Posty: 1
Dołączył: 29 Maja 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
panie stoją odwrócone do klienta plecami. Co gorsza czasem rozmawiaja nawet przez telefon bądź nawet w ogóle ich nie ma w sklepie bo siedzę sobie na zapleczu. pracowałam w sklepie i takie zachowanie było niedopuszczalne dla kierowniczki trzeba było wszystko rzucić żeby tylko klient mógł się poczuć doceniony zauważony przywitany. O doradzeniu w czymkolwiek to już można zapomnieć chyba że samemu się zapytamy czy jest dany rozmiar czy dany kolor albo nawet zapytamy czy coś takiego jest czego szukamy. Także tam dzień dobry i dowodzenia nie usłyszymy. Stosunek Pań do klienta wręcz karygodny. Zastanawia mnie tylko kto takie osoby zatrudnia z zerowym poszanowaniem do klienta. Brak słów. Choćby dawali za darmo to bym już nie chciała wracać do tego sklepu. Szkoda bo ciuszki są nie najgorsze ale obsługa odstrasza a dobra obsługa to początek dobrych miłych zakupów. W tym sklepie tego brak. Nie polecam.
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 53
Dołączył: 1 Kwie 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zarejestrowac sie tylko po to , a zeby poplakac ze ktos nie powiedzial dzien dobry i nas zlal.
Jprdl. Co za cebulactwo. Olali cie, to ty olej ich ,a nie tu walisz smutem |
|
Posty: 319
Dołączył: 29 Cze 2013r. Skąd: rst rni snd tgb Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mam dwójkę małych dzieci i stąd... Często kupuję w 5 10 15 (moja żona również).
...i mamy super opinię o osobach tam pracujących. Są mile, pomocne, zawsze uśmiechnięte. Chcialbym być wszędzie tak obsługiwany jak tam. Bardzo polecam Absolutnie nie zgadzam się z opinią zalozyciela/zalozycielki tematu |
|
Posty: 1158
Dołączył: 6 Lut 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
każdemu się zdarza gorszy dzień. gorzej jakby się to powtarzało codziennie
dla mnie nie ma znaczenia czy ktoś mi powie dzień dobry czy do wiedzenia. ide kupić co mam kupić i tyle, a jak czegoś chce to mam język i sama mogę zapytać. nie lubię znowu takich ludzi co ledwo wejdę do sklepu a one już czy w czymś pomóc czy czegoś poszukać. jak będę chciała to sama zapytam. natarczywość gorsza od faszyzmu . . . |
|
Posty: 55
Dołączył: 30 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Też tam zaglądam i powiem szczerze że obsługa jest ok.w szczególności jedna Pani w ciemniejszych włosach.
|
|
Posty: 247
Dołączył: 18 Sty 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Lucy885 to co opisałaś to dla mnie opis sklepu idealnego ciuchy dobrej jakości a obsługa jest wg mnie po to, żeby dbała o ekspozycję i służyła pomocą JEŚLI zostanie o to poproszona. Widać to jest wyłącznie Twój problem, bo z tego co piszesz to Ty zachowujesz się jak jakaś ksiezniczka, nie mogłaś się odezwać prosząc o pomoc? Myślę że dziewczyny na pewno by pomogly. Ale lepiej sie żalić na forum że ekspedientki za najniższą krajową stoją i nic nie robią. Ehh gdzie my żyjemy...
|
|
Posty: 16
Dołączył: 28 Cze 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Super sklep, super panie
|
|
Posty: 7
Dołączył: 2 Kwie 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Niestety, większość klientów myśli że jak wchodzi do sklepu to powinien czekać na nich schłodzony szampan i czerwony dywan. I jeszcze podziękowanie za to że są łaskawi zrobić u nas zakupy bo "klient nasz pan". To powiedzonko już dawno nie obowiązuje. A jeśli się gdzieś wchodzi- nie tylko do sklepu to właśnie osoba która wchodzi powinna pierwsza się przywitać. Moim zdaniem każdy z nas powinien przynajmniej przez 2 tygodnie popracować w sklepie na kasie przy obsłudze to by zmienił troszkę podejście do byle kasjerki/kasjera.
|
|
Posty: 429
Dołączył: 10 Marz 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 80% |
|
|
|
Tez sie spotkalem ze wpadam do sklepu a tam jakas blondi nawala na telefonie... ale w tym sklepie to norma.
|
|
Posty: 658
Dołączył: 31 Sty 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Tez sie spotkalem ze wpadam do sklepu a tam jakas blondi nawala na telefonie... ale w tym sklepie to norma. chciałbym cię widzieć w twojej pracy jak się zarabiasz po łokcie |
|
Posty: 1
Dołączył: 1 Cze 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Nie mam najmniejszych zastrzeżeń jeżeli chodzi o obsługe w tym sklepie.
Śmiało powiem że ostatnio obsłużono mnie jak vipa |
|
Posty: 1
Dołączył: 1 Cze 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT panie stoją odwrócone do klienta plecami. Co gorsza czasem rozmawiaja nawet przez telefon bądź nawet w ogóle ich nie ma w sklepie bo siedzę sobie na zapleczu. pracowałam w sklepie i takie zachowanie było niedopuszczalne dla kierowniczki trzeba było wszystko rzucić żeby tylko klient mógł się poczuć doceniony zauważony przywitany. O doradzeniu w czymkolwiek to już można zapomnieć chyba że samemu się zapytamy czy jest dany rozmiar czy dany kolor albo nawet zapytamy czy coś takiego jest czego szukamy. Także tam dzień dobry i dowodzenia nie usłyszymy. Stosunek Pań do klienta wręcz karygodny. Zastanawia mnie tylko kto takie osoby zatrudnia z zerowym poszanowaniem do klienta. Brak słów. Choćby dawali za darmo to bym już nie chciała wracać do tego sklepu. Szkoda bo ciuszki są nie najgorsze ale obsługa odstrasza a dobra obsługa to początek dobrych miłych zakupów. W tym sklepie tego brak. Nie polecam. Być może Pani Lucy85 zajmowała się wyłącznie sprzedażą kosmetyków katalogowych i nie wie ile wysiłku wymaga praca w sklepie. Akurat w tym sklepie Panie są bardzo miłe a to że od progu nie rozwinęły przed Panią czerwonego dywanu to nie oznacza że nie dbają o klienta. Bywam w tym sklepie średnio 2 razy w tygodniu i nie zdarzyło mi się abym została źle obsłużona. Nie pozdrawiam |
|
Posty: 2
Dołączył: 2 Cze 2020r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Post Lucy885 wygląda na klasyczny hejt. Albo konkurencja. W każdym razie widać ze pisany tylko i wyłącznie żeby dokuczyć.
Co do pracy w sklepie - proponuję każdemu klientowi przepracować jeden dzień jako pracownik handlu - sklepu stoiska itp. A potem przemyśleć swoje dotychczasowe zachowania. Panie z 5 10 15 pozdrawiam i proszę się nie przejmować hejterami - to są ludzie doznający przyjemności z dokuczania innym. |
|