NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Forum ślubne »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 »
Kurs przedmałżeński,
Posty: 18
Dołączył: 7 Lip 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Sty 2015r. 17:31  
Cytuj
Gdzie w Stalowej Woli można odbyć kurs przedmałżeński? Nie chodzi mi o wizyty w poradni rodzinnej. Z góry dziękuję za wszelkie info.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Sty 2015r. 17:31  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5
Dołączył: 11 Wrz 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Sty 2015r. 19:23  
Cytuj
U Kapucynow w Rozwadowie. Rok temu takie kursy odbywaly sie w 1weekend miesiaca. Bardzo fajnie prowadzone.super atmosfera.kawa.herbata.ciastko.obiad

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5
Dołączył: 21 Sty 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 23 Sty 2015r. 14:13  
Cytuj
u Braciszków http://www.stalo(...)lzenskie

czy ktoś może wie czy nauki są odpłatne?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5
Dołączył: 11 Wrz 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Sty 2015r. 08:10  
Cytuj
70 zl od osoby

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 18
Dołączył: 31 Lip 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Sty 2015r. 11:43  
Cytuj
75 od osoby zapisy są już na kwiecień i sporo osób jest już zapisanych

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 69
Dołączył: 21 Sty 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Sty 2016r. 19:02  
Cytuj
zeby nie robic nowego tematu odgrzewam ten juz dosc zakurzony ;)

czy w ostatnim czasie ktos robil w stalowej lub okolicy kurs/nauki przedmalzenskie i moze powiedziec: gdzie, co, jak i za ile ? u kapucynow widze ze wspomniano o wolnych terminach dopiero na kwiecien a o kwocie juz nic, a u innych ?

ktos cos wie na ten temat ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 40
Dołączył: 23 Lis 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Sty 2016r. 11:11  
Cytuj
Ale post o wolnych terminach dotyczy kwietnia 2015 roku wiec trzeba się zorientować jakie są terminy na ten rok. Wystarczy zadzwonić do kancelarii w godzinach urzędowania jezyk

czytajmy ze zrozumieniem ;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 69
Dołączył: 21 Sty 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Sty 2016r. 11:30  
Cytuj
czytajmy czytajmy, bo kwiecien 2016 tez jest tylko wolny i o tym wiem

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 255
Dołączył: 3 Lut 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Sty 2016r. 13:25  
Cytuj
Z tego co się orientuje to w bazylice w Stalowej Woli są prowadzone takie kursy w każdą niedzielę o 17 (chyba).
Jeśli chodzi też o poradnie rodzinną to na stronce diecezji sandomierskiej jest lista takich babek, które prowadzę taki poradnie:
http://www.rodzi(...)temid=57

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7
Dołączył: 4 Sty 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Sty 2016r. 17:43  
Cytuj
w Bazylice co niedziela o 17 (teraz są prowadzone w salce szklanej), trzeba chodzić przez 10 niedziel (nie muszą być jedna po drugiej)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1140
Dołączył: 18 Lut 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 5 Sty 2016r. 18:49  
Cytuj
Wy tak serio z tymi 10 niedzielami?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
alf
alf
alf
Posty: 6
Dołączył: 5 Sty 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Sty 2016r. 23:32  
Cytuj
Na przeciwko byłego sądu w Rozwadowie.
Cieplutko polecam.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 69
Dołączył: 21 Sty 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Sty 2016r. 12:11  
Cytuj
10 niedziel troche sporo... a ktos moze wie jak jest teraz w igloo ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 223
Dołączył: 14 Lip 2010r.
Skąd: Stalówka
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Sty 2016r. 15:37  
Cytuj
Iglo nie organizuje kursów, odsyłają do klasztoru

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 26
Dołączył: 11 Sie 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Sty 2016r. 19:43  
Cytuj
ja załatwiam w bazylice

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 66
Dołączył: 11 Lut 2015r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Sty 2017r. 16:56  
Cytuj
Ma ktos moze informacje jak aktualnie wyglada temat nauk przedmałzenskich ? Gdzie sa organizowane kursy weekendowe i na kiedy jest termin najblizszego spotkania ?

Życie jest łatwiejsze niż się wydaje. Wystarczy godzić się z tym, co jest nie do przyjęcia, obywać się bez tego, co niezbędne i znosić rzeczy nie do zniesienia...
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 144
Dołączył: 26 Lip 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Sty 2017r. 19:21  
Cytuj
4 luty godzina 17 w Rudniku nad sanem rozpoczyna sie kurs

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7
Dołączył: 16 Lut 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Lut 2017r. 12:46  
Cytuj
Kochani, jeśli nie chcecie biegac na kursy to mozna zrobic taki przyspieszony. Mieszkam z narzeczonym za granica i wlasnie dlatego taki wybralismy. Byliśmy w leżajsku u braciszków, kurs trwał 2 dni - sobota i niedziela. Wiem ze w rzeszowie tez sa takie kursy.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 108
Dołączył: 16 Wrz 2015r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Lut 2017r. 13:52  
Cytuj
U KApucynów jeszcze pod koniec tamtego roku kurs trwał przez piątek wieczór, sobotę całą i połowę niedzieli, kosztowało to zdaje się 140 zł za parę ale w tym masz obiady, ciasteczka, herbatkę i kawkę. Całkiem miło i fajne tematy omówione. W tym roku mieli coś zmienić. Mówiono, że kurs ma trwać teraz przez dwa weekendy (pomysł biskupa). Nie wiem czy to przeszło.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 501
Dołączył: 2 Marz 2009r.
Skąd: stalowka
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Lut 2017r. 14:02  
Cytuj
Co za paranoja odbywac smieszne kursy przedmalżenskie u kogos kto NIE MA PRAWA MIEC POJECIA o małżenstwie....

non serviam
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 294
Dołączył: 12 Lip 2016r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 17 Lut 2017r. 14:35  
Cytuj
CYTAT
Co za paranoja odbywac smieszne kursy przedmalżenskie u kogos kto NIE MA PRAWA MIEC POJECIA o małżenstwie....


Na próżno doszukiwać się tutaj logiki...

I uważaj bo za chwile zostaniesz zaatakowany przez forumowych świętych.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 12
Dołączył: 15 Lut 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Lut 2017r. 14:57  
Cytuj
Polecam klasztor Ojców Dominikanów w Tarnobrzegu.Kurs weekendowy sobota od 8 do ok 18 niedziela od 10 do ok 16. platny 100 zl od pary.Robilismy go w maju 2016 roku czy organizowane sa w tym roku radze poszperac w necie.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 129
Dołączył: 30 Lis 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Lut 2017r. 15:39  
Cytuj
polecam Rzeszów!!!

http://www.rodzina.rzeszow.pl/

https://rzesz(...)milosci/

alb podejdź do Bazyliki do proboszcza i zapytaj się czy tych katechez co są w każdą niedzielę nie zrobią Ci w weekend umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 129
Dołączył: 30 Lis 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Lut 2017r. 15:40  
Cytuj
poza tym koleżanka orientowała się ostatnio w stalowej to PATOLOGIA ale nigdzie nie ma takich nauk. W żadnym kościele!!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 3
Dołączył: 18 Lut 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Lut 2017r. 16:08  
Cytuj
Ja tez polecam Rzeszów

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
1 2 »
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Forum ślubne »