NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Polityka i gospodarka »
Nowy Temat Odpowiedz
«« « ... 310 311 312 313 314 315 316 ... » »»
Polityka bez cenzury, Wszystko co jest związane z polityką i politykami.
Posty: 3770
Dołączył: 16 Paź 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 100%
ff
Wysłany: 16 Maja 2021r. 13:51  
Cytuj
H*** to ty w końcu jesteś prawnikiem czy znawcą stylistyki języka polskiego?umiech



A może cię TVN tak wszechstronnie wyedukował?umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Maja 2021r. 13:51  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 442
Dołączył: 16 Kwie 2011r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Maja 2021r. 16:06  
Cytuj
CYTAT
H*** to ty w końcu jesteś prawnikiem czy znawcą stylistyki języka polskiego?umiech



A może cię TVN tak wszechstronnie wyedukował?umiech


Fiutku1313 - poza tym, że jestem prawnikiem to po drodze zaliczyłem edukację w szkole na poziomie takim, że potrafię przynajmniej poprawnie pisać w ojczystym języku.

Rozumiem, że dla takich PiSiorów jak Ty posiadanie wykształcenia to ewenement.

Smutne. Ale, to Wasz pisorski problem w sumie, nie mój.

"Dura lex, sed lex"!! PiS - najgorsza gangrena w historii Polski po 89'. Bolszewiccy i prorosyjscy zdrajcy spod znaku proputinowskiej międzynarodówki.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1883
Dołączył: 24 Cze 2020r.
Skąd: gudmankowo
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 16 Maja 2021r. 17:13  
Cytuj
CYTAT


Fiutku1313 - poza tym, że jestem prawnikiem to po drodze zaliczyłem edukację w szkole na poziomie takim, że potrafię przynajmniej poprawnie pisać w ojczystym języku.



to napisz coś w swoim języku, zamiast się męczyć po polsku

PS

tempy hamurabku

pewne rzeczy piszę celowo w taki sposób
jak widać zabrakło ci szarych komórek by to załapać

może po prostu:

"zdejmij maskę - zjedz kiełbaskę"

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 3770
Dołączył: 16 Paź 2020r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 100%
ff