Twój zakres obowiązków-zadania:
•Wykonywanie zadań i czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku
•Utrzymanie relacji z dotychczasowymi klientami
•Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z tymi klientami
•Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Wymagania:
•Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne: finanse, bankowość)
•Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem oraz obsługą klienta biznesowego
•Zdolności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
•Efektywna organizacja czasu pracy
Oferujemy:
•Pracę w Banku z polskim kapitałem
•Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
•Szerokie możliwości rozwoju umiejętności przez praktyczne podejście i pakiet szkoleń,
•Pracowniczy program emerytalny
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres e-mail
komunikacja@bsz24.pl lub złożenie osobiście w Banku Spółdzielczym w Zaleszanach ul. Plac Kościuszki 1
do dnia 30 listopada 2023r.
Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).[/i]