Posty: 76
Dołączył: 15 Cze 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
W gazetce promocyjnej jest jak byk: termosy.
W sklepie nic o tym nie wiedzą i pokazują jakąś inną gazetkę, gdzie termosów nie ma. Ktoś pytał o patelnię grillową, ktoś jeszcze o coś. Nie ma!!! Zostawiałem parę stówek miesięcznie w tym sklepie, ale od dzisiaj będę mijał go z daleka. http://kaufl(...)owawola/ |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 655
Dołączył: 10 Paź 2009r. Skąd: STALOWA WOLA Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
A co do owego sklepu też mam wiele do życzenia.. Na zakupach na półce było mleko mm na promocji i to dużej. Zapakowałam 10 kartonów a przy kasie co? Promocji nie ma.. Oczywiście podziękowałam.
Dużo wiesz, skoro mówisz.. ŻYCIE JEST SUKĄ ! |
|
Posty: 1863
Dołączył: 9 Sty 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja wczoraj wyjąłem gazetkę ze skrzynki i żadnych termosów w niej nie ma. Przede wszystkim sprawdzaj na oficjalnej stronie Kauflanda, a nie na jakimś okazjum. Napsioczyłeś na sklep, a oni są niewinni.
Honorowy człowiek powinien przeprosić w takiej sytuacji. http://www.kaufl(...)dex.html http://www.kaufl(...)lID=3862 |
|
Posty: 5016
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Bo to jak na iulotce.pl GAzetka jest inna niż się dostaje. Twoja wina nie ich
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 96
Dołączył: 19 Kwie 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
kiedyś był tydzień kuchni azjatyckiej a że jestem miłośniczką tej kuchni poleciałam cała w skowronkach na zakupy. Obleciałam cały sklep nic z tych produktów- pytam jedną panią, drugą panią wkońcu otrzymuje odpowiedź ze nic takiego nie mają innym razem była promocja mleka, która wcale nie okazała się promocją no i dżemy ktorych tak naprawde nigdy nie mieli w asortymencie
|
|
Posty: 297
Dołączył: 12 Lip 2012r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jeśli na półce jest podana cena produktu a płacisz w kasie więcej muszą zwrócić różnicę.Mi parę razy w Kauflandzie się to zdażyło i w obsłudze klienta mi zwrócili bez problemu.
|
|
Posty: 76
Dołączył: 15 Cze 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Napsioczyłeś na sklep, a oni są niewinni. Honorowy człowiek powinien przeprosić w takiej sytuacji. Nie napsioczyłem na sklep, ani tymbardziej na pracowników, tylko na dezinformację, która mnie wkurza. A jeśli ktoś poczuł się urażony, to przepraszam. |
|
Posty: 99
Dołączył: 21 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Nie napsioczyłem na sklep, ani tymbardziej na pracowników, tylko na dezinformację, która mnie wkurza. A jeśli ktoś poczuł się urażony, to przepraszam. Dezinformację, którą sam wprowadziłeś, powołując się na gazetkę z nieoficjalnego źródła, nie obowiązującą w sklepie w Stalowej. Gdybyś chociaż fizycznie tą gazetkę posiadał, ale w kilku miejscach w Stalowej nikt takiej gazetki nie dostał. |
|