NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Nasze miasto »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 »
Plus GSM- problemy z zasięgiem!, Co się dzieje w Stalowej Woli z zasięgiem PLUS GSM
Posty: 61
Dołączył: 26 Paź 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 18:29  
Cytuj
Jak w temacie co się dzieje z zasięgiem plus GSM Stalowej Woli. Czy macie jakieś problemy z nawiazaniem połączenia wysyłaniem SMS jeśli tak zgłaszajcie to na numer 2601 im więcej bedzie zgłoszeń tym szybciej i lepiej się tym zajmą.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/stalowem/stalowemiasto.pl/pub/edytor/xcode_forum.php on line 285
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 18:29  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 95
Dołączył: 13 Lut 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 18:57  
Cytuj
Kontaktowałam się z nimi kazali mi wysłac maila na tzw BOK. Napisałam. Czy to coś da to zobaczymy. U mnie problemy są takie, że smsy nie chcą wychodzić i przychodzić, ktoś do mnie nie może się dodzwonić, mówi ze jestem poza zasiegiem, wiadomości od systemu np stan konta czy pakietów również nie da się sprawdzić ogólnie coraz większa lipa z tym plusem.... Zastanawiam się nad zmianą sieci. Co raz mniej mi się podoba i ich dbanie o starego klienta jest bliskie zeru. Problemy z siecią mam od 30 listopada.
Na infolinie lepiej nie dzwonic podobno to graniczy z cudem by udalo się dodzwonic. Mi odpisali takie cos :
prosimy, zgłoś sprawę, wysyłając maila na bok_(at)_plus.pl, zamieszczając w zgłoszeniu takie informacje, jak:

- Numer telefonu.
- W jakiej lokalizacji występuje problem (województwo, powiat, miejscowość, ulica)?
- Od kiedy on występuje? Kiedy wystąpi
ł po raz ostatni (proszę określić czas z dokładnością do 4 godzin)?
- Czy w miejscu występowania problemu były ostatnio trudne warunki pogodowe (burze, ulewy, zamiecie)? Czy występuje on po ich ustąpieniu?
- Jak często problem się powtarza? (stale, o określonej porze dnia)?
- Czy występują jakieś komunikaty (na wyświetlaczu i w słuchawce) w przypadku nieudanej próby połączenia?
- Od kiedy telefon jest użytkowany w tej lokalizacji? Czy wcześniej połączenia były realizowane poprawnie?
- Czy utrudnienia te dotyczą także innych posiadaczy telefonów w naszej sieci? Proszę o przykładowe numery.
- Model telefonu.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 69
Dołączył: 14 Sty 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 19:21  
Cytuj
Też mam ten problem od ponad tygodnia od 30 listopada mam problem z wysłaniem esemesa, odebraniem go, dodzwonieniem się gdziekolwiek oraz tym żeby ktokolwiek sie do mnie dodzwonił powoli staję się to irytujące....

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 61
Dołączył: 26 Paź 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 19:24  
Cytuj
A jednak coś jest na rzeczy nie jestem sam z tym. Problem ma napewno duzo osób trzeba koniecznie zgłaszać na numer telefonu 2601 i myslę ,że będzie z tego efekt. Dzisiaj rano jak dzwoniłem do plusa powiedzieli ,ze wiedzą ,że jest problem w Stalowej Woli , ale mimo to im wiecej osób to bedzie zgłaszać to efekt myslę ze bedzie dobry.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 69
Dołączył: 14 Sty 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 19:28  
Cytuj
ciekawe jak mam zgłosić probem skoro nie mogę wysłać smsa

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 61
Dołączył: 26 Paź 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 19:33  
Cytuj
CYTAT
ciekawe jak mam zgłosić probem skoro nie mogę wysłać smsa


dzwoń na infolinie i zgłoś słownie lub nawet ze stacjonarnego telefonu

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 104
Dołączył: 3 Paź 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 19:44  
Cytuj
Zgłosiłem również ten problem do BOK.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
HIV
HIV
HIV
Posty: 1563
Dołączył: 30 Cze 2011r.
Skąd: Rzeszów
Ostrzeżenia: 80%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 20:26  
Cytuj
A może tu jest przyczyna?

