Posty: 1
Dołączył: 23 Lip 2014r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Chciałem zaprosić wszystkich chętnych mieszkańców Stalowej Woli na Imprezę na Orientację, dnia 8.02.2014r. Impreza jest darmowa, dla zwycięsców przewidziane są nagrody.
Dla zainteresowanych szczegóły poniżej: Dzienno-Nocna Impreza na Orientację Organizator: Związek Harcerstwa Polskiego- Szczep Harcerski „Huragan” w Stalowej Woli Termin imprezy: 2.08.2014r. (16:00 – 23:00) Termin zgłoszeń: do 31.07.2014r Impreza skierowana jest do mieszkańców Stalowej Woli, jej celem jest stworzenie możliwości do aktywnego wypoczynku dzieciom i młodzieży. Podczas imprezy uczestnicy będą mieli za zadanie, posługując się mapą i kompasem odnajdować kolejne punkty kontrolne, przemieszczając się między nimi pieszo. Przy części z nich będą mieli okazję zmierzyć się z ciekawymi zadaniami sprawnościowymi i intelektualnymi. Punktowana będzie ilość odnalezionych punktów kontrolnych, jakość wykonania zadań, wyposażenie zespołów oraz czas przejścia trasy. Impreza jest zabawą i nie należy jej traktować jako zawodów Plan imprezy: 16:00- 16:30 Sprawdzanie ekwipunku, odprawa zespołów 16:30 Start 16:30- 19:30 Część dzienna imprezy- poszukiwanie punktów kontrolnych 19:30- 20:30 Ognisko z kiełbaskami, odprawa zespołów 20:30- 22:30 Część nocna imprezy- poszukiwanie punktów kontrolnych 22:30- 23:00 Ogłoszenie wyników, wręczenie nagród 23:00 Zakończenie Miejsce STARTU- Plac obok Zespołu Szkół i Ochotniczej Straży Pożarnej w Jastkowicach Miejsce ZAKOŃCZENIA- Przystanek ZMKS obok mostu na Brandwicę Wyposażenie zespołów sprawdzane podczas startu uczestników. 1. Latarka 2. Coś do pisania 3. 4 agrafki na osobę 4. Doładowany telefon komórkowy (z możliwością wykonywania połączeń wychodzących lub pisania sms-ów) 5. Zgody rodziców na udział w imprezie osób niepełnoletnich Każdy uczestnik musi zadbać we własnym zakresie o: 1. Dojazd do miejsca STARTU Propozycja dojazdu: MZKS Stalowa Wola- linia nr 19 Przykładowo odjazd z przystanku Al. Jana Pawła II- Centrum godz. 15:45 (j- kurs do Jastkowic) w Jastkowicach o godz. 16:05 2. Powrót do Stalowej Woli z mostu na Brandwicę- godzina wyjazdu 23:00 we własnym zakresie (brak autobusów kursowych) Organizator zapewnia: 1. Ognisko z kiełbaskami 2. Mapę i kompas dla każdego zespołu 3. Ubezpieczenie uczestników imprezy 4. Nagrody dla najlepszych zespołów 5. Pamiątkowe dyplomy Zgłoszenie powinno zawierać: 1. Imiona i nazwiska członków zespołu 2. Telefony kontaktowe do rodziców należy je przesyłać do 31.07.2014r na adres impreza.na.orientacje_(at)_gmail.com Co to jest zespół: 1. Zespół jest dwu lub trzyosobowy (za zgodą organizatora dopuszcza się większe) 2. Nie ma ograniczeń wiekowych 3. Zespoły mogą być koedukacyjne 4. W zespołach w których nie będzie harcerzy wymagana jest osoba pełnoletnia Telefon kontaktowy: 793002237 Impreza jest dofinansowana przez gminę Stalowa Wola |
|