NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 3 4 »
Plotki na lawkach bez masek na twarzy,
Posty: 35
Dołączył: 24 Kwie 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 17:13  
Cytuj
Czy ktos moze wziac sie za ludzi ktorzy siedza na osiedlach bez masek na lawce i gadaja jakby nic sie nie dzialo; dzieciaki to samo....przeciez to jest karalne.Na siedlanowskiego juz zostsla sprawa zgloszona wczoraj ale na kena wcale nie jest lepiej. Jak wyglada sytuacja na waszych osiedlach moi drodzy?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 17:13  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 17
Dołączył: 4 Sty 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 17:23  
Cytuj
U mnie na osiedlu bachory siedzą po czterech na ławce, bez masek. Jeżdżą po ulicy na deskorolkach. Tylko podejść i przywalić. Policji nie widać.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 64
Dołączył: 25 Marz 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 17:23  
Cytuj
To samo rzecz sie tyczy na Bloniach, ludzie myślą, ze" poza miastem" moze nie trzeba!! A policja sie zapewne boi, maja gdzies wysiadac z auta i dawac mandaty ile wlezie!! Szkoda ze ja nie mam takiej mocy, byla by rzeznia z mandatami!! Az ludzie zaczeli by w koncu sluchac ze zrozumieniem, bo czytanie pewnie ich wogole przerasta!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 35
Dołączył: 24 Kwie 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 17:29  
Cytuj
CYTAT
U mnie na osiedlu bachory siedzą po czterech na ławce, bez masek. Jeżdżą po ulicy na deskorolkach. Tylko podejść i przywalić. Policji nie widać.


Ludzie czuja sie bezkarni.tylko Sprobuje napisac dzisiaj do prezydenta miasta na facebooku moze on cos doradzi

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 389
Dołączył: 26 Lip 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 17:48  
Cytuj
Jesteście żałości. Pokolenie pobieraczy 500+ Daliście się spacyfikować i zostaliście strażnikami obecnej władzy. :szok:

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 35
Dołączył: 24 Kwie 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 17:58  
Cytuj
Co ma 500 plus do tego? Dlaczego cokolwiek sie nie napisze to wplatujecie polityke do tego. Akurat jestem przeciwna 500plus ale to tylko moje zdanie. Uwazasz ze na calym swiecie nie ma wirusa? Hehehe

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 153
Dołączył: 19 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:05  
Cytuj
A co was kurła obchodzi czy ktoś nosi maseczkę czy nie. Znalazli się nadgorliwcy. Jeszcze trochę będzie strach z domu wyjść bo jakiś "wzorowy" obywatel doniesie, że śmiałem wyjść bez maski.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 64
Dołączył: 25 Marz 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:11  
Cytuj
Bo bez maski nie masz prawa w tym momencie, to co tdtza donos, to normalna rzecz. Egzekwowac prawo i kropka!!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 389
Dołączył: 26 Lip 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:12  
Cytuj
CYTAT
Co ma 500 plus do tego? Dlaczego cokolwiek sie nie napisze to wplatujecie polityke do tego. Akurat jestem przeciwna 500plus ale to tylko moje zdanie. Uwazasz ze na calym swiecie nie ma wirusa? Hehehe


Uważam, że daliście się spacyfikować władzy, do tego stopnia, że doniesiecie policji, na obywatela, bo ma nie zasłoniętą twarz. To jest straszne :szok: Stęskniliście się za komuną?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 35
Dołączył: 24 Kwie 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:14  
Cytuj
Mnie wk....wia ze siedza na lawkach w 4 5 osob a my sie kr..wa musimy stosowac do wszystkiego.. Na siedlanowskiego trwa to juz od kilku dni.. caly dzien siedza dlatego pytam czy na innych osiedlach tez tak jest.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 35
Dołączył: 24 Kwie 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:16  
Cytuj
Straszne to jest jak wy wkrecacie sobie ze wirusa nie ma na calym swiecie albo wzial sie z 5g. Przeciez to jest science fiction lol

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 153
Dołączył: 19 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:16  
Cytuj
Mamy w Polsce pokolenie ludzi, którym propaganda wyprała mózgi, oglądają info, TVN, Polsat i łykają tą papkę, która robi im papkę z mózgu. Maseczki są przydatne w sklepie, na poczcie ale nie na błoniach. Maseczki są obowiązkowe wszędzie tylko dlatego, że ktoś chce na tym kasę zarobić na maseczkach. No wystarczy trochę pomyśleć to nie boli.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 35
Dołączył: 24 Kwie 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:19  
Cytuj
Koles ale nam chodzi o to ze siedza na lawkach w kilka osob i plotkuja a przeciez to jest zabronione na dzisiejszy dzien.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 723
Dołączył: 20 Sie 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:36  
Cytuj
A u mnie nawet "klatkowy" pijaczek zawsze na ławce siedzi z maseczką smiech2

