NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »
Nowy Temat Odpowiedz
Laguna III 2.0 DCi, Laguna III czy warto?
Posty: 2231
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Wrz 2014r. 17:04  
Cytuj
Czy jest ktoś kto posiada Renault Lagunę III 2.0 DCi i może się wypowiedzieć coś na temat tego samochodu i silnika?
Czy Laguna III ma coś wspólnego z Laguną II "królową lawet"?
2.0 DCi to silnik godny polecenia? jak z wtryskami ? dwumas? elektrnika? DPF?

Czytam różne fora i ogólnie ludzie chwalą ten samochód i silnik.
Cena również jest moim zdaniem bardzo atrakcyjna.

Może się ktoś wypowiedzieć?

ogólnie dodam że ma 22-24 tyś na samochód.
Brane pod uwage są: Toyota Auris 1.4 D4D, Honda Accord VII 2.0 VTEC(chciałbym montować LPG) VW Passat B6 1.9 TDI, VW Jetta A5 1.9 TDI,Volvo S40 Diesel 2006r i właśnie Laguna III Dci, Renault Fluence??
Najbardziej nastawiony jestem na Accorda, Aurisa i Volvo jednak zainteresowała mnie "renówka".
Volvo byłoby ok ale ten Filtr cząstek stałych mnie przeraża..

Dlatego szukam opini.

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Wrz 2014r. 17:04  
Cytuj

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 133
Dołączył: 6 Lut 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Wrz 2014r. 15:35  
Cytuj
Rozumiem, że to sedany ?
Ew. w tej cenie Golf V kombi mógłby wpaść na 1.9 TDI (końcówka golfa V może lekko drożej początki VI).

HALA MADRID !
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Wrz 2014r. 19:18  
Cytuj
stefan wyraźnie napisał
CYTAT
Czy jest ktoś kto posiada Renault Lagunę III 2.0 DCi i może się wypowiedzieć coś na temat tego samochodu i silnika?
więc po co mu wciskać jakieś wiejskie golfy??

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1818
Dołączył: 6 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 12 Wrz 2014r. 19:23  
Cytuj
CYTAT
stefan wyraźnie napisał
CYTAT
Czy jest ktoś kto posiada Renault Lagunę III 2.0 DCi i może się wypowiedzieć coś na temat tego samochodu i silnika?
więc po co mu wciskać jakieś wiejskie golfy??

Napisał też:

CYTAT
Brane pod uwage są: Toyota Auris 1.4 D4D, Honda Accord VII 2.0 VTEC(chciałbym montować LPG) VW Passat B6 1.9 TDI, VW Jetta A5 1.9 TDI,

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 133
Dołączył: 6 Lut 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Wrz 2014r. 20:04  
Cytuj
gdzie szczególną uwagę zwróciłbym na :
CYTAT
VW Jetta A5 1.9 TDI

HALA MADRID !
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Wrz 2014r. 21:12  
Cytuj
Jak to pisalem to nic nie bylo w poscie o innych autach.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2231
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Wrz 2014r. 09:22  
Cytuj
Całe życie jezdze dieslami.
Głównie były to vw audi seat.
I jak pomyślę że kolejny raz będę musiał zmagać się z;
-rozrządem na pasku
-cieknącą pompą podciśnienia (vacum) która w tdi na pompowtryskach zawsze ale to zawsze stwarza problem bo cieknie olej napędowy na gumowy wąż od płynu chłodzącego przez to wąż puchnie i po jakimś czasie pęka..
-dwumasa (ale to chyba jest wszędzie już)
-niska kultura pracy pompowtrysków.
-turbina

i zacząłem się zastanawiać nad opcją benzyna + gaz

ale... jakoś ciężko i zrezygnować z tego TDI. Sentyment czy co..

Strasznie podoba mi się Accord VII i pytałem o dwumase do niego.
Jak usłyszałem cenę dwumasa do Accorda 2.2 w dieslu komplet ze sprzęgłem to się załamałem.
Cena;3200zł :szok::szok:

Dlatego myślę o VTECU.

a renault spodobało mi się "z wierzchu" dlatego chciałem opinie o silniku

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 60%
ff
Wysłany: 13 Wrz 2014r. 12:43  
Cytuj
Jeździłem kiedyś benzyną. Obecnie dieslem. Nie chcę już benzyny umiech

A co do pytania StefanS51, III nie jeździłem. Ale II dość długo. Fajne autko.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2231
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Wrz 2014r. 14:33  
Cytuj
Ja też lubie jazde dieslem i to jak ten silnik turbodoładowany zbiera się od samego dołu praktycznie ale tak naprawdę silnik diesla przy przebiegach w moim przypadku rocznie 20 tyś z czego 3/4 to miasto nie ma wiekszego sensu.
Zimą nie zagrzeje sie ten silnik za nic w swiecie i juz musze go gasic bo dojechalem do pracy.
Dlatego grubo myślę nad benzyną chociaz wiem ze 10l benzyny na 100km pójdzie jak nic w przypadku Hondy Accord VII 2.0

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »