NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Zakupy »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 3 »
Obsługa w marketach budowlanych Mrówka,
Posty: 63
Dołączył: 16 Cze 2008r.
Skąd: St. Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Gru 2013r. 17:15  
Cytuj
W mrówce na dziale hydraulicznym obsługa jest beznadziejna , ponieważ chciałem kupić podgrzewacz do wody za prawie 500 zł i gość totalnie olał temat. Poprosiłem żeby pokazał mi podgrzewacz ponieważ chciałem go oglądnąć jakie jest mocowanie z jakie przychodzą węże do doprowadzenia wody to facet z obsługi powiedział mi że jest zamocowany na ścianie i mogę zobaczyć tylko w taki sposób (faktycznie był zamocowany na ścianie pokazowo ale ponad metr nad moją głową) w ten sposób poszedłem do konkurencji i dałem im zarobić prawie 500 zł . Mam nadzieję że obsługa na dziale hydraulicznym w mrówce się ogarnie. Ciekawe że w dzisiejszych czasach gdzie jest tak duża konkurencja takie rzeczy mają miejsce .
nie wiem

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Gru 2013r. 17:15  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 299
Dołączył: 9 Cze 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Gru 2013r. 17:31  
Cytuj
W ubiegłym roku kupowaliśmy do domu glazurę na podłogę, panele podłogowe i listwy. Byliśmy w Mrówce ale ze względu na fatalną obsługę zrezygnowaliśmy z zakupów u nich.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Gru 2013r. 17:55  
Cytuj
Miałem podobnie jak fredi z tym że chcieliśmy z żoną kupić lustro łazienkowe, powiedział że ściągnie tylko musi po jakieś karteczki skoczyć no i już do nas nie dotarł. Jak się okazało stał kilka regałów dalej i pogadywał z kolegą a ja stałem jak głupi i czekałem. Ale ogólnie wolę w mrówce kupić niż w majstrze, tam to w ogóle obsługa masakryczna z kierownikiem na czele.... Najlepiej miałem przygodę kupując pierdołę za 49 zł podałem pani kartę wypisaną na żonę ale ogólnie to konto wspólne mamy, stwierdziła że karta może być kradziona i że nie może mi sprzedać produktu. W tym wszystkim było śmieszne to że ta sama pani dwa dni wcześniej sprzedała mi rzecz za tysiaka i tak samo płaciłem kartą z tym że wtedy niebyło dla niej problem że była karta na żone.mlotek

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1233
Dołączył: 3 Gru 2010r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Gru 2013r. 20:02  
Cytuj
tak to jest jak zatrudnia się 1 pracownika do 3 działów:cwaniak:

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1863
Dołączył: 9 Sty 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Gru 2013r. 21:13  
Cytuj
A ja tam nie narzekam, jak remontowałem mieszkanie to po większość rzeczy jeździłem do Mrówki. Problemów większych nie miałem, z tym, że raczej wiedziałem co chcę kupić. Ze zwrotami też nie było problemów, miłe panie przy kasach po 2-3 razy czasem potrafiły przyjmować zwroty. Nawet reklamacja się zdarzyła, kasę oddali bez gadania.
Dla mnie i tak jest 100 razy lepiej jak w Majstrze, gdzie połowa pracowników chodzi jak zahipnotyzowana, albo jakby wyszli na przepustkę z psychiatryka.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 81
Dołączył: 14 Lut 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 09:20  
Cytuj
Od 2 tygodni ze względu na remont dość często z mężem zaglądamy do Mrówki. Masakra! Produkty podpisane złą ceną, w systemie pomylone ceny z tymi na półkach. Laska przy kasie twierdziła, że na osobę fizyczną nie wystawiają faktur!? Oglądałam kiedyś kabiny prysznicowe, przy jednej stał wózek widłowy z paletami, uniemożliwiając podejście do kabiny, obok dwóch kolesi z obsługi ucinało sobie pogawędkę gdzie pójdą na piwo wieczorem. Totalny brak zainteresowania odsunięciem wózka, kupiła więc kabinę w Castoramie, tak Pan z obsługi biegał ze mną po całym dziale pomagając w wyborze różnych elementów do łazienki i kuchni. Jak się ktoś pytał o inny dział to informował że się nim nie zajmuje i nie chce wprowadzić w błąd, po czym dzwonił po kogoś z tamtego działu.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 09:38  
Cytuj
Widzę że ucinanie sobie u nich pogawędek to normajezyk Co do faktur ja jak chciałem to nie było problemu, a z cenami to chyba w większości różnych marketów tak robią. Polecam za to Castoramę w RZ, kupiłem wszystko co chciałem no i obsługa na 5ok jedyna wada jak dla mnie to progi zwalniające po całym parkingu przez co pełnym obładowanym i ciężkim wózkiem nie miałem jak przejechać do samochodu. No i w sumie cenowo lepiej się opłacało jechać do RZ niż tu na miejscu brać.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 319
Dołączył: 11 Marz 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 09:58  
Cytuj
CYTAT
Najlepiej miałem przygodę kupując pierdołę za 49 zł podałem pani kartę wypisaną na żonę ale ogólnie to konto wspólne mamy, stwierdziła że karta może być kradziona i że nie może mi sprzedać produktu. W tym wszystkim było śmieszne to że ta sama pani dwa dni wcześniej sprzedała mi rzecz za tysiaka i tak samo płaciłem kartą z tym że wtedy niebyło dla niej problem że była karta na żone.mlotek


