Posty: 219
Dołączył: 30 Maja 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Najlepiej nastawiać radarów, wymyślać opłaty dla Busów czy osobówek - winiet itp. nie wiem dokąd to wszystko zmierza , a dziura w budżecie jak była tak będzie.
To tyle na ten temat nie ma sensu więcej strzępić języka ! |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 501
Dołączył: 2 Marz 2009r. Skąd: stalowka Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT brawo dla was niedzielni kierwcy i ci ktorzy na codzien smigacie hulajnoga chyba popierac inicjatywe drogich fotoradarow, zycze wam aby nikt z waszej rodziny, bliskich, przyjaciol ani tym bardziej wy nie znalezlibyscie sie w sytuacji choroby gdzie szpital czy placowka medyczna nie posiada sprzetu na operacje badz tez srodkow bo panswto wydaje publiczne pieniadze na radary dzieki ktorym tłuste matoły wożą sie jak krolowie. takie rzeczy tylko w polsce Sytuację można odwrócić. Życzę Tobie by nikt z Twojej rodziny, bliskich, przyjaciół ani tym bardziej Ty nie znalazł się w sytuacji gdy kierowca, który czuje się bezkarnie leci przez teren zabudowany 90 km/h a teren po za miastem 120 km/h potrąca i zabija bliską Ci osobę. Lub jeszcze inaczej...... gdy Ty lecisz sobie spokojnie przez wieś 90 km/h i potrącasz dzieciaka. I co? oko przemądrzały andrzejku, twojoj opis to tylko gdybanie, a moj wczesniejszy to rzeczywistosc... a zeby zabic nie potrzeba 120 90 czy nawet 60 km/h non serviam |
|
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r. Skąd: PiSlamabad Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT oko przemądrzały andrzejku, twojoj opis to tylko gdybanie, a moj wczesniejszy to rzeczywistosc... a zeby zabic nie potrzeba 120 90 czy nawet 60 km/h Cwany gapa, pamiętaj tylko że przy tych przepisowych 50 km/h masz czas na reakcję a przy 90 czy 120 jest go dużo mniej. Obys nigdy nie musiał wspominać tej rozmowy. "Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny |
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
panie idealny, przy 50km/h jak ktos wejdzie ci pod sam zderzak nie masz zadnych szans na reakcje...
|
|
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r. Skąd: PiSlamabad Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT panie idealny, przy 50km/h jak ktos wejdzie ci pod sam zderzak nie masz zadnych szans na reakcje... Stecyk nie jestem idealny i nie o to tu chodzi. Co złego w przestrzeganiu limitu prędkości? Masz jakieś argumenty po za głupawym tłumaczeniem pośpiechu? "Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny |
|
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
W przestrzeganiu limitu nie ma nic złego. Natomiast jest dużo złego w zbyt niskim dopuszczalnym limicie.
STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|
Posty: 1821
Dołączył: 6 Lut 2013r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT panie idealny, przy 50km/h jak ktos wejdzie ci pod sam zderzak nie masz zadnych szans na reakcje... Jak będziesz jechał 50 km/h masz większe szanse dostrzec wchodzącego, im szybciej jedziesz tym szanse są mniejsze. |
|
Posty: 423
Dołączył: 3 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Co to jest prędkość bezpieczna?
