Posty: 28
Dołączył: 21 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Meble OK przeniosły się z Rozwadowa do Stalowej Woli na ulicę Handlową obok Paj-Tonu. Duży sklep ,fajne meble, przyjemne ceny no i rabat można dostać
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 2
Dołączył: 12 Lip 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Orientuje się ktoś, czy mają w sprzedaży fotele komputerowe AKRACING? Chciałbym się przymierzyć do takowego, a mają dobre opinie, więc brakuje mi tylko, aby spróbować na nim usiąść, wyglądają też nieziemsko.
|
|
Posty: 1508
Dołączył: 14 Gru 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 60% |
|
|
|
kiedy otwarcie Agata meble ?
|
|
Posty: 137
Dołączył: 26 Cze 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Meble OK przeniosły się z Rozwadowa do Stalowej Woli na ulicę Handlową obok Paj-Tonu. Duży sklep ,fajne meble, przyjemne ceny no i rabat można dostać To chyba jakis zart. Ceny sa przecietne. Ani tanio ani bardzo drogo. Ale bedac tam odnioslem wrazenie ze w tym sklepie wlasciciel zapomnial o zatrudnieniu ekspedientki. Krecac sie po sklepie dobre 15min niedostapilem zaszczytu rozmowy z kimkolwiek z obslugi. Dodam ze identyczna sytiacja miala miejsce podczas kazdej z moich wizyt a bylo ich 3. W dzisiejszych czasach gdy kazdy sklep walczy o klienta takie zachowanie jest dosc zaskakujace. Takze co do rabatow to nie wiem aczkolwiek podejrzewam ze pewnie moglbym dostac dosc spory bo bylem zainteresowany duzym zakupem. Jednak gdy ktos kto na tym zarabia nie rwie sie do obslugi klienta to co ja bede zachecal... |
|
Posty: 1158
Dołączył: 6 Lut 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
ja mialam dokladnie taka sama sytuacje w halmarze a potem okazlo sie ze meble ktore chcialam kupic akurat w ten dzien byly bez vat - nikt sie mna nie zainteresowal a po sklepie chodzilam dobra godzine ;/
|
|
Posty: 35
Dołączył: 8 Lip 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Polecam Meblex w rzeszowie
|
|
Posty: 137
Dołączył: 26 Cze 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT ja mialam dokladnie taka sama sytuacje w halmarze a potem okazlo sie ze meble ktore chcialam kupic akurat w ten dzien byly bez vat - nikt sie mna nie zainteresowal a po sklepie chodzilam dobra godzine ;/ Dokladnie tak. W halmarze tez bylem i jest dokladnie tak jak piszesz. Siedza sobie pracownicy przed komputerami i gdy sie zblizasz chowaja wzrok za monitorami zeby tylko nikt tylka nie zawrocil i nie zapytal o cos a nie daj Boze chcial cos kupic i trzeba by bylo wstawac isc gdzies itd...czasy sie zmieniaja i prawda jest taka ze jesli klient nie zostanie dobrze obsluzony to po prostu pojdzie i kupi gdzieindziej bo mozliwosci jest bardzo duzo. Mysle ze wlasciciele tych firm poczytaja te uwagi i wyciagna wnioski odpowiednie. Moze warto motywowac pracownikow np premia od sprzedazy wtedy zalezaloby im na kazdym kliencie. A tak to ida odbebnic 8h |
|
Posty: 2
Dołączył: 13 Lis 2010r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
To chyba jakis zart. Ceny sa przecietne. Ani tanio ani bardzo drogo. Ale bedac tam odnioslem wrazenie ze w tym sklepie wlasciciel zapomnial o zatrudnieniu ekspedientki. Krecac sie po sklepie dobre 15min niedostapilem zaszczytu rozmowy z kimkolwiek z obslugi. Dodam ze identyczna sytiacja miala miejsce podczas kazdej z moich wizyt a bylo ich 3. W dzisiejszych czasach gdy kazdy sklep walczy o klienta takie zachowanie jest dosc zaskakujace. Takze co do rabatow to nie wiem aczkolwiek podejrzewam ze pewnie moglbym dostac dosc spory bo bylem zainteresowany duzym zakupem. Jednak gdy ktos kto na tym zarabia nie rwie sie do obslugi klienta to co ja bede zachecal...[/cytat]