Generalnie kasjerka odmawiając przyjęcia karty zachowała się poprawnie. Kartą może się posługiwać wyłącznie ta osoba, której imię/nazwisko jest na karcie. Co więcej, kasjerka ta mogła Ci tę kartę zatrzymać, zadzwonić do firmy obsługującej terminal i na polecenie pracownika tej firmy kartę przeciąć. To jest dla Twojego bezpieczeństwa, gdyby Ci ktoś ukradł kartę. Wtedy gdy zaakceptowała kartę zrobił błąd.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 352
Dołączył: 1 Marz 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 60%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 10:02  
Cytuj
Na dziale elektrycznym tez pan malo pomocny,malo chetny doradzic i poszukac czgos o co klientowi chodzi.Dziewczyny przy kasach OK! grzeczne,uczynne i na wlasciwiwym miejscu

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 63
Dołączył: 16 Cze 2008r.
Skąd: St. Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 10:25  
Cytuj
CYTAT
Widzę że ucinanie sobie u nich pogawędek to normajezyk Co do faktur ja jak chciałem to nie było problemu, a z cenami to chyba w większości różnych marketów tak robią. Polecam za to Castoramę w RZ, kupiłem wszystko co chciałem no i obsługa na 5ok jedyna wada jak dla mnie to progi zwalniające po całym parkingu przez co pełnym obładowanym i ciężkim wózkiem nie miałem jak przejechać do samochodu. No i w sumie cenowo lepiej się opłacało jechać do RZ niż tu na miejscu brać.

Co do pogawędek to rzeczywiście na każdym dziale obsługa zamiast pomóc to gadają między sobą i zachowują się jakby za karę tam pracowali. Szkoda tylko, że coraz więcej ludzi przez takie zachowanie obsługi woli robić zakupy w Rzeszowie i tam zostawia pieniądze a nie w Stalowej Woli. neutralny

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 83
Dołączył: 4 Wrz 2010r.
Skąd: ŚrŚ
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 10:48  
Cytuj
J sie nie dziwie tym ludziom, ja za te pieniądze robiłbym to samo. Niestety źle opłacana kadra pracowniczą zamiast przynieść efekty sprzedaży odstrasza klientów, a raz zepsuła opinie cieżko odbudować.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 157
Dołączył: 26 Lis 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 12:49  
Cytuj
Zgadzam się z większością, ja chciałem kupić styropian na docieplenia, totalna "zlewka". Facet który tym się zajmuje, podczas rozmowy ziewał i bardziej był zaiteresowany kompem w który się wpatrywał niż sprzedażą, nie zależało mu zupełnie na sprzedaży. Tym którzy twierdzą, że tam za mało zarabiają, proponuję zatrudnienie w systemie czterobrygadowym na trzy zmiany za 1400 zeta, wtedy zobaczymy.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1738
Dołączył: 26 Lip 2009r.
Skąd: RMI
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 13:19  
Cytuj
A ja kupujac w MERKURY MARKET bo taki budowlany mam w Mielcu, to jest tam koles z okolic, i nam doradza gdzie podjechac i taniej kupic taki sam towar niz w Merkury.

Jedni pija bo musza, Ja pije bo lubie, chyba ze tez juz ku.... musze!!!!
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 13:41  
Cytuj
erni tylko nabijasz posty, temat jak byk obsługa w mrówce a Ty tak specjalnie nic nie powiedziałeś w tym temacie...

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1463
Dołączył: 17 Kwie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 14:48  
Cytuj
Jak dla mnie to i w Mrówce i w Majstrze obsługa jest tak samo beznadziejna. Totalna olewka.
Ale podobnie jest w wielu stalowowolskich sklepach, co po zakupach w dużych miastach aż razi.

Hitem była dla mnie laska w carrefour, kasjerka, która obsługiwała klientów ze słuchawkami w uszach, żując gumę jak koń siano i w międzyczasie klikając w telefon. Długo tam na szczęście nie zabawiła, ale może teraz wypłakuje się tu na forum, jak to ciężko znaleźc pracę ...