Robię to, co lubię. Lubię to, co robię.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 153
Dołączył: 19 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:43  
Cytuj
Jak im zazdrościcie, że się wykazali odwagą bo usiedli pod blokiem bez maski to sami wyjdźcie na zewnątrz bez maski. Zobaczycie jakie to fajne uczucie. Jak się boicie innych donosicieli to na początek proponuję wyjść w nocy.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 80
Dołączył: 14 Lut 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:45  
Cytuj
CYTAT
U mnie na osiedlu bachory siedzą po czterech na ławce, bez masek. Jeżdżą po ulicy na deskorolkach. Tylko podejść i przywalić. Policji nie widać.


Jesli sie boisz to nie wychodz ,czekaj na szczepionke i siedz w domu. Wirus ten bedzie powracal i nieda sie go unicestwic . Koronowirus stanie sie jak grypa choroba sezonowa , bedzie powracac i mutowac. Zaszczepisz sie i juz nigdy nie bedziesz chorowac hahahah .

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 35
Dołączył: 24 Kwie 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:46  
Cytuj
CYTAT
Jak im zazdrościcie, że się wykazali odwagą bo usiedli pod blokiem bez maski to sami wyjdźcie na zewnątrz bez maski. Zobaczycie jakie to fajne uczucie. Jak się boicie innych donosicieli to na początek proponuję wyjść w nocy.


Wykazali chyba glupota....

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 332
Dołączył: 9 Paź 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 18:52  
Cytuj
W Warszawie jak jest 3 osoby blisko siebie to mandcat 500 złotych https://tinyurl.com/tzlj37l

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5837
Dołączył: 17 Kwie 2016r.
Skąd: PiSLamaBad
Ostrzeżenia: 60%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 19:27  
Cytuj
Takie pytanie do tych gorliwych noszących maseczki. W domu też siedzicie w maseczkach?

Na świecie są dwa rodzaje ludzi: tacy którzy myślą, że rząd stara się działać w ich najlepszym interesie oraz tacy, którzy myślą - Nathan Fraser
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 170
Dołączył: 6 Gru 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 19:30  
Cytuj
Kiedyś to się nazywało ORMO , widać niewiele potrzeba żeby obudzić w ludziach najlepsze cechy

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5837
Dołączył: 17 Kwie 2016r.
Skąd: PiSLamaBad
Ostrzeżenia: 60%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 19:34  
Cytuj
Ja tam spaceruję bez maseczki i nikt mi uwagi nie zwraca. Po za tym nie jestem wyjatkiem. Wielu ludzi nie nosi maseczek. Ci ormowcy tacy hardzi tylko w necie.

Na świecie są dwa rodzaje ludzi: tacy którzy myślą, że rząd stara się działać w ich najlepszym interesie oraz tacy, którzy myślą - Nathan Fraser
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 389
Dołączył: 26 Lip 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 19:38  
Cytuj
CYTAT
Koles ale nam chodzi o to ze siedza na lawkach w kilka osob i plotkuja a przeciez to jest zabronione na dzisiejszy dzien.


Zajmij się własnym życiem. Widzę, że masz wyjątkowo mało ciekawego do robienia. Idź może do lasu, pobiegaj? Wyładuj gdzieś swoją frustrację.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 60
Dołączył: 31 Maja 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 19:57  
Cytuj
CYTAT
Czy ktos moze wziac sie za ludzi ktorzy siedza na osiedlach bez masek na lawce i gadaja jakby nic sie nie dzialo; dzieciaki to samo....przeciez to jest karalne.Na siedlanowskiego juz zostsla sprawa zgloszona wczoraj ale na kena wcale nie jest lepiej. Jak wyglada sytuacja na waszych osiedlach moi drodzy?


To mnom fszczonsło

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 509
Dołączył: 21 Marz 2018r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 20:13  
Cytuj
Maseczki powinni mieć, bo są konieczne do walki z koronawirusem.
Przynajmniej na stan obecnej wiedzyumiech
Ale sytuacja jest dynamicznasmiech2

https://vm.tiktok.com/7pxndm/

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 111
Dołączył: 23 Lut 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Kwie 2020r. 20:29  
Cytuj
W innym temacie dotyczącym koronawirusa pisałem że znaczna część naszego społeczeństwa to kiepy bo mają zrytą głowę od telewizji. Nie wyjdzie taki z chałupy tylko ogląda cały czas szklany ekran, ciekawe czy w maseczce? Po raz kolejny potwierdza się również że sporo wśród nich zwykłych kabli, konfidentów i kapusiów.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
1 2 3 4 »
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »