NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
Alieexpress, Alieexpress
Posty: 66
Dołączył: 11 Lut 2015r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Gru 2020r. 18:52  
Cytuj
Hej , potrzebuje jakiejś opinii/ porady. Otóż chce cos zamówić z Alieexpress, ale problem jest taki że byłyby to moje pierwsze zakupy. Chciałam zapytać czy jest to bezpieczne, czy zdarzyło się komuś z Was że został oszukany np że towar nie dotarł ? Czy taka początkująca osoba poradzi sobie z zamówieniem ? Chodzi mi o to czy to wygląda mniej więcej jak zakupy na Allegro ? Jak jest z płatnością ? Normalnie mi pobierze z konta i samo przeliczy kwoty na złotówki ? Może to dla kogoś się wydawać śmieszne ale naprawdę nie znam się na tym

Życie jest łatwiejsze niż się wydaje. Wystarczy godzić się z tym, co jest nie do przyjęcia, obywać się bez tego, co niezbędne i znosić rzeczy nie do zniesienia...
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Gru 2020r. 18:52  
Cytuj

Życie jest łatwiejsze niż się wydaje. Wystarczy godzić się z tym, co jest nie do przyjęcia, obywać się bez tego, co niezbędne i znosić rzeczy nie do zniesienia...
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 621
Dołączył: 31 Sty 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Gru 2020r. 19:12  
Cytuj
Najpierw musisz założyć sobie konto. Po założeniu konta możesz śmiało zamawiać. Wszystkie ceny podane są w złotówkach. Transakcje są bezpieczne ale czas oczekiwania długi. Szybciej dochodzą towary które mają płatną dostawę.
Płacić najlepiej przelewem, ja bym nie podawał numeru karty bo istnieje jednak ryzyko oszustwa.
Ja tak właśnie robię a zakupów zrobiłem ponad 100 i wszystko doszło.

Sprawdzaj ceny bo możesz kupić drożej jak w Polsce. A jeszcze jak będziesz miała "szczęście" to w Polsce Ci doliczą cło i Vat.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 66
Dołączył: 11 Lut 2015r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Gru 2020r. 19:42  
Cytuj