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2
Dołączył: 6 Wrz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 15:36  
Cytuj
Hmmm... Niektóre osoby które się tu tak obszernie rozpisują na "nie" to chyba mają coś z GŁOWĄ robię zakupy praktycznie co drugi trzeci dzień i jeszcze nikt mnie nie "zlał" Jak Coś komuś nie pasuje to niech sobie robi zakupy w Rzeszowie, Krakowie itd... tam też nie jest lepiej a czynnik ludzki wszędzie da się odczuć. Tak więc poco robić smród i się wyżywać skoro Ci żona nie dała, dziewczyna, kochanka!!!!! xD Wielki PLUS + dla Mróweczki! ;)a złe komentarze pewnie pisze konkurencja wsjo ;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 390
Dołączył: 23 Lis 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 16:14  
Cytuj
Ooooo ktoś z obsługi nawet się wydpowiedział mlotekpotluczony

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 275
Dołączył: 17 Lis 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 100%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 16:23  
Cytuj
ostatnio kupowałem rolety, stojąc przy kasie czekałem aż dziewczyna zje bułkę w Punkcie Obsługi Klienta i mnie skasuje.....Czarna imienia nie pamiętam, włosy w kitke.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 478
Dołączył: 27 Lis 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 17:45  
Cytuj
CYTAT

Dla mnie i tak jest 100 razy lepiej jak w Majstrze, gdzie połowa pracowników chodzi jak zahipnotyzowana, albo jakby wyszli na przepustkę z psychiatryka.


Wszystko przez ulgi na ngrupę inwalidzką. Połowa ma grupę na głowę.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 46
Dołączył: 11 Wrz 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 18:09  
Cytuj
Podobnie jak w Mastrze wieksza połowa ma fikcyjna grupe inwalidzką :ok

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 63
Dołączył: 16 Cze 2008r.
Skąd: St. Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 18:13  
Cytuj
CYTAT
Hmmm... Niektóre osoby które się tu tak obszernie rozpisują na "nie" to chyba mają coś z GŁOWĄ robię zakupy praktycznie co drugi trzeci dzień i jeszcze nikt mnie nie "zlał" Jak Coś komuś nie pasuje to niech sobie robi zakupy w Rzeszowie, Krakowie itd... tam też nie jest lepiej a czynnik ludzki wszędzie da się odczuć. Tak więc poco robić smród i się wyżywać skoro Ci żona nie dała, dziewczyna, kochanka!!!!! xD Wielki PLUS + dla Mróweczki! ;)a złe komentarze pewnie pisze konkurencja wsjo ;)


Bigjeans nie jestem z żadnej konkurencji i zakupy robię tam w miarę potrzeb. A na moim przykładzie gość z działu hydraulicznego pokazał swoje amatorstwo i brak poszanowania klienta. Ty najprawdopodobniej tam pracujesz i prawda cię zabolała przez to znalazł się tu twój mądry wpis.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 157
Dołączył: 26 Lis 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 18:28  
Cytuj
bigjeans jak długo pracujesz w Mrówce? Zamiast krytykować agresywnie, zadbaj o profesjonalne podejście do obowiązków kolegów i koleżanek z pracy!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5016
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 18:38  
Cytuj
Nie oszukujmy się na elektrycznym też cieżko z fachowym doradztwem. Ogólnie i tak wolę mrowkę niż majstra ale jak robię remont jadę do leroy merlin do rzeszowa.
JEden plus w mrówce to kasjerka ta co jest na fotce na głównej stronie czasami tu w reklamie. Chyba jedyna osoba która się uśmiechnie w tym sklepie. A i jest jeszcze jedna na wejściu po prawej w dziale z fakturami też bardzo miła imion nie znam i nie pracuje tam.

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5
Dołączył: 15 Gru 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 19:39  
Cytuj
CYTAT
W mrówce na dziale hydraulicznym obsługa jest beznadziejna , ponieważ chciałem kupić podgrzewacz do wody za prawie 500 zł i gość totalnie olał temat. Poprosiłem żeby pokazał mi podgrzewacz ponieważ chciałem go oglądnąć jakie jest mocowanie z jakie przychodzą węże do doprowadzenia wody to facet z obsługi powiedział mi że jest zamocowany na ścianie i mogę zobaczyć tylko w taki sposób (faktycznie był zamocowany na ścianie pokazowo ale ponad metr nad moją głową) w ten sposób poszedłem do konkurencji i dałem im zarobić prawie 500 zł . Mam nadzieję że obsługa na dziale hydraulicznym w mrówce się ogarnie. Ciekawe że w dzisiejszych czasach gdzie jest tak duża konkurencja takie rzeczy mają miejsce .
nie wiem


gość nie olał tematu tylko pokazał gdzie można oglądnąć mają tylko atrapy na zamówienie więc jak mógł dać do ręki atrapę przykręconom
facet następnym razem dobrze popatrz mlotek

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Gru 2013r. 20:21  
Cytuj
kacper 137 pierdzielisz głupoty, zobaczył na ścianie podgrzewacz, poprosił o pokazanie to obsługa łaskawie powinna rozpieczętować pudełeczko no i przedstawić dany produkt. Znając życie jak by sam rozpakował to by były do niego żale. Co nie zmienia faktu że panie kasjerki są naprawdę ok

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
1 2 3 »
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Zakupy »