Posty: 35
Dołączył: 21 Sty 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Czy ktos sie orietuje kto konserwoje podwozia samochodu? Prosze o namiaryi ewn. koszt??!!!
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 5016
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Auto z ocynkiem czy bez. Bo jak bez to szukaj kogoś kto wypiaskuje. Tak samo szukaj kogoś kto da podkład antykorozyjny i dopiero chemię a nie od razu mazidło lub baranek i pińcet proszę. Szukaj kogoś kto dobrze zakonserwuje profile zamknięte w aucie i pod autem co wymaga rozkręcenia tapicerki. Miałem namiary na pana który robił to koledze w mercedesie ale niestety się straciły, kosztowało 900 złotych ale wystarczy raz do roku po zimie umyć auto od spodu i uzupełnić braki konserwacji od kamieni czy przycierek i nic się nie dzieje.
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 52
Dołączył: 8 Kwie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
mnie też to interesuje.auto z ocynkiem/nowe/.tel;512389672
|
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
I co Ty chcesz "konserwować" w nowym pojeździe z ocynkiem ?!
|
|
Posty: 5016
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
czortunio masa nowych aut po 5 latach korodowała. Fordy, mercedesy, kie, sporo wpadek było. Konserwujesz i się nie stresujesz
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
CYTAT Konserwujesz i się nie stresujesz |
|
Posty: 1821
Dołączył: 6 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT I co Ty chcesz "konserwować" w nowym pojeździe z ocynkiem ?! Konserwacja jest zapobieganiem powstawania korozji, ocynkowany materiał nie jest dożywotnio bezpieczny ( większe szanse będzie miał na półce w suchym pomieszczeniu ). Podwozie samochodu narażone jest na uszkodzenia mechaniczne które otwierają drogę do korozji, woda i sól zrobi resztę. Inna sprawa to złe przygotowanie materiału przed cynkowaniem, bardzo cienka powłoka cynku, oszczędności itp. to problem nowych samochodów. Warto wybrać się do usługodawcy po przygotowaniu podwozia do malowania(konserwowania) ale przed samym malowaniem, w innym przypadku musimy wierzyć na słowo,że ogniska rdzy zostały zlikwidowane. |
|
Posty: 1552
Dołączył: 19 Paź 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
Daliborze. Nie znam pojazdu, w którym ocynk był by jedyną warstwą ochronną przed korozją. Na ocynk jest nakładany cały szereg powłok, w miejscach szczególnie narażonych na uszkodzenia mechaniczne, są nakładane mastyki.
Korozja NIE JEST problemem nowych pojazdów. Są zabezpieczone niemal doskonale. I nie ma co poprawiać. Można tylko zepsuć. Koszt wykonania prawdziwej konserwacji podwozia jest ogromny. Wiąże się z koniecznością ROZEBRANIA całego pojazdu. Dopiero wtedy można mówić o konserwacji. |
|
Posty: 1821
Dołączył: 6 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT Daliborze. Nie znam pojazdu, w którym ocynk był by jedyną warstwą ochronną przed korozją. Na ocynk jest nakładany cały szereg powłok, w miejscach szczególnie narażonych na uszkodzenia mechaniczne, są nakładane mastyki. Korozja NIE JEST problemem nowych pojazdów. Są zabezpieczone niemal doskonale. I nie ma co poprawiać. Można tylko zepsuć. Koszt wykonania prawdziwej konserwacji podwozia jest ogromny. Wiąże się z koniecznością ROZEBRANIA całego pojazdu. Dopiero wtedy można mówić o konserwacji. Ile samochodów widziałeś od spodu, takich do 10 lat, gdzie już standardem jest blacha ocynkowana z całym szeregiem powłok ? Właśnie pod tymi powłokami można znaleźć rude niespodzianki. Internet jest przesiany informacjami,że " kilku letni samochód gnije" więc gdzie ta doskonałość ? Mowa tu o konserwacji,zabezpieczeniu antykorozyjnym podwozi i profili zamkniętych, więc po jaką cholerę trzeba rozbierać cały pojazd ? |
|