|
|
|
Dzień Dobry (chociaż w sumie już wieczór idzie). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CYTAT Dzień Dobry (chociaż w sumie już wieczór idzie). Wavrusco Co ty pyer@dolisz. Do zachodu Słońca-a piszesz o 15.15, jest prawie 6 godzin. Nie znam się na tym,bo nie muszę używać,ale u ciebie prochy działają za mocno i zmniejsz dawkę o połowę. Kacapy rekrutują żołnierzy do swojej armii za pośrednictwem internetowego portalu ogłoszeniowego o nazwie A....(autocenzura), będącego odpowiednikiem funkcjonującego w Polsce popularnego serwisu z ogłoszeniami. Tam biorą tylko debili,tak więc jednego bezrobotnego nieroba w Polsce, będzie mniej. Uważaj! Sowiecka swołocz,strzela też do swoich. SPRZEDAM BOEING 747 WERSJA SPEC, GARAŻOWANY. MAŁY PRZEBIEG 22,9 MLN.KM. PO PRZEGLĄDZIE WAŻNYM DO 2030 ROKU, WYMIENIONE ZAWIESZENIE, ROZRZĄD SILNIKÓW, KLIMATYZACJA 10-CIO STREFOWA, PRZYCIEMNIANE SZYBY, AIRBAG. NIE BITY. KOLOR BIAŁO- NIEBIESKI Z LOGO "PRESIDENT USA". CENA DO NEGOCJACJI. |
|
|
|
|
Dzień Dobry. |
|
|
|
|
CYTAT Dzień Dobry. SPRZEDAM BOEING 747 WERSJA SPEC, GARAŻOWANY. MAŁY PRZEBIEG 22,9 MLN.KM. PO PRZEGLĄDZIE WAŻNYM DO 2030 ROKU, WYMIENIONE ZAWIESZENIE, ROZRZĄD SILNIKÓW, KLIMATYZACJA 10-CIO STREFOWA, PRZYCIEMNIANE SZYBY, AIRBAG. NIE BITY. KOLOR BIAŁO- NIEBIESKI Z LOGO "PRESIDENT USA". CENA DO NEGOCJACJI. |
|
|
|
|
Dzień Dobry. |
|
|
|
|
CYTAT Co to oznacza ? Wygląda na to, że Grupa Wagnera chce sięgnąć po podwykonawców, a więc rekrutować najemników z szeregów rosyjskich grup mafijnych. Gdy ruskie weszli do RP to podobno oferowali więźniom dobre warunki wyjścia na wolność: robote i czyste "konto" za współpracę. Nic nowego,,, PS. Sam poszukasz relacje o tym karygodnym procederze czy wkleić za Ciebie? Uśmiechnięta Polska i Smutny Obywatel. |
|
|
|
|
Dobry Wieczór. |
|
|
|
|
Dzień Dobry. |
|
|
|
|
a ukraińscy prowokatorzy - u nas nazywani ekspertami kolejny raz uśmiercają putina dając mu 2 lata życia i oczywiście POLSKA zagrożona....
|
|
|
|
|
@ mark |
|
|
|
|
Dzień Dobry. |
|
|
|
|