NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
Przegląd auta - gdzie najlepiej?,
Posty: 102
Dołączył: 30 Cze 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2015r. 18:05  
Cytuj
Witam, gdzie w Stalowej Woli w miarę bez czepiania się drobnostek zrobię przegląd auta? Jakieś opinie, spostrzeżenia? Kiedyś robiłem w Nisku na Warchołach (teraz jest mi nie po drodze), a w tamtym roku w Grębowie, w Stalowej nie mam "doświadczenia".

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2015r. 18:05  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1818
Dołączył: 6 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 26 Lut 2015r. 18:26  
Cytuj
CYTAT
Witam, gdzie w Stalowej Woli w miarę bez czepiania się drobnostek zrobię przegląd auta? Jakieś opinie, spostrzeżenia? Kiedyś robiłem w Nisku na Warchołach (teraz jest mi nie po drodze), a w tamtym roku w Grębowie, w Stalowej nie mam "doświadczenia".


Co masz na myśli pisząc "drobnostka" ?umiech Automobilklub lub na Przemysłowej, za stacją benzynową(nie pamiętam nazwy).

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 26 Lut 2015r. 20:14  
Cytuj
latasz po okolicy, od Niska po Grębów by ktoś ci podbił przegląd bez wnikania w auto i czepiania sie drobnostek? Przecież to ty jeździsz tym autem nie zależy ci na sprawdzeniu czy jest bezpieczne? Auto Z "drobnymi" wadami może być zagrożeniem na drodze.

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 102
Dołączył: 30 Cze 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2015r. 20:51  
Cytuj
Andrzejek naucz się czytać ze zrozumieniem, nie robiłem przeglądów w Nisku bo znajomości itp. po prostu miałem blisko, teraz mieszkam w innym miejscu.