NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Budowa i remonty »
Nowy Temat Odpowiedz
ziemia na wyrównanie działki, gdzie najtaniej kupić
Posty: 50
Dołączył: 6 Lut 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Marz 2015r. 08:10  
Cytuj
potrzebuję sporą ilość ziemi na wyrównanie działki w Jastkowicach. może to być najgorsza jakość piasku. Może ktoś orientuje się gdzie kupię najtaniej.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Marz 2015r. 08:10  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2
Dołączył: 18 Marz 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Marz 2015r. 13:59  
Cytuj
Mam podobny problem, u nas w okolicy ogolnie ziemia byle jaka czy tez piach jest w cenie niestety, sprzedaja go....o i wołaja niewiadomo jakie pieniadze. Mam znajomego ktory pracuje w kopalni piasku i sprzedaja min. ziemie. Doradził mi abym sie wstrzymal na dzien dzisiejszy z kupnem ziemi czy tez piasku, w niedlugim czasie w naszych okolicach nisko,stalowa wola maja budowac drogi - obwodnice dlatego tez bedzie mozna kupic wieleeeeeee ziemi czy tez piasku za nie duze pieniadze. Jak pracował pod Rzeszowem przy drodze, kierowcy na lewo sprzedawali ziemie/piach po 30 zł za wywyrotke, pozniej ja juz nikt nie kupowal chcieli wozic za darmo byle tylko sie pozbyc. Okoliczni sprzedawcy płakali bo nikt od nich przez najblizsze miesiace nie potrzebował kupowac umiechwszyscy mieli pod dostatkiem

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1550
Dołączył: 19 Paź 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 60%
ff
Wysłany: 18 Marz 2015r. 15:29  
Cytuj
http://stalowemiasto.pl/ogloszenia/stalowa_wola/ogloszenia.php?mode=pokaz_ogloszenie&id=297408

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 929
Dołączył: 23 Maja 2010r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 18 Marz 2015r. 18:26  
Cytuj
W jastkowicach jest Pan Herdzik, i tanszy - testowalem kilkukrotnie - Pan Palen - ma piasek, ziemie, itd, kwestia dogadania co chcesz. Ma dobre ceny i swoj transport.

Ewentualnie mozesz tez szukac po ogloszeniach bo czasem ktos sie chce sie pozbyc ale zwykle jest to gruz lub brudna ziemia i zwykle bez transportu/załadunku/rozładunku.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2857
Dołączył: 17 Maja 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Marz 2015r. 19:36  
Cytuj
z jastkowic masz rzut beretem do musikowa, z tego zbiornika co tam kopia jest ziemia jest za free, tylko za transport trzeba placic, sporo gliny, ale jezeli do wyrownania to moze spasuje
jezeli chcesz ziemi dobrej jakosci to jedz pod plac budowy vivo - tez sie pozbywaja tyle ze wywrotka 300

Sprzedam
iPhone 6 64GB Gold
nowka sztuka w zafoliowanym pudelku, cena 2700 do negocjacji- wiadomosc pw
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 20
Dołączył: 14 Wrz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Marz 2015r. 20:06  
Cytuj
Spod Galerii Vivo praktycznie sama glina!!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2857
Dołączył: 17 Maja 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 21 Marz 2015r. 07:46  
Cytuj
mnie pod vivo proponowali ladna ziemie, moze ja juz wybrali i zostal szajs ;p

Sprzedam
iPhone 6 64GB Gold
nowka sztuka w zafoliowanym pudelku, cena 2700 do negocjacji- wiadomosc pw
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1680
Dołączył: 1 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Marz 2016r. 01:03  
Cytuj
Ja będę potrzebował w okolicach czerwca troche ziemi piaszczystej na podniesienie czesci działki. Czy Panowie Herdzik lub Palen dysponuja takim gruntem? Wiadomo, ze do podniesienia dzialki nie trzeba piasku murarskiego ale zeby to tez nie byl gruz ze smieciami lub glina.

"Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad. Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją." Benjamin Franklin
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Budowa i remonty »