Posty: 59
Dołączył: 28 Maja 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 58
Dołączył: 6 Maja 2009r. Skąd: RST Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Prawie jak wiosna lato jesień Minimalna różnica...
|
|
Posty: 442
Dołączył: 28 Sie 2010r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
jest OK
|
|
Posty: 911
Dołączył: 4 Lip 2018r. Skąd: Ostrzeżenia: 80% |
|
|
|
tyrytyrtyrtyrtyrdrrrummmmhmhmrwrwrwrwr
***** *** |
|
Posty: 126
Dołączył: 23 Gru 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
Wersja Skandynawska pali jak w lato
|
|
Posty: 212
Dołączył: 22 Gru 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
A czym sie rozni wersja skandynawska samochodu bo mam sprowadzony z Norwegii i oprócz podgrzewanych siedzen (tam to pewnie standard) to nie widze roznicy.
|
|
Posty: 450
Dołączył: 1 Cze 2012r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT A czym sie rozni wersja skandynawska samochodu bo mam sprowadzony z Norwegii i oprócz podgrzewanych siedzen (tam to pewnie standard) to nie widze roznicy. Stare Yamahy miały np powiększona owiewke na rynek skandynawski. Myślę że w przypadku aut mogą być ocieplone akumulatory, odmy, Volvo v40 miało dodatkowa elektryczna nagrzewnice, stare merole miały grzałki ropy, no myślę że dużo więcej usprawnień na ten rynek wyszlo |
|