NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
Bialy laptop,
Posty: 330
Dołączył: 10 Lut 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Marz 2014r. 12:12  
Cytuj
pytanie do uzytkownikow bialych laptopow, co o nich sadzicie?? czy kolor po jakims czasie staje sie zoltawy? jezeli tak to mniej wiecej po jakim?? i jeszcze prosba do znawcow laptopow, jezeli mozecie to rzuccie okiem na tego lapka bo przymiezam sie do jego kupna, wiem ze nie jest to jakas super maszyna ale chce go uzywc glowie do internetu, ogladania filmow i sluchania muzyki, w gry praktycznie nie gram dzieki z gory pozdro http://alleg(...)566.html

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Marz 2014r. 12:12  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 116
Dołączył: 19 Paź 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Marz 2014r. 17:34  
Cytuj
nie znam się aż tak ale do internetu i filmów chyba jest ok, a co do koloru białego się nie wypowiem bo osobiście mam czarnyumiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 64
Dołączył: 12 Gru 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Marz 2014r. 18:25  
Cytuj
od 1,5 roku użytkuję biały laptop-dokładnie Sony Vaio. Nie zauważyłam żeby zżółkł czy zmienił kolor ;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 6
Dołączył: 2 Sty 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Marz 2014r. 18:32  
Cytuj
różowy byłby lepszy...

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 108
Dołączył: 26 Wrz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 10 Marz 2014r. 18:36  
Cytuj
Ten sprzedający jest trochę kiepski.Spróbuj znaleźć innego bo w razie czego tylko się będziesz denerwował.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 47
Dołączył: 2 Gru 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 10 Marz 2014r. 18:40  
Cytuj
Apple i Sony nie żółkną. Bynajmniej modele z którymi miałam styczność. Oczywiście ważną kwestią jest zachowanie czystośći przy białym, bo widać wszystko umiech

Profil