|
|
|
Planuję kupić zimówki w rozmiarze jak w temacie. Wcześniej jeździłem na firestone w podobnym rozmiarze, ale teraz szukam czegoś tańszego. Jakieś propozycje?
|
|
|
|
|
|
|
Dołączył: 16 Marz 2007r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Podpinam się pod pytanie. Mam takie same do kupienia. Gdzie najlepiej pytać o używki? Tylko ktoś w miarę uczciwy. Nie znam się i nie chcę, żeby mi wcisnęli jakieś mocno zużyte.
|
|
Dołączył: 14 Marz 2016r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Używki odpuść sobie, wg mnie najtańsze kormorany czy dębica lepsze, a koszt koło 800zł.
Wszystko, co słyszymy, jest opinią, nie faktem. Wszystko, co dostrzegamy, jest punktem widzenia, nie prawdą. http://www.komentujnieobrazaj.pl |
|
|
|
|
Opony Viking koncern continental
|
|
|
|
|
od 8 lat w zimie jeżdżę na nalewkach, lato nówki, i jak do tej pory jestem mega zadowolony, wpierw w osobówce od 5 lat w SUV'ie.
|
|
|
|
|
okolo 220 zl szt , lepsze od debica powinni miec u jedrucha.
|
|
|
|
|
Ja polecam zakup w STW w Prohantrze, ceny jak na necie, odbiór osobisty, w cenie montaż - także zero ryzyka jakby coś z oponami było nie tak. Zamawiałem już parę razy i polecam z czystym sumieniem.
Prohantra. Serwis opon i akumulatorów Adres: Generała Leopolda Okulickiego 125, 37-450 Stalowa Wola |
|
|
|
|
Zgadzam się z poglądem, że opona w klasie ekonomicznej będzie lepsza od używanej lub bieżnikowanej. Tu masz linka:
http://www.opone(...)5-55-r16 |
|
|
|
|
Sprawdź Dębica Frigo HP2.
|
|
|
|
|
Kupiłem rok temu Nexen WH2 i jestem zadowolony, cena budżetowa ale parametry ponadprzeciętne i ładny bieżnik
Ale jeśli masz tylko tylko jeden zestaw felg to może opłacało by się kupić całoroczne Michelin CrossClimate z homologacją zimową? pzdr. |
|
|
|
|
Firma TARGUM w Mielcu
targum.com.pl Jedni pija bo musza, Ja pije bo lubie, chyba ze tez juz ku.... musze!!!! |
|
|
|
|