NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 3 »
Multimedia Polska- olewanie klienta, Obsługa Klienta
Posty: 12
Dołączył: 13 Wrz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Marz 2013r. 13:51  
Cytuj
Witam wszystkich chciałem sie podzielic swoją opinia na temat obsługi klienta w firmie Multimedia Polska, jak wiadomo firma pojawiła sie niedawno na nszym lokalnym rynku jako dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonicznych w miejscu po dawnej Dianie.
Multimedia Polska jest to firma której nie zlaezy na kliencie i to moge stwierdzic na przykładzie swojej osoby i zdarzeń jakie mnie dotyczą. Od 20 stycznia próbuje założyć internet w domu. wspomnę że już jestem klientem tej firmy,a chciałem jedynie skorzystać z dodatkowej usługi jaką jest internet. Obecnie czekam na podłaczenie przez instalatorów internetu, ponieważ już 3 terminy instalacji były wyznaczone i nikt nie zadzwonił i nie wyjaśnij.
Po moich interwencjach telefonicznych wyznaczali nowe terminy i tak do chwili obecnej. Umowa o świadczenie usług jest podpsiana tylko nie ma usługi. Proszę o opinie na temat tej firmy i czy jest mozliwośc wyezgekfowania jakiejś kary za takie podejscie do klienta. Pozdrawiam KLient Multimedi Polska

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Marz 2013r. 13:51  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5012
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Marz 2013r. 14:43  
Cytuj
Czaruś a ty nie masz czasami BMW?
Bo jeżeli nie i cie z kimś myle to takich jak ty znam więcej osób.

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 81
Dołączył: 27 Lut 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Marz 2013r. 15:00  
Cytuj
Obsługa w dawnej Dianie woła o pomstę do nieba. Ja też chciałem dołożyć dodatkowe usługi, a co za tym idzie dac im więcej zarobić... Po kilku nieudanych próbach kontaktu, zwątpiłem i przeszedłem do Stelli. Tobie i wszystkim innym abonentom multimedii- polecam!

Pamiętajcie że teraz już nie miesiąc a 3 na rozwiązanie z nimi umowy, mimo że nikt nie aneksował poprzedniej.

Chora firma, ich wiadomości już też leżą i kwiczą, ludzie zmieniaja dostawców, pracownicy w strachu... uciakaj z tamtąd kto może ;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 496
Dołączył: 3 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Marz 2013r. 15:21  
Cytuj
w moim przypadku zwiększyłem net, czekałem miesiąc na zwiększenie transferu - druga sprawa wziąłem pakiet multibox czy jakoś tak a zainstalowali w dekoderze mi niższy - dzwoniłem oczywiście do gdyni czy tam gdzieś i mówili że takie rzeczy lepiej w BOKu załatwiać!! zdarzają się pomyłki, nowa firma to i burdel musi być

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 12
Dołączył: 13 Wrz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Marz 2013r. 15:25  
Cytuj
Ja rozumiem nowa firma burdel ale tyle czasu czekać na założenie internetu i ciagle pani na infolini mówi to przkaże do BOK że to pilne i odzwonimy do pana w celu ustalenia nowego terminu montażu i ozywiscie nikt nie oddzwania. Brak profesjonalizmu
Jacek nie jezdzę BMW zbieg okoliczności he he

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 451
Dołączył: 1 Paź 2006r.
Skąd: Stalowa
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Marz 2013r. 15:49  
Cytuj
Mi juz raz termin przełozyli, więc mogę się spodziewać kolejnych przełożeń ??? Kontakt z BOKiem, porażka.

Dorii
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 496
Dołączył: 3 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Marz 2013r. 19:42  
Cytuj
idźcie do diany. Bo tak nic nie załatwicie!! inny sposób : postraszcie wypowiedzeniem umowy z winy Multimediów

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5012
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Marz 2013r. 20:35  
Cytuj
Fankore nic to nie daje. Kolega czeka od 10 stycznia i nic... straszył, groził, wydzwaniał i olewka

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 496
Dołączył: 3 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Marz 2013r. 15:15  
Cytuj
no to nie pozostaje nic innego jak wypowiedzieć umowę, tylko podsmarować kto tu naprawdę winny i albo wtedy się ockną, albo ktoś dostanie w dupę, bo raczej taka samowolka to już przesada!!

ps jak będę miał zly dzień mogę napisać takie pismo gdyż mam w tym wprawę i puki co nie zdarzyło się by mnie to pogrążyło umiech a złość w tym przypadku dodaje skrzydeł !

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 315
Dołączył: 5 Paź 2010r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Marz 2013r. 17:06  
Cytuj
Ma ktoś ten abonament o prędkości 30Mb/s(jak się sprawuje)?
Za niedługo kończy mi się umowa i sam już nie wiem czy zostawać czy gdzie indziej szukać dostawcymlotek

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 51
Dołączył: 14 Cze 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Marz 2013r. 19:13  
Cytuj
Mam od nich 32Mb. Modem Cisco. Działa dosyć sprawnie. Nie wiem jak z uploadem jest, bo u mnie się waha w przedziale 2-15Mb.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 232
Dołączył: 23 Lut 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Marz 2013r. 16:06  
Cytuj
Olewanie na całego...podpisałem umowę na internet 60Mb, po sprawdzeniu na stronach testowych wychodzi ze mam około 50Mb.
Po sprawdzeniu umowy okazuje się że w umowie nie ma czegoś takiego jak "gwarantowana prędkość" jak to miało miejsce w DIANIE.
Po telefonie do MM okazuje się że oni mają widełki ± 20% prędkości.
Kiedy powiedziałem że w umowie nic takiego nie było, odesłali mnie do czytania ichnich regulaminów...
Nie mogę teraz zerwać umowy, ale ostrzegam - omijajcie tą firmę z daleka..

...ŻYCIE GROZI ŚMIERCIĄ....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2494
Dołączył: 9 Sty 2011r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 6 Marz 2013r. 17:31  
Cytuj
Rexmortis nie przesadzaj, nigdzie nie ma czegoś takiego jak "gwarantowana prędkość", w Dianie też nie było. Pamietaj, że prędkosć zależy też od serwera, z którym się łączysz, parametrów komputera, oprogramowania, programów działających w tle itp. itd. więc nikt ci nie da gwarancji na konkretną prędkość.
http://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/2011/02/nie-wygrasz-ze-swoim-dostawca-internetu.aspx

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 232
Dołączył: 23 Lut 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Marz 2013r. 18:59  
Cytuj
CYTAT
Rexmortis nie przesadzaj, nigdzie nie ma czegoś takiego jak \"gwarantowana prędkość\", w Dianie też nie było. Pamietaj, że prędkosć zależy też od serwera, z którym się łączysz, parametrów komputera, oprogramowania, programów działających w tle itp. itd. więc nikt ci nie da gwarancji na konkretną prędkość.
http://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/2011/02/nie-wygrasz-ze-swoim-dostawca-internetu.aspx


madras nie wiem ile rozumow zjadłes, ale w Dianie mialem neta 8Mb i zawsze ale to zawsze na speedtest.net, speedtest.pl pokazywały predkosci duzo wieksze niz to co mialem w umowie z DIANA ( i to juz po routerze). W MM te same strony pokazuja lekko ponad 40 Mb, i to tylko na kablu. A 50Mb mam tylko na serwerze MM. Po wtóre mądralo powiedz mi czego panie przy podpisywaniu nowej umowy nie informuja ze teraz są take widełki..

...ŻYCIE GROZI ŚMIERCIĄ....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 451
Dołączył: 1 Paź 2006r.
Skąd: Stalowa
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Marz 2013r. 14:02  
Cytuj
wbrem moim obawom o kolejne przełożenie, dzisiaj jednak się udało

Dorii
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 225
Dołączył: 1 Lut 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Kwie 2013r. 19:48  
Cytuj
Dajcie znac czy dostaliscie FV za Marzec. Strona Diany juz nie dziala a ja nie zapisalem sobie swojego nr abonenta i nie mam jak nawet teraz tego sprawdzic bo FV fizycznej nie mam. Watpie czy usunalem przypadkowo maila a AntySpam tez mi nie wykrywa MM jako niechcianej poczty.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 140
Dołączył: 8 Gru 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Kwie 2013r. 07:24  
Cytuj
faktury za marzec pojawiły się już dawno. lepiej zadzwoń do biura obsługi bo inaczej naliczą Ci odsetki za nieterminowe płatności..

