NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Zakupy »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 »
Proszek do prania \"Dzidziuś\",
Posty: 137
Dołączył: 22 Lip 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2012r. 23:02  
Cytuj
Gdzie w Stalowej mogę kupić proszek dla dzieci "Dzidziuś"?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2012r. 23:02  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 807
Dołączył: 28 Sie 2011r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 31 Lip 2012r. 23:03  
Cytuj
//moderowano
Bez związku z tematem


Edit:
Oczywiście, że bez związku. Jak długo można patrzeć na coraz głupsze społeczeństwo? Nie znam się na proszkach. Ani tych do prania, ani do pieczenia, ani nawet na tych do wciągania nosem. Ale tego "dzidziusia" widzę na codzień w każdym markecie. Mam wymianiać, czy szanowna Felunia kojarzy gdzie w mieście stalowym znajdują się markety?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 137
Dołączył: 22 Lip 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Sie 2012r. 10:13  
Cytuj
W tesco nie ma, w carefourze nie ma, w rossmanie nie ma, to ciekawe, gdzie widzisz. A skoro piszesz, ze sie nie znasz na proszkach to po co sie odzywasz. Widzisz jaki jest temat na forum, to skoro cie nie interesuje to nie wchodz na niego.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 973
Dołączył: 14 Kwie 2009r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 1 Sie 2012r. 11:02  
Cytuj
http://allegro.pl/proszek-do-prania-dzidzius-biel-3kg-najtaniej-i2500967305.html

Przesylka jedynie 13 zł a mozesz kupic tyle paczek ile tylko chcesz. Proste? Proste nie potrzeba ani rossmanna ani tesco.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 409
Dołączył: 22 Kwie 2007r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Sie 2012r. 11:04  
Cytuj