Witam Panie Danielu, na wstępie chciałbym przeprosić, że nie został Pan należycie potraktowany w naszym salonie. Pragnę przypomnieć, że nie jesteśmy dużą sieciówką zatrudniającą całe zastępy sprzedawców. Jesteśmy małą rodzinną firmą w której pracuję kilka osób. Do tej pory nie mieliśmy jakichkolwiek kłopotów z obsługą naszych klientów. Czasem może się zdarzyć, że większa ilość klientów w jednym momencie może nas zaskoczyć ale to są bardzo rzadkie sytuacje. Pisze Pan że był u nas trzy razy i nie rozmawiał podczas tych wizyt z żadnym ze sprzedawców, to bardzo dziwne. Zawsze można podejść do biura obsługi i poprosić kogoś o pomoc na pewno nikt nie odmówi. Zapraszam Pana teraz do naszego salonu, jesteśmy do Pana dyspozycji (4 osoby. Rabat na zakupy będzie i oczywiście bezpłatny transport. Pozdrawiam serdecznie Krzysztof Nowak PS: Jeżeli ma Pan jakiekolwiek uwagi proszę dzwonić na mój nr telefonu 502449942 jestem do Pana dyspozycji |
|
Posty: 96
Dołączył: 8 Marz 2015r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
No cóż, ludzie mają różne wymagania i każdemu nie dogodzi...Ja osobiście nie lubię jak mi się obsługa narzuca i na dzień dobry pyta "w czym pomóc" i kręci mi się za plecami.Wchodzę do sklepu, oglądam na spokojnie, a jeśli mam jakieś pytania to po prostu podchodzę do obsługi i pytam. Takie sytuacje miałam zarówno w MebleOk jak i w Halmarze.I nikt tam pomocy nie odmówił. Także może nie warto robic problemu z niczego....
|
|
Posty: 1158
Dołączył: 6 Lut 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
nie mowie o narzucaniu sie klientom - tez tego nie lubie ale jak pracownicy widza ze ktos chodzi i ewidentnie czegos szuka a nie tylko zabija czas lazeniem to moga zaproponowac pomoc a nie unikac klienta jak ognia ;/
|
|
Posty: 137
Dołączył: 26 Cze 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT nie mowie o narzucaniu sie klientom - tez tego nie lubie ale jak pracownicy widza ze ktos chodzi i ewidentnie czegos szuka a nie tylko zabija czas lazeniem to moga zaproponowac pomoc a nie unikac klienta jak ognia ;/ Dokladnie o to chodzi. Bedac czy to w mebleok czy tez w halmarze widzialem ze pracownik siedzi ale po prostu nie podszedl zapytac czy czegos poszukuje. Nie chodzi o fakt zeby ktos rzucal mi sie na szyje i usilnie namawial do zakupu. Panie Krzysztofie a Panu dziekuje za odzew. To bardzo dobrze ze ktos to czyta, przyjmuje do wiadomosci i odpowiada. To potwierdza fakt, ze warto wyppwiadac sie na forum. Ze swojej strony moge Pana zapewnic, ze jak tylko bede potrzebowal jakiegos mebla z cala pewnoscia udam sie do Pana po raz czwarty. Chociazby ze wzgledu na fakt ze warto wspierac rodzinne firmy, nie lubie nabijac utargow sieciowkom. Mam nadzieje ze tym razem ktos sie mna zainteresuje i skorzystam z Pana oferty. nr sobie zapisze a post wydrukuje zeby sie upomniec o rabacik ;) pozdrawiam i zycze rozwoju firmy na miare wielkich sieci. 1 |
|
Posty: 18
Dołączył: 14 Cze 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
mam umeblowane prawie pól domu w meblachOK i w zadnym z innych salonów nie dostalam takiego rabatu jak w meblachok tak ze polecam a meble maja wszystkie salony takie same wiec po co przepłacać. W przyszłości jak będę jeszcze potrzebować mebli to na pewno pierwsze kroki będą do nich ps Pan Krzysztof (chyba właściciel salonu) profesjonalne doradztwo !!
|
|