Posty: 14
Dołączył: 22 Marz 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witam!
Co sadzicie o sklepach Media Expert w stalowej Woli? Bo ja niestety mam bardzo przykre doświadczenia z owym sklepem. Swego czasu chciałem zakupić tv niestety mieli tylko jeden egzemplarz modelu który mnie interesował i stwierdzili że jeżeli mi to nie przeszkadza to mogą zapakować tv z wystawy albo jeżeli poczekam to w przeciągu 24H ściągną z innego sklepu nówkę oryginalnie zapakowana. Oczywiście bez zastanowienia poprosiłem o dostarczenie nowego egzemplarza. Na następny dzień otrzymałem informacje sms-em że moja paczka czeka na mnie w sklepie, wiec niezwłocznie udałem się po odbiór. Na miejscu okazało się że pudełko jest szczelnie zaklejonei pani w sklepie zapewniła mnie że wszystko ze sprzętem jest ok bo to nowy egzemplarz oczywiście, wiec zapłaciłem i wróciłem do domu. po otwarciu pudełka okazało się że sprzęt jest jednak uzywany powystawowy ;/;/;/ Brak foli zabezpieczających, wszystkie kable powyjmowane z foli, styropiany połamane ogólnie wszystko jak wyjęte z gardła ;/ |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 382
Dołączył: 30 Lis 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja tam unikam tych sklepów ponieważ obsługa tam nie zna się na rzeczy a pozatym słyszałem już wiele niezbyt dobrych historii związanych z tym sklepem lepiej zaplacić 100 więceji kupić TV w normalnym sklepie
|
|
Posty: 14
Dołączył: 22 Marz 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Teraz się o tym przekonałem na własnej skórze ;/ Ostatni raz kupiłem coś w tym sklepie;/ fakt faktem że sprzedawcy chyba wiedzy zbytnio nie maja co sprzedają. Oczywiście przy okazji próbują naciągnąć na dodatkowe ubezpieczenie które nie ma sensu. Gość mi mówi że mogę sobie przedłużyć ubezpieczenie o rok za 150zł albo o dwa lata za 250zł;/ a jak przedłużę to najlepiej żeby telewizor zepsuł mi sie w tym czasie wydłużonym bo mi wymienią na nowy a jak mi sie zepsuje w okresie gwarancji podstawowej to będą naprawiać ;/ no żal wyśmiałem gościa
|
|
Posty: 492
Dołączył: 25 Lut 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Tam to zawsze została ostatnia sztuka i chcą ją z wystawy wcisnąć, ale jak się powie że idę do innego sklepu to nagle w komputerze widzie że jeszcze jedna sztuka została. Nie wspominając już o tym że ceny są pozamieniane z produktami, niestety nie zrobiłem zdjęcia ale wały lecą masakryczne. Chodzi mi o ten sklep w Stali. Ja to w ogóle się zastanawiam że pracownicy tak jawnie mówią aby rozbić np. telewizor w czasie dodatkowej gwarancji bo rzekomo wtedy dostanę całkiem nówkę.
|
|
Posty: 16
Dołączył: 9 Lut 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Kiedyś mój syn chciał tam kupić słuchawki które rzekomo się już skończyły. Gdy zapytałam kiedy będą pan odpowiedział tradycyjnie że tak do tygodnia.Oczywiście sprawdzał ich dostępność czy są na komp.ale niestety powiedział że się skończyły. Miałam szczęście bo je sama na dolnej półce znalazłam, po czym pan mi oodpowiedział że to te tylko mu się nie chciało szukać a wiedział że ma jeszcze jedną sztukę. Totalna kpina i olewanie klienta.Takich to mają pracowników w VIVO
|
|
Posty: 492
Dołączył: 25 Lut 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Tak tam trzeba około tygodnia czekać a na ich stronie jak się zamówi to na drugi dzień ma być dostarczony produkt do punktu.
|
|
Posty: 929
Dołączył: 23 Maja 2010r. Skąd: Konto zawieszone |
|
|
|
to tylko zalisz sie na forum z tym tv ? Bo ja bym oddal takie cos w 5 minut...
|
|
Posty: 19
Dołączył: 25 Gru 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
nie dość ze banda idiotow to jeszcze strasznie nie miła obsługa. Zwłaszcza ta cała Pani Agata za karę chyba pracuje w tym sklepie w Stali.
|
|
Posty: 382
Dołączył: 30 Lis 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT to tylko zalisz sie na forum z tym tv ? Bo ja bym oddal takie cos w 5 minut... feld ma racje leć odrazu i żądaj zwrotu pieniędzy |
|
Posty: 1508
Dołączył: 14 Gru 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
ja omijam je z daleka.... ceny z kosmosu do tego jak coś mają w promocji zaraz po dostawie zazwyczaj wykupione...tylko przez kogo?
|
|
Posty: 95
Dołączył: 26 Marz 2011r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
popieram zdanie poprzedników-czki brak frofejnonalnej obsługi ,składałem reklamacje zero odzewu przez 14dni dopiero po interwencji otrzymałem nowy towar NIE POLECAM polecam za to RTVAGD
|
|
Posty: 1
Dołączył: 13 Wrz 2016r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Faktycznie trzeba przyznać że obsługa fatalna. Trzeba się prosić aby sprzedawca łaskawie wykonał swoją pracę. Poziom żenujący ,aż dziw bierze że w dzisiejszych czasach , przy konkurencji jaka jest na rynku , właściciele pozwalają olewać klientów. Plątają się po sklepie i snują nie zauważając klienta. Śmiechy i żarty - dobrze wykonana praca. A gdzie kadra zarządzająca ? Brak słów. Szczerze nie polecam tego sklepu. Naciągacze ubezpieczeń i brak podstawowej wiedzy produktowej.
|
|
Posty: 106
Dołączył: 12 Maja 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zgadzam się w pełni z wpisem powyżej,widocznie jednak mamy brak konkurencji na stalowowolskim rynku skoro mogą sobie na to pozwolić.Sprzedawcy kompletnie nie są zainteresowani klientem.bardziej interesują ich własne telefony.Nie wiedzą co sprzedają.Wybieram sklepy internetowe.Ole ole lub Electro i nigdy się nie zawiodłam.
|
|