NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
komunia w kościel Opatrznosci Bożej....., prośba do ksieży.....
Posty: 126
Dołączył: 28 Wrz 2007r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 31 Lip 2022r. 10:01  
Cytuj
Prośba do księży w kościele Opatrzności Bożej aby jedna z kolejek do Komunii Świętej była dla dla osób chcących przyjąć komunię na rękę.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2022r. 10:01  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 581
Dołączył: 28 Sie 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2022r. 10:16  
Cytuj
Proponuje odwiedzić kancelarię parafialną. Ewentualnie po mszy porozmawiać z księdzem.
Jeśli będziesz chciała zamówić mszę też tu napiszesz ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 306
Dołączył: 24 Lis 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 31 Lip 2022r. 13:14  
Cytuj
CYTAT
Proponuje odwiedzić kancelarię parafialną. Ewentualnie po mszy porozmawiać z księdzem.
Jeśli będziesz chciała zamówić mszę też tu napiszesz ?


co za mongoły, na forum piszą zamiast do księdza ... co ci ludzie w głowie mają ...

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 343
Dołączył: 16 Sty 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2022r. 14:23  
Cytuj
CYTAT
Prośba do księży w kościele Opatrzności Bożej aby jedna z kolejek do Komunii Świętej była dla dla osób chcących przyjąć komunię na rękę.


Kobieto obejrzyj te filmiki i opamiętaj się i zastanów się o co prosisz.


https://youtu.be/-tf40mD0GKo



https://youtu.be/jCBTETvfYpY




https://youtu.be/afVtwepF0b8

Nie sprzedawaj duszy diabłu - Bóg da Ci za nią więcej! Mała Fatima Rzeszowszczyzny. https://nowiny24.pl/mazury-mala-fatima-rzeszowszczyzny-cuda-dokonuja-sie-tu-do-dzis/ar/5827669
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1489
Dołączył: 22 Lut 2013r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2022r. 14:42  
Cytuj
CYTAT
Prośba do księży w kościele Opatrzności Bożej aby jedna z kolejek do Komunii Świętej była dla dla osób chcących przyjąć komunię na rękę.


a może chcesz na wynos? Pogięło tych ludzi. Masz już listę tych inaczej myślących? Brzydzisz się dłoni księdza?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1230
Dołączył: 9 Gru 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 31 Lip 2022r. 18:32  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
Prośba do księży w kościele Opatrzności Bożej aby jedna z kolejek do Komunii Świętej była dla dla osób chcących przyjąć komunię na rękę.


a może chcesz na wynos? Pogięło tych ludzi. Masz już listę tych inaczej myślących? Brzydzisz się dłoni księdza?


To jest kogoś wybór.
O co Ci chodzi, pisząc o myślących inaczej?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 682
Dołączył: 30 Sie 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 1 Sie 2022r. 12:47  
Cytuj
to jest głupota i grzech!!!całkiem wam juz berety zryła ta tv!Moze 5ta dawke ktos preferuje/na pewno bedzie,radze ustawic sie w kolejce!i nie piszcie o wyborze,bo ksiadz tez nie powinien popelniac tego swietokradztwa!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1489
Dołączył: 22 Lut 2013r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Sie 2022r. 15:44  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
CYTAT
Prośba do księży w kościele Opatrzności Bożej aby jedna z kolejek do Komunii Świętej była dla dla osób chcących przyjąć komunię na rękę.


a może chcesz na wynos? Pogięło tych ludzi. Masz już listę tych inaczej myślących? Brzydzisz się dłoni księdza?


To jest kogoś wybór.
O co Ci chodzi, pisząc o myślących inaczej?


To niech sobie wybiera i nie będzie żądać tworzyć jakichś segregacji, nowych kolejek.
Dwa tysiące lat przyjmowali komunię świętą do ust/ na język a teraz raptem wam nie pasuje? Tacy nowocześni? W rozumach się poprzewracało. Garstka chce milionom mówić co jest dobre.

A ty Persymona o jakim świętokradztwie piszesz? Rozumiesz co to świętokradztwo?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1230
Dołączył: 9 Gru 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 1 Sie 2022r. 20:03  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
CYTAT
CYTAT
Prośba do księży w kościele Opatrzności Bożej aby jedna z kolejek do Komunii Świętej była dla dla osób chcących przyjąć komunię na rękę.


a może chcesz na wynos? Pogięło tych ludzi. Masz już listę tych inaczej myślących? Brzydzisz się dłoni księdza?


To jest kogoś wybór.
O co Ci chodzi, pisząc o myślących inaczej?


To niech sobie wybiera i nie będzie żądać tworzyć jakichś segregacji, nowych kolejek.
Dwa tysiące lat przyjmowali komunię świętą do ust/ na język a teraz raptem wam nie pasuje? Tacy nowocześni? W rozumach się poprzewracało. Garstka chce milionom mówić co jest dobre.




Doczytaj, a potem sie bulwersuj pisząc bzdury.

"Synod Plenarny potwierdza i wyraża szacunek dla zwyczaju przyjmowania Komunii św. do ust w postawie zarówno klęczącej, jak i stojącej, nie wykluczając jednak innych form przyjmowania Komunii św., z zachowaniem najwyższej czci dla Eucharystii" (nr 92). Komunię Świętą można przyjmować więc zarówno do ust, jak i do ręki.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 455
Dołączył: 9 Wrz 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Sie 2022r. 17:58  
Cytuj
To co to się dzieje ??
Już do ust nikt nie chce ??

Sorry ale wielki temu byłem w kościele …. A tu takie nowości

Hahahahaha
Bardzo fajnie to i takie nowocześnie , taka religia tylko , ze już 21 wieczna

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1230
Dołączył: 9 Gru 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 3 Sie 2022r. 08:24  
Cytuj
CYTAT
To co to się dzieje ??
Już do ust nikt nie chce ??

Sorry ale wielki temu byłem w kościele …. A tu takie nowości

Hahahahaha
Bardzo fajnie to i takie nowocześnie , taka religia tylko , ze już 21 wieczna



Bardzo fajnie że zaprząta twoją głowe/myśli religia i kosciół, który przestał cie interesowac.umiech

Auuuuuu:cwaniak:

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »