NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Inwestycje, zmiany, polityka i gospodarka »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2 3 4 »
Nowe mieszkania, jestem zainteresowany zakupem
Posty: 107
Dołączył: 14 Wrz 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2016r. 16:07  
Cytuj
hanko nie prosiłem o projekt tylko o organizacje takiej budowy, która zmieści się w tym budżecie. Zakup działki to nie koniec kosztów. Teoretycznie wszystko wygląda pięknie. Czy jestem zdecydowany na blok? Nie sądzę, za tę samą cenę wolę domek. Podejmujesz wyzwanie i zajmiesz się tematem?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2016r. 16:07  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 169
Dołączył: 12 Sty 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2016r. 16:48  
Cytuj
Zdecydowanie nie. Nie znam się na tym. Chociaż mówią, że pierwszy dom dla wroga, drugi dla przyjaciela a trzeci dla siebie. Wrogiem moim nie jesteś więc nie decyduje się. 😁

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 929
Dołączył: 23 Maja 2010r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 23 Wrz 2016r. 19:29  
Cytuj
tylko tu porownujesz wmiare prestizowe mieszkanie z budką a nie domem ze tak to ujme. Prestizowy dom załkładajmy ze kosztuje od szesciu zer w góre. Zalezy kto czego szuka i czego oczekuje. Jak ktos pisal - jesli znajdzie sie tyle majetnych osob ktorzy szukaja czegos w lepszym standardzie (alternatywy w stw nie ma zadnej jesli chodzi o bloki/mieszkania) to ich nie interresuje ze w warszawie 30km od centrum jest taniej niz w stalowej bo oni szukaja miekszkania w stalowej. I do tej sprawy nie mozna miec bólu 4 liter...

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 319
Dołączył: 11 Marz 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Wrz 2016r. 22:12  
Cytuj
CYTAT
to w takim razie gdzie kupię działkę i wybuduje dom za 310000 w stanie developerskim?
działki na Pysznicy to ok 10tys za ar..