Proces modernizacji sieci został zaplanowany systemowo i obejmuje teren całego kraju. Same prace są prowadzone tak, by jeśli nie jest to konieczne, nie były realizowane na znajdujących się obok siebie stacjach bazowych. Dzięki temu, stacje sąsiednie mogą "przejąć" ruch ze stacji modernizowanej. Dodatkowo, jeśli tylko jest to możliwe, to prace odbywają się godzinach nocnych. Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że czas wyłączenia obiektu nie trwa dłużej niż 5 godzin, natomiast nieco dłużej trwa późniejsza integracja sprzętu i zasobów sieciowych. Niestety może się to wiązać z chwilowym pogorszeniem jakości usług w danej lokalizacji, za co Polkomtel z góry przeprasza wszystkich swoich klientów.

http://telepolis.pl/news.php?id=27025

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 61
Dołączył: 26 Paź 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 20:39  
Cytuj
CYTAT
A może tu jest przyczyna?

Proces modernizacji sieci został zaplanowany systemowo i obejmuje teren całego kraju. Same prace są prowadzone tak, by jeśli nie jest to konieczne, nie były realizowane na znajdujących się obok siebie stacjach bazowych. Dzięki temu, stacje sąsiednie mogą \"przejąć\" ruch ze stacji modernizowanej. Dodatkowo, jeśli tylko jest to możliwe, to prace odbywają się godzinach nocnych. Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że czas wyłączenia obiektu nie trwa dłużej niż 5 godzin, natomiast nieco dłużej trwa późniejsza integracja sprzętu i zasobów sieciowych. Niestety może się to wiązać z chwilowym pogorszeniem jakości usług w danej lokalizacji, za co Polkomtel z góry przeprasza wszystkich swoich klientów.

http://telepolis.pl/news.php?id=27025


Tak mozna by było pomyśleć, ale jak dzwoni sie do plusa to tak nie mówia tylko traktuja to jako awarie tyle ,że opieszale się tym zajmują i dlatego trzeba dzwonić i ich NACISKAĆ to bedzie szybciej pomyślny efekt. Tylko ilość zgłaszajacych problem ludzi nadaje PRIORYTETOWY STATUS ZGŁOSZENIA !!!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1863
Dołączył: 9 Sty 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2012r. 20:48  
Cytuj
Jak 2 lata temu miałem podobny problem z zasięgiem PLUS-a i okazało się, że coś remontują to w salonie PLUS-a zostawiłem pismo do BOK-u z prośbą o zwrot kasy za moje niedogodności bo nie mogę korzystać z usług, za które płacę. Po 2-3 tygodniach pojawiło się gratisowe doładownie tela za 30zł umiech Teraz mam abonament więc nie wiem jakby to wyglądało.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 499
Dołączył: 8 Cze 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2012r. 08:01  
Cytuj
CYTAT
Jak 2 lata temu miałem podobny problem z zasięgiem PLUS-a i okazało się, że coś remontują to w salonie PLUS-a zostawiłem pismo do BOK-u z prośbą o zwrot kasy za moje niedogodności bo nie mogę korzystać z usług, za które płacę. Po 2-3 tygodniach pojawiło się gratisowe doładownie tela za 30zł umiech Teraz mam abonament więc nie wiem jakby to wyglądało.

W abonamencie dobra firma to albo dołoży darmowych minut , albo obniży abonament.
W moim przypadku tak było, ale ja jestem w PLAY ;-)
Z PLUS-em różnie bywa.Kiedyś również byłam ich klientem, ale nie dbają o długotrwałych klientów, tak jak i w dawnej Erze.
Oczywiście wszystko załatwiane poprzez infolinię a nie w salonie.

Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem,

ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem.

/Gabriel Garcia Marquez

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 61
Dołączył: 26 Paź 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2012r. 10:58  
Cytuj
Tu nie chodzi o to żeby coś za darmo dawali tylko ,żeby wszystko dobrze działało bo tak jak ktoś wczesniej napisał zaczyna byc to irytujące.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 186
Dołączył: 4 Marz 2010r.
Skąd: Mów mi Elwis
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2012r. 17:56  
Cytuj
Mam dwie aktywacje i jakoś nie zauważyłem pogorszenia jakości uslug. Pisze i wysylam smsy, mmsy, dzwonie... Bez zakłuceń,

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 186
Dołączył: 4 Marz 2010r.
Skąd: Mów mi Elwis
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2012r. 17:56  
Cytuj
Mam dwie aktywacje i jakoś nie zauważyłem pogorszenia jakości uslug. Pisze i wysylam smsy, mmsy, dzwonie... Bez zakłuceń,

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 61
Dołączył: 26 Paź 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2012r. 19:06  
Cytuj
CYTAT
Mam dwie aktywacje i jakoś nie zauważyłem pogorszenia jakości uslug. Pisze i wysylam smsy, mmsy, dzwonie... Bez zakłuceń,


To nalezy się cieszyć, ale świadczy to o tym ,ze chyba jednak mało w ciągu dnia rozmawiach i wysyłasz sms-ów. Jeżeli wykonujesz minimum około 30 połączeń dziennie i wysyłasz tyle samo sms musisz wdziec problem.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 3314
Dołączył: 20 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2012r. 19:17  
Cytuj
Mam w Orange. Kilka tygodni temu wymieniali nadajniki żeby działało lepiej. Za nim wymieniali dziłało bez zarzutu... nie wiem

socjalizm totalitarny zmienił się w koncesyjno-etatystyczny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 19
Dołączył: 16 Lis 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2012r. 19:23  
Cytuj
Też mam problemy z uzyskiwaniem połączenia, wysyłaniem sms. Gdy wybieram numer do kogoś pisze "Błąd w połączeniu", do mnie tez się nie dodzwoni bo numer jest nieosiągalny. Na początku myślałem ze telefon coś szlag trafia ale jak widać to wina sieci. Więc albo to naprawią albo zmiana numeru do innej sieci.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 61
Dołączył: 26 Paź 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2012r. 19:30  
Cytuj
CYTAT
Też mam problemy z uzyskiwaniem połączenia, wysyłaniem sms. Gdy wybieram numer do kogoś pisze \"Błąd w połączeniu\", do mnie tez się nie dodzwoni bo numer jest nieosiągalny. Na początku myślałem ze telefon coś szlag trafia ale jak widać to wina sieci. Więc albo to naprawią albo zmiana numeru do innej sieci.


dzwoń koniecznie na numer 2601 i zgłos usterkę!!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 186
Dołączył: 4 Marz 2010r.
Skąd: Mów mi Elwis
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2012r. 20:12  
Cytuj
CYTAT


To nalezy się cieszyć, ale świadczy to o tym ,ze chyba jednak mało w ciągu dnia rozmawiach i wysyłasz sms-ów. Jeżeli wykonujesz minimum około 30 połączeń dziennie i wysyłasz tyle samo sms musisz wdziec problem.


Nie muszę i nie widzę. Rozmawiam baaaaardzo dużo. I smsów wysyłam dużo.
30 dziennie to niewiele.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 30
Dołączył: 25 Wrz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2012r. 22:56  
Cytuj
od 9 lat w plusie, identyczne jak wy problemy od ok.30 listopada. aha właśnie zadzwoniłem pod ten 2601 ... 12 sekund rozmowy - 1.92 zl. pozdrawiam Abonentów plusa !

