NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Zwierzaki »
Nowy Temat Odpowiedz
Znaleziony szczeniak -pilnie szuka domku.,
Posty: 75
Dołączył: 30 Sie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Wrz 2013r. 20:08  
Cytuj
Dzisiaj koło Ul. KEN 2 znalazłam szczeniaka. Jest to suczka, nie znam się na rasach ale wygląda jak labrador. Piękna wesoła. Błąkała się po parkingu, widać że szukając właściciela. Nie wiem czy to zguba czy też ktoś specjalnie ją "zgubił" w tej okolicy.
Na razie tą noc piesek jest u mnie w domu ale niestety dłużej nie może zostać, córka jest uczulona i już łzawią jej oczy :(

Jeśli ktokolwiek zna właściciela lub chciałby przygarnąć tego uroczego szczeniaka to bardzo proszę o pilny kontakt pod nr tel. 668 177 270

Zdjęcia pieska:
http://image(...)zfw.jpg/
http://image(...)6k1.jpg/
http://image(...)xi2.jpg/

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Wrz 2013r. 20:08  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 232
Dołączył: 28 Sie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Paź 2013r. 08:58  
Cytuj
Skontaktuj się z stowarzyszeniem Futrzak, powinni pomóc, ale czy pomogą?? Ja kiedyś dzwoniłam do Pani Grety, troche ciężko było ale ponoć zajęli się psem.

"FUTRZAK"
w Stalowej Woli z siedzibą w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 im. Wacława Górskiego w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 9 37 - 450 Stalowa Wola

a tu kontakt do pani Grety Gabinet weterynaryjnyGre-Vetdr n.wet Greta Skrzypek
Makowa 31
Stalowa Wola

603 674 935
3mam kciuki

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 75
Dołączył: 30 Sie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Paź 2013r. 19:36  
Cytuj
Dzwoniłam na policję, do UM, do fundacji Futrzak, byłam we wszystkich lecznicach w ST Woli i nic... wszyscy rozkładają ręce i obiecują kontakt.

Dzisiaj Sunię odrobaczyliśmy, odpchliliśmy zakupiliśmy obrożę i smycz.