Posty: 279
Dołączył: 31 Lip 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Co się dzieje z tą firmą co pewien czas zmieniają samowolnie programy w pakietach TV. Obecnie nie ma co oglądać samo badziewie. Czy im tak wolno, czy to nie jest automatyczne rozwiązanie umowy z ich winy. Podpisując z nimi umowę zgadzałem się na całkiem inne programy w pakiecie TV. Byłem wczoraj u nich coś się dowiedzieć w tej sprawie, potraktowano mnie jak intruza.
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 217
Dołączył: 22 Lip 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Z tego co się orientuję (miałem kilka lat temu podobny problem), to niestety umowy są na pakiety "ilościowe", ewentualnie ile sportowych, filmowych itp.
Co innego z pakietami "premium" czyli HBO, CANAL + itp. tam już są wyszczególnione nazwy kanałów. |
|
Posty: 173
Dołączył: 19 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ma ktoś wykaz programów cyfrowych ze Stelli bo na ich stronie nie takiego wykazu. Po tym jak multimedia znowu zmieniła programy zostawiając tylko jakieś głupoty typu pro7, mango, itp mam ochotę wymówić im umowę. Pytanie czy warto przejść do Stelli.
|
|
Posty: 446
Dołączył: 12 Cze 2011r. Skąd: Konto zawieszone |
|
|
|
Nie lepiej podpisać umowe z n-ką albo polsatem?
|
|
Posty: 21
Dołączył: 16 Lip 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Potwierdzam, znikneło sporo fajncyh programów a zostało badziewie.
|
|
Posty: 49
Dołączył: 8 Wrz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
multimedia to jedno wielkie nie porozumienie w nazwie ,"unikać jak ognia", co innego uzgadniają a co innego robią ,miałem z nimi już takie doświadczenie i teraz sobie nagrałem rozmowę z ich agentem i czekam czy dotrzymają słowa,
|
|
Posty: 49
Dołączył: 8 Wrz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
multimedia to jedno wielkie nie porozumienie w nazwie ,"unikać jak ognia", co innego uzgadniają a co innego robią ,miałem z nimi już takie doświadczenie i teraz sobie nagrałem rozmowę z ich agentem i czekam czy dotrzymają słowa,
|
|
Posty: 17
Dołączył: 15 Paź 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
U mnie to samo. Idę tam jutro do nich z wypowiedzeniem bo to jakaś kpina. Płacę ponad 40 zł i nawet nie mogę sobie meczu polska-włochy obejrzeć bo polsat sport zabrali
|
|
Posty: 94
Dołączył: 22 Sty 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
u mnie to samo..
Od tygodnia nie mam paru kanalow, ktore zgodnie z umowa powinnam miec..:/ |
|
Posty: 116
Dołączył: 23 Lut 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Kiedyś jak była Diana to byłem ich klientem przez 12 lat, później 2 lata w Multimedii taka była siła wyższa. Jak tylko nastapiła możliwość odejścia to uciekłem z interentem do MTMu a z kablówką do Stelli. Dobrze że jest ta Stella bo nie mam zamiaru nabijać kasy cyfrowemu albo eNce, mam swoje zdanie na temat tych koncernów i po prostu takie są FAKTY.
|
|
Posty: 94
Dołączył: 22 Sty 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Z tego co się orientuję (miałem kilka lat temu podobny problem), to niestety umowy są na pakiety "ilościowe", ewentualnie ile sportowych, filmowych itp. Co innego z pakietami "premium" czyli HBO, CANAL + itp. tam już są wyszczególnione nazwy kanałów. ale przeciez jest wypisane jakie kanaly do ktorego pakietu.. |
|
Posty: 553
Dołączył: 5 Gru 2011r. Skąd: Pysznica Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT U mnie to samo. Idę tam jutro do nich z wypowiedzeniem bo to jakaś kpina. Płacę ponad 40 zł i nawet nie mogę sobie meczu polska-włochy obejrzeć bo polsat sport zabrali A wiecie jaka jest jeszcze paranoja, trzeba płacić 3 miesiące abonament po wypowiedzeniu umowy. Po sprzedaży mieszkanie i musi jeszcze 3 miesiące płacić. Paranoja, jak można płacić za coś kiedy się tego nie użytkuje (modem zdany) i ciekawa jestem na jaki adres wysyłają fakturę. Trzeba najwidoczniej 3 miesiące przed sprzedażą nieruchomości już wypowiadać umowę, ale tylko jasnowidz umie przewidzieć kiedy się to mieszkanie sprzeda….. Acha