Posty: 86
Dołączył: 4 Lis 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Warianty zatwierdzone do dalszego opracowywania
1- wariant preferowany do wniosku o wydanie decyzji środowiskowej W5- wariant społeczny 2- wariant racjonalnie alternatywny WTGD_GP 3- wariant najkorzystniejszy dla środowiska W4 |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 234
Dołączył: 23 Sty 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
skad info?
|
|
Posty: 234
Dołączył: 23 Sty 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
ok, juz wiem
https://www.carpa(...)okol.pdf |
|
Posty: 3
Dołączył: 3 Lip 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ktoś ma mapkę wariantu w5 ??
|
|
Posty: 234
Dołączył: 23 Sty 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
za Samborcem w 100 % pokrywa sie z wariantem nr 1
|
|
Posty: 86
Dołączył: 4 Lis 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Wariant społeczny W5 to wariant TGD z Opatowa do Sambora i tam jest jakiś łącznik i dalej do niska W1
|
|
Posty: 1998
Dołączył: 3 Lip 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Czy już za dużo tych dróg nie budujemy? Ilość samochodów rośnie w zastraszającym tempie i to jest powód, że istniejące drogi się korkują, ale i tak będą się korkować, bo czasami lepiej dojechać krajówkami niż obwodnicami. Za chwilę będziemy masowo wycinać lasy pod drogi. A część towarów z powodzeniem można wozić koleją.
|
|