CYTAT Termin ten oznacza szybkość względną, szybkość zależną od umiejętności kierowcy, sprawności jego wozu i sytuacji na drodze. Jest to wyliczenie generalne, zawierające w sobie wszystkie, wynikające z tych trzech elementów, konsekwencje. Czyli szybkość bezpieczna to taka, na jaką może sobie w danych okolicznościach pozwolić konkretny kierowca na określonym samochodzie. Szybkość bezpieczna, jak każde pojęcie, ma granice. I tylko bardzo dobry kierowca może sobie pozwolić na prowadzenie wozu na górnej granicy teoretycznej szybkości bezpiecznej – jak mówimy o samochodzie – na graniczy przyczepności kół. To są już granice umiejętności, których nie wolno przekraczać – i to już jest szczyt umiejętności. Natomiast każdy konkretny kierowca powinien prowadzić wóz na granicach swojej szybkości bezpiecznej. I pamiętać – nie wolno jej nigdy przekraczać! Nieważna jest więc szybkość bezwzględna, ważna jest szybkość bezpieczna w stosunku do umiejętności kierowcy. Bywa nawet, że jazda zbyt wolna jest jazdą w dalszych skutkach również niebezpieczną. Kierowca jeżdżący zbyt wolno jest ze swojej przesadnej ostrożności zadowolony, a nawet dumny. w ten sposób popada w samouspokojenie. Ale kiedy znajdzie się w sytuacji trudnej, wokół jadących z normalną szybkością samochodów, przemykających się przechodniów, sunących z boku tramwajów, a jeszcze zobaczy milicjanta na skrzyżowaniu, to wtedy, przy słabych umiejętnościach traci głowę, a do akcji włącza się panika: uciec, za wszelką cenę wyplątać się z tłoku. I ten wolno jeżdżący nagle dodaje ostro gazu… Tak więc szybkość bezpieczna. Wszędzie i zawsze szybkość bezpieczna, niezależna od szybkości bezwzględnej. Zależna od wszystkiego, co steruje jazdą. Z kierowcą włącznie. CYTAT znaki ograniczenia prędkości – pierwszą sprawą jaką powinniśmy sobie uświadomić siadając za kierownicą jest to iż nie istnieje dolna granica szybkości bezpiecznej. Oznacza to, że znak ograniczenia prędkości do 70 km/h nie oznacza automatycznie, że w dany zakręt możemy wejść z tą prędkością. Analogicznie, ograniczenie prędkości do 50 km/h w terenie zabudowanym jest jedynie uproszczeniem i nie gwarantuje nam bezpiecznego poruszania się w mieście. Jeżeli ktokolwiek próbuje wmówić Ci, że prędkość 50 km/h w terenie zabudowanym jest prędkością bezpieczną – a 60 km/h już nie – jest po prostu ignorantem. Bardzo często pięćdziesiąt kilometrów na godzinę to też o wiele za dużo. CYTAT jazda zbyt wolna – szybkość bezpieczna to również jazda dopasowana do innych użytkowników dróg. Jak głosi motoryzacyjne przysłowie, to nie prędkość zabija, ale różnica prędkości. Dlatego w sytuacji gdy wszystkie inne samochody poruszają się z prędkością 90 km/h, my również, dla własnego bezpieczeństwa, powinniśmy poruszać się ze zbliżoną prędkością. Niestety nawet gdyby oznaczało to łamanie przepisów. Oczywiście zasada ta działa również w drugą stronę… CYTAT możliwości samochodu – polski pilot poleci na drzwiach od stodoły, a polski kierowca rozpędzi Fiata Seicento do 180 km/h. Polak potrafi! Niestety prawda jest taka, że zdecydowana większość samochodów na naszych drogach nie nadaje się do szybkiej i agresywnej jazdy. Powybijane amortyzatory i zawieszenie, kiepskie hamulce, słaby silnik i mała sztywność karoserii powodują, że szybka jazda tego typu samochodami jest niebezpieczna. Nie dajmy się również podpuścić kierowcom dobrych – sportowych aut. Bezpieczna prędkość w zakręcie Subaru Imprezy albo BMW serii 5 jest zdecydowanie wyższa niż bezpieczna prędkość Opla Zafiry lub Fiata Pandy. CYTAT wypadek przypadek – nie wszystkim wypadkom można zapobiec. Są sytuacje losowe kiedy uderzenie w przeszkodę jest nieuniknione i jedynie konstrukcja samochodu oraz prędkość z jaką poruszamy się w chwili wypadku daje nam szanse na przeżycie. Według najnowszych informacji Maciej Zientarski uderzył w betonową podporę mostu z prędkością 70-100 km/h. Niby niedużo, ale wystarczyło, żeby w ułamku sekundy zabić pasażera, z Zientarskiego zrobić inwalidę do końca życia, a z Ferrari kupę palącego się złomu. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego crash-testy przeprowadza się przy prędkości zaledwie 50 km/h?
STOP gwałcicielom mechaniki ! Klucz dynamometryczny podstawowym narzędziem pracy. |
|
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r. Skąd: PiSlamabad Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
CYTAT W przestrzeganiu limitu nie ma nic złego. Natomiast jest dużo złego w zbyt niskim dopuszczalnym limicie. A na jakiej podstawie uważasz, że 50 w mieście to za mało? Że 90 po za miastem to za mało? "Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny |
|