ostatnio zmieniałam umowę, na infolinii modem do tv cyfrowej w Stalowej był dostępny, monter przyszedł wymienił modem od internetu, karty nie dał. Poszłam na następny dzień do Biura okazało się, że modemu do TV nie ma i nie wiadomo kiedy będzie, ale Panie z Biura nie mogą załatwić bo to trzeba przez infolinię. Po zgłoszeniu tego czekałam tydzień na kontakt, bo musiała to być ta osoba, która przyjmowała zgłoszenie. Niestety nie doczekałam się. Musiałam zadzwonić ponownie, dwa razy przekładana data instalacji. Ech…… szkoda gadać, gdyby była Vectra albo UPC to bym bez żalu zrezygnowała. A uprzejmości Pań z Biura w Stalowej nie będę komentować, bo kto miał do czynienia ten wie. Ja wiem, że można zmienić, że nikt na siłę nie trzyma itp, ale na serio czy uważacie, że tak powinna funkcjonować firma? |
|
Posty: 2373
Dołączył: 12 Paź 2008r. Skąd: z miasta chyba ;) Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
...brak słów...zadzwoniłam gdy mi znikneło trochę kanałów w piątek i przemiły pan nawciskał mi parę ofert niby to dla mnie korzystnych....ale na nic się nie godząc odłączyłam dekoder i się okazało,że te kanały ,które 'zjadło' przez dekoder( niby mam je w pakiecie i za nie płacę typu TLC ,TVNStyle,Planet+,NG itd a nie działają ) chodzą na zwykłej kablówce... ...
" Kiedy zapada zmrok....pojawiają się strażnicy ... " |
|
Posty: 2320
Dołączył: 5 Marz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Multimedia przeniosła pakiety Diany na swoje odpowiednio Diana70 to pakiet jakiś tam w MM. Poczta wysłali rozpiski co i jak. Niestety pakiety się różnią i MM zablokowała sporo ciekawych kanałów. Co śmieszniejsze, nasze pakiety różnią się od tych ze strony MM, gdyż dla Stalowej oferta jest okrojona np. jest dużo mniej kanałów HD, a cena podobna. Lecą w kulki jakby nie patrzeć. Co do wypowiedzenia umowy, taki jest zapis, taka umowę podpisałaś/eś więc trzeba się tego trzymać. Choć te trzy miesiące to głupota, fakt.
|
|
Posty: 173
Dołączył: 19 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Teraz sprawdzam programy, które mam z Multimedii i co widzę, mam zakodowany program TVP Rozrywka. Ktoś może podpowiedzieć gdzie mam zgłosić fakt, że nie mam za darmo programu, który powinien być darmowy i ogólnie dostępny? Za takie praktyki chyba jakieś kary są?
|
|
Posty: 553
Dołączył: 5 Gru 2011r. Skąd: Pysznica Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
No wiem, że w umowie jest tylko zastanawiam się czy to jest zgodne z prawem. Gazownictwo czy PGE po sprzedaży mieszkania rozwiązują umowę w trybie natychmiastowym i nie każą płacić za następne miesiące... paranoje wszędzie szukają pieniędzy, a jak nie mam tv czy internetu przez parę godzin to już tego nie odliczą z faktury
|
|
Posty: 94
Dołączył: 22 Sty 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT ...brak słów...zadzwoniłam gdy mi znikneło trochę kanałów w piątek i przemiły pan nawciskał mi parę ofert niby to dla mnie korzystnych....ale na nic się nie godząc odłączyłam dekoder i się okazało,że te kanały ,które 'zjadło' przez dekoder( niby mam je w pakiecie i za nie płacę typu TLC ,TVNStyle,Planet+,NG itd a nie działają ) chodzą na zwykłej kablówce... ... Tez ubolewam nad brakiem TLC, TVNStyle itp. I nic nie pomaga.. |
|
Posty: 2320
Dołączył: 5 Marz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Dodam jeszcze kuriozalną sytuację. Otóż kontakt z oddziałem terenowym w Stalowej Woli istnieje tylko w formie osobistej. Chcąc dowiedzieć się o jakiś drobny szczegół, jesteśmy zmuszeni dzwonić na ogólnopolską infolinię. Tam dowiadujemy się, że oni nie posiadają szczegółowej wiedzy nt. konkretnych ofert dla poszczególnych miast i trzeba dowiadywać się w Stalowej Woli. A oddział Multimedii w Stalowej Woli nie posiada, uwaga, własnego numeru telefonu! Zatem trzeba z każdą pierdołą iść osobiście do biura, w którym czeka już 10 osób z krótkim zapytaniem, które można spokojnie zadać przez telefon. I trzeba swoje odstać, zamiast załatwić sprawę po cywilozowanemu, poprzez telefon. To jest jakiś żart.
