NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Budowa i remonty »
Nowy Temat Odpowiedz
tynki wewnetrzne,
Posty: 352
Dołączył: 18 Sie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Sty 2014r. 08:54  
Cytuj
chcialabym zaczerpnac rad na temat tynkow wew. Jaki rodzaj jest najlepszy? jaki sposob mechanicznie czy recznie? i jakie sa ceny takiej uslugi? prosze tez o polecenie dobrej firmy. Ja w tym temacie jestem zielona wiec licze na was, z gory dzieki

Z miłością jest jak z masłem, od czasu do czasu trochę chłodu utrzymuje ją w świeżości (M. Achard)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Sty 2014r. 08:54  
Cytuj

Z miłością jest jak z masłem, od czasu do czasu trochę chłodu utrzymuje ją w świeżości (M. Achard)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 52
Dołączył: 28 Cze 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Sty 2014r. 20:24  
Cytuj
Polecam tynk maszynowy - gipsowy.Miałem dobrą ekipe która zrobiła mi tynki gładkie jak lustro.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 86
Dołączył: 27 Gru 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Sty 2014r. 20:43  
Cytuj
Wlasnie jestem w toku robienia tynku marmurowego ... Moge polecic firme . Fajne zdjecia na stronie magnatfarby.pl

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1816
Dołączył: 6 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 10 Sty 2014r. 21:30  
Cytuj
CYTAT
chcialabym zaczerpnac rad na temat tynkow wew. Jaki rodzaj jest najlepszy? jaki sposob mechanicznie czy recznie? i jakie sa ceny takiej uslugi? prosze tez o polecenie dobrej firmy. Ja w tym temacie jestem zielona wiec licze na was, z gory dzieki


Ja jestem zwolennikiem tynków cementowo - wapiennych. Szukaj tematów na forach budowlanych.

Ważne aby dom odstał swoje przed tynkowaniem, po tynkowaniu też trzeba odczekać zanim będziesz szpachlować. Wszystko musi dokładnie wyschnąć.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 352
Dołączył: 18 Sie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Sty 2014r. 21:57  
Cytuj