Posty: 113
Dołączył: 20 Marz 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witam,
Mam pytanie ile firma ma czasu na rozpatrzenie sprawy odnośnie wywiązania się z gwarancji? Mam drukarkę na gwarancji i brudzi mi kartki ... był serwis zobaczył i powiedział że jak zdobędzie części to się odezwie no i schodzi juz ponad miesiąc... a drukarka dalej nienaprawiona. Jak macie jakieś paragrafy to się podzielcie Dzięki |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 1821
Dołączył: 6 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT Witam, Mam pytanie ile firma ma czasu na rozpatrzenie sprawy odnośnie wywiązania się z gwarancji? Mam drukarkę na gwarancji i brudzi mi kartki ... był serwis zobaczył i powiedział że jak zdobędzie części to się odezwie no i schodzi juz ponad miesiąc... a drukarka dalej nienaprawiona. Jak macie jakieś paragrafy to się podzielcie Dzięki Masz jakieś pisemne potwierdzenie wizyty serwisu ? |
|
Posty: 113
Dołączył: 20 Marz 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
niestety nie :(, a gdybym miał to? Bo mogę jeszcze raz ich wezwać ewentualnie, bo teraz tłumaczą się że czekaja na części
|
|
Posty: 1821
Dołączył: 6 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT niestety nie :(, a gdybym miał to? Bo mogę jeszcze raz ich wezwać ewentualnie, bo teraz tłumaczą się że czekaja na części Ile czasu upłynęło od zakupu? W takich sprawach najlepiej mieć wszystko na piśmie aby nie było rozczarowania. Nie chce wprowadzać Cię w błąd ale chyba w tym roku miało się coś zmienić pod kątem wymiany wadliwego towaru. |
|
Posty: 983
Dołączył: 6 Gru 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Paragrafami podzielą się z Tobą na infolinii konsumenckiej UOKiK Możesz też skontaktować się z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów
ul. Podleśna 15, tel. 15 643-36-60 Zjadł owoc z drzewa poznania i ten smak na zawsze pozostanie mu w ustach. Henry James |
|