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 266
Dołączył: 4 Cze 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Gru 2012r. 09:30  
Cytuj
CYTAT
CYTAT


To nalezy się cieszyć, ale świadczy to o tym ,ze chyba jednak mało w ciągu dnia rozmawiach i wysyłasz sms-ów. Jeżeli wykonujesz minimum około 30 połączeń dziennie i wysyłasz tyle samo sms musisz wdziec problem.


Nie muszę i nie widzę. Rozmawiam baaaaardzo dużo. I smsów wysyłam dużo.
30 dziennie to niewiele.


Byłem wczoraj w Plusie na J.P.II.
Problem występuje, ale lokalnie, na pewnym obszarze St.W.
Dlatego nie każdy się z nim zetknął.
Ja nie mam problemu na ul. Okulickiego w okolicahc hali. Przy Centrum 4 też działa dobrze, a na J.P.II w okolicach kościoła iglo problem jest. Nie wychodzą sms-y i zasięg szaleje, - raz jest pełny a za chwilę nie ma wcale.
Przez kilka dni winiłem za to telefon, robiłem aktualizacje softu i tym podobne zabiegi. Teraz widzę, że nie tylko mnie to dotyczy.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 186
Dołączył: 4 Marz 2010r.
Skąd: Mów mi Elwis
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Gru 2012r. 19:44  
Cytuj
CYTAT
od 9 lat w plusie, identyczne jak wy problemy od ok.30 listopada. aha właśnie zadzwoniłem pod ten 2601 ... 12 sekund rozmowy - 1.92 zl. pozdrawiam Abonentów plusa !


Dziewięć lat i nie wiesz, że to jest całkowita cena za połączenie
bez względu na czas trwania rozmowy?
Trzeba było sobie pogadać z miłą panią dłużej, tyle samo by kosztowało.
Nie wiem jak można opisać problem i złożyć reklamację w 12 sekund.
Jesteś SPIDERMENEM?
Chyba nie, bo ten ma rozmowy z BOA gratis.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 69
Dołączył: 14 Sty 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Gru 2012r. 19:58  
Cytuj
CYTAT
CYTAT
CYTAT


To nalezy się cieszyć, ale świadczy to o tym ,ze chyba jednak mało w ciągu dnia rozmawiach i wysyłasz sms-ów. Jeżeli wykonujesz minimum około 30 połączeń dziennie i wysyłasz tyle samo sms musisz wdziec problem.


Nie muszę i nie widzę. Rozmawiam baaaaardzo dużo. I smsów wysyłam dużo.
30 dziennie to niewiele.


Byłem wczoraj w Plusie na J.P.II.
Problem występuje, ale lokalnie, na pewnym obszarze St.W.
Dlatego nie każdy się z nim zetknął.
Ja nie mam problemu na ul. Okulickiego w okolicahc hali. Przy Centrum 4 też działa dobrze, a na J.P.II w okolicach kościoła iglo problem jest. Nie wychodzą sms-y i zasięg szaleje, - raz jest pełny a za chwilę nie ma wcale.
Przez kilka dni winiłem za to telefon, robiłem aktualizacje softu i tym podobne zabiegi. Teraz widzę, że nie tylko mnie to dotyczy.


właśnie mieszkam w tych rejonach i od 30 listopada mnie trafa coś poniewać nie mogę nic wysłać...

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 61
Dołączył: 26 Paź 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Gru 2012r. 12:22  
Cytuj
Na pewno problemy z zasiegiem i sms-ami są w okolicach Rozwadowa

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 95
Dołączył: 13 Lut 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Gru 2012r. 22:08  
Cytuj
Dziś w Rozawdowie i w Charzewicach w ogole nie działa, co chwile telefon gubi zasieg, a smsa wysłac i dzwonić się nie da. Super. Pakiety mam kupione, a korzystać nic się nie da

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
1 2 »
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Nasze miasto »