|
|
Posty: 2373
Dołączył: 12 Paź 2008r. Skąd: z miasta chyba ;) Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT Tez ubolewam nad brakiem TLC, TVNStyle itp. I nic nie pomaga.. ....polecam odłączyć dekoder i podpiąć antenę bezpośrednio do TV...ja tak zrobiłam i mam brakujące kanały .... CYTAT A oddział Multimedii w Stalowej Woli nie posiada, uwaga, własnego numeru telefonu! Zatem trzeba z każdą pierdołą iść osobiście do biura, w którym czeka już 10 osób z krótkim zapytaniem, które można spokojnie zadać przez telefon. I trzeba swoje odstać, zamiast załatwić sprawę po cywilozowanemu, poprzez telefon. To jest jakiś żart. ...ja zadzwoniłam pod nr 244 244 244 i tam wystarczy wybrać odpowiedni temat który Cię interesuje i podać nr klienta który masz na każdym rachunku....tam od razu wiedzą kto dzwoni i łączą z konsultantem.....telefonicznie można zmieniać oferty,zgłaszać usterki itd .... " Kiedy zapada zmrok....pojawiają się strażnicy ... " |
|
Posty: 279
Dołączył: 31 Lip 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Tak mi opisał swoja rozmowę z Multimedia mój znajomy , urocza Pani stwierdziła że mają Oni prawo zmieniać programy w pakiecie, przecież liczba programów się zgadza a jak mu się coś nie podoba może zrezygnować z ich usług ale dopiero po wygaśnięciu umowy , wypowiedzenie trzeba napisać trzy miesiące przed wygaśnięciem umowy licząc od pierwszego dnia miesiąca. Mówił Jej że to Multimedia nie dotrzymały umowy, tym samym umowa z Ich winy powinna być automatycznie rozwiązana Pani z szyderstwem w głosie stwierdziła że ponownie się mylę. i rozłączyła się.
Ja składam wypowiedzenie, odczekam cierpliwie te cztery miesiące i też ich oleje.Ciekawe co powiedzą jak zrobi to większa część ich klientów, znowu będą obiecanki cacanki i szukanie następnych frajerów. Myślę o NETII http://www.netia(...)ml?navtv |
|
Posty: 2320
Dołączył: 5 Marz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT ...ja zadzwoniłam pod nr 244 244 244 i tam wystarczy wybrać odpowiedni temat który Cię interesuje i podać nr klienta który masz na każdym rachunku....tam od razu wiedzą kto dzwoni i łączą z konsultantem.....telefonicznie można zmieniać oferty,zgłaszać usterki itd .... Owszem, tyle, że na moje pytanie, dlaczego mam płacić za telewizję tyle ile reszta Polski mimo, że mam może 1/3 kanałów HD z oferty ogólnopolskiej i jaki rabat z racji tego dostanę, bo takowy sobie życzę, powiedziano mi, że w tym temacie trzeba się kontaktować z biurem terenowym, oni nie znają dokładnie oferty i wszystkich możliwości jakie mają biura terenowe. A mnie z pracy naprawdę jest wygodniej na chwilkę zadzwonić i zadać dwa proste pytania, niż zwalniać się na godzinę, albo lecieć po robocie z językiem na brodzie do biura, gdzie i tak nie wiadomo, czy zdążą mnie obsłużyć. |
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
Jak to dobrze nie posiadac telewizora.
|
|
Posty: 275
Dołączył: 17 Lis 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 100% |
|
|
|
no zgadza się, walą w h.... po całęj linii. Mam napisane wypowiedzenie z dniem natychmiastowym z racji tego że nie posiadam kanałów zgodnych z umową - jednocześnie i całe szczęście zalegam miesiąc w plecy z opłatą za to gówno ujmując to w wypowiedzeniu świadczenia usług nie ureguluję długu !!
ostatnio leci reklama z plusa oszczędzanie przez dodawanie ktos posiada takowy pakiet : tj tv + internet ? |
|
Posty: 447
Dołączył: 8 Wrz 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja w sobotę podniosłem abonament na ~50 zeta i zamówiłem jeszcze Power LTE 30GB. Neta dostałem za 34,90 (50% abonamentu) i zamierzam przenieść numer do Plus-a w abonamencie za 1PLN (do abonamentu rabat w wysokości 48,99PLN)
|
|
Posty: 65
Dołączył: 13 Wrz 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
może zmienimy trochę profil i ktoś powie czy multimedia wywiązuje się z umów dotyczących prędkości łącza internetowego ?????????
|
|