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5012
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Kwie 2013r. 08:54  
Cytuj
A numer masz na poprzedniej fakturze swój

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 225
Dołączył: 1 Lut 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Kwie 2013r. 23:15  
Cytuj
Wlasnie cholera nie mam w wersji papierowej tej cholernej faktury i tym samym brak ID klienta.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 100
Dołączył: 5 Marz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Kwie 2013r. 07:40  
Cytuj
zadzwoń na BOK, powinno pomóc.

co do Multimediów - słabo

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 3
Dołączył: 9 Lut 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Kwie 2013r. 09:19  
Cytuj
Witam

Podzielę się z wami swoją opinią na temat działąlnośći i obsługi klienta przez Multimedia Polska.

Podpisałem umowę na usłgę związaną z przyłączeniem do internetu. Usługa miała być podłączona 27.03.2013 r.
Oczywiście nikt z monterów nie przyjechał - wiadomo okres przedświąteczny wiec myśle mają pewnie dużó zamówień.

Nie było inforamcji kiedy przyjadą itd. Gdy dzwoniłem do Biura Obsługi Klienta w Gdańsku , konsultant informował mnie że wyśle wiadomość do monterów i oddzwoni do mnie. Gdy zapytałem czy nie może zadzwonić do monterów stwierdził że jedyny kontakt z ekipą montującą jest przez email. Oczywiscie nikt nie zadzwonił do mnie czekałem na wizyte do dnia wczorajszego bo w umowie była napisana data od kiedy będzie naliczana opłata abonemantowa. I znowu nikt nie przyjechał nie rozumiem zasad działania firmy, która ma daleko gdzieś klienta i nie wywyiązuje sie umowy. Proszę o pomoc czy mogę jakoś zadziałąć żeby w końcu coś ruszyło. Czy rzecznik konsumenta coś może w tej sprawie zrobić ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 100
Dołączył: 5 Marz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Kwie 2013r. 10:02  
Cytuj
Tak, rzecznik konsumentów w starostwie. Mi pomógł z reklamacją innego typu. Polecam

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 279
Dołączył: 31 Lip 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Kwie 2013r. 10:10  
Cytuj
Zapomnieliście jak się pisze wypowiedzenie umowy.
Mi jak coś nie pasuje to rezygnuje , wręczam wypowiedzenie i po sprawie. Szukam dogodniejszych dla mnie warunków.good

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 404
Dołączył: 27 Gru 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Kwie 2013r. 16:14  
Cytuj
CYTAT
Zapomnieliście jak się pisze wypowiedzenie umowy.
Mi jak coś nie pasuje to rezygnuje , wręczam wypowiedzenie i po sprawie. Szukam dogodniejszych dla mnie warunków.good
Zanim wypowiesz tę umowę to upewnij się że możesz to zrobić ! Na własnej skórze się przekonuję jak sprytnie i po chamsku konstruują i "negocjują" umowy.Właśnie "negocjują" ze wspólnotami tzw. dostęp do nieruchomości! Okazuje się że właściciel nie ma nic do gadania bo oni są na prawie!!!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 49
Dołączył: 8 Wrz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Kwie 2013r. 18:22  
Cytuj
czy naprawdę w biurze obsługi klienta siedzą same niekompetentne osoby zwracałem się mailem o sprawdzenie kiedy mi się kończy umowa oraz wyjaśnienie bo za fakturę zapłaciłem dwa razy oczywiście moja pomyłka ale pieniążki na koncie mają i cały czas udają że nic o tym nie wiedzą oraz brak jakiejkolwiek informacji kiedy kończy się umowa bo chcę złożyć wypowiedzenie i podziękować za taką usługę

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
1 2 3 »
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »