NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Psycholog dyżurny - czynne 24 godziny na dobę »
Nowy Temat Odpowiedz
Pożyczka, limit w rachunku czy karta kredytowa ?,
Posty: 6
Dołączył: 30 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Paź 2012r. 16:07  
Cytuj
Potrzebuję na kilka miesięcy pożyczyć ok 15 tys. zł.
mBank w którym mam konto (rachunek firmowy) oferuje mi:
- Pożyczkę
- Limit w rachunku
- Kartę kredytową

Która z tych tzrech opcji będzie najlepsza ? Myślę, że spłata nastąpi max do 5-6 miesięcy.

Nie znam się kompletnie na usługach bankowych. Poradźcie, drodzy forumowicze umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Paź 2012r. 16:07  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 60
Dołączył: 29 Sie 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Paź 2012r. 16:34  
Cytuj
Karta kredytowa odpada, to produkt do bieżących, codziennych małych płatności, poza tym za wysokie oprocentowanie i dodatkowo zapewne prowizja za zwrot karty przed terminem, limit w rachunku też nie ma sensu, najlepsze będzie pożyczka, bierzesz ją np na 12 czy 24 mesiące a możesz spłacić kiedy chcesz bez prowizji. Chyba, że będzie to kredyt na firmę, to wtedy może być jakaś prowizja za spłatę wcześniejszą.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 6
Dołączył: 30 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Paź 2012r. 19:44  
Cytuj
A czy karta kredytowa to to samo co karta płatnicza plus możliwość płacenia do ustalonej kwoty debetu na koncie ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 28
Dołączył: 16 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Paź 2012r. 21:14  
Cytuj
CYTAT
A czy karta kredytowa to to samo co karta płatnicza plus możliwość płacenia do ustalonej kwoty debetu na koncie ?


Nie, to nie to samo.