy nie spieszylo sie im do naprawienia usterki. Ja tam nie polecam.
|
|
Posty: 3
Dołączył: 13 Paź 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
MTM lub COVERNET napewno nie polecam ich poza miastem bo często zanika sygnal i predkosc do kitu...
|
|