NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »
Nowy Temat Odpowiedz
Mechanik - dziedzina auta japońskie - Honda ,
Posty: 22
Dołączył: 1 Lut 2012r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Paź 2012r. 02:18  
Cytuj
Witam mozecie kogos polecic w Stalowej Woli i okolicy kogos kto zna sie na rzeczy jezeli chodzi o japonce głownie honda? rozrzad,zawory itp ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Paź 2012r. 02:18  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5007
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Paź 2012r. 08:28  
Cytuj
Jedź do Tabora na Sandomierskiej. Profesionaliści w swojej dziedzinie.

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 673
Dołączył: 13 Sie 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Paź 2012r. 09:08  
Cytuj
mam już 3 japońca - moja rada silniki w japońcach się nie remontuje - tylko wymienia na inny . To nie produkcja europejska .

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5007
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Paź 2012r. 09:42  
Cytuj
Kurcze miałem 2 japończyki i nic się nie psuło, koleżanka dalej ma corolle przebiegu ponad 300 tysięcy i też silnik od nowości ten sam. Kolo to na coś ty trafił że trzeba było wymieniać. No chyba że b seria hondy gdzie panewki się lubią zakręcić.

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
kNm
kNm
Posty: 57
Dołączył: 24 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 27 Paź 2012r. 13:39  
Cytuj
CYTAT
mam już 3 japońca - moja rada silniki w japońcach się nie remontuje - tylko wymienia na inny . To nie produkcja europejska .


Rozumiem Twój niepokój w kontekście nie rozumienia przez Ciebie problemu dokręcania koła (w innych wątkach). Łączę się w bólu i bezradności. Radził bym wymienić cały samochód. Tak było by nabezpieczniej dla Ciebie i innych.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 22
Dołączył: 1 Lut 2012r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Paź 2012r. 19:23  
Cytuj
a jak z cenami u Tabora?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5007
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 27 Paź 2012r. 19:32  
Cytuj
Porównanie mam do cen ASO.
Do ASO Kia - 50% mniej..
Do ASO Toyota - 60% mniej ( ci to mieli ceny ... )
Do ASO Chevroleta - 40% mniej ( typowy przegląd )
Do ASO Daewoo - nie wiem ile % ale auto dalej jechało a ci rozkładali ręce.
Do ASO Nissana z Rzeszowa ( wymiana sprzęgła ) 80% mniej bo Nissan chciał 5 tysięcy za zmianę sprzęgła.

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 673
Dołączył: 13 Sie 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 28 Paź 2012r. 11:32  
Cytuj
ja nie wymieniałem w swoich samochodach silnika - chciałem wyjaśnić tylko że jak już to radził bym silnik wymienić w całości . Kolega w hondzie już remontuje silnik 3 raz , a miała być tylko wymiana uszczelki pod głowicą umiech .

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
kNm
kNm
Posty: 57
Dołączył: 24 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 28 Paź 2012r. 12:33  
Cytuj
CYTAT
a jak z cenami u Tabora?


CYTAT
Porównanie mam do cen ASO.
Do ASO Kia - 50% mniej..
Do ASO Toyota - 60% mniej ( ci to mieli ceny ... )
Do ASO Chevroleta - 40% mniej ( typowy przegląd )
Do ASO Daewoo - nie wiem ile % ale auto dalej jechało a ci rozkładali ręce.
Do ASO Nissana z Rzeszowa ( wymiana sprzęgła ) 80% mniej bo Nissan chciał 5 tysięcy za zmianę sprzęgła.


Podanie takich danych to ignorancja.

Aby porównać cenę, dwie naprawy muszą być takie same: takie same części, tyle samo części, tak samo przeprowadzona naprawa.

ASO zapewne podało cenę na częściach oyginalnych, z wymianą kompletu - tarcza, docisk, łożysko (ew. wysprzęglik). Do tego mogły dojść jakieś uszczelniania, które producent pzrewiduje do wymiany przy każdorazowym demontażu.

Tymczasem jesli drugi poda cenę na częściach no name i wymieni tylko tarczę, nie sotsując przy tym zasad montażu - cena rzeczywiście będzie tańsza ...
Nie wiem jakie tam miałeś sprzęgło, ale może się okazać, że byle kto nie będzie miał pojęcia o prowidłowym montażu - czyt. docisk z samokomepnsacją.

Należało by się przedewszytskim zastanowić co wymieniać. Czy samą tarczę ? Czy komplet ? Czy również profilaktycznie z wsyprzęglikiem ?

Nie można porównywać naprawy JEDYNIE w kontekście ceny.
ASO ma swoje procedury i przestrzeganie nich zawsze będzie podnosić cenę.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 290
Dołączył: 31 Gru 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 28 Paź 2012r. 14:09  
Cytuj
w końcu gadasz do rzeczy

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5007
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 28 Paź 2012r. 15:28  
Cytuj
Nie dopisałem oczywiscie, Zestaw sprzęgła cały i wyszło jeszcze do wymiany koło zamachowe. Koło było używane plus zabielanie bo aso za koło zamachowe jednomasowe do 15 letniego auta chciało dodatkowo 3800złotych. Sprzęgło renomowanej firmy

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »