~~Ama | |
|
|
Które polecacie? Jakie języki obce są w danym gimnazjum? Czy jest gdzieś francuski?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~~xxxxxxxx | |
|
|
gim 2
|
|
|
~~Ama | |
|
|
Dlaczego nr 2 a nie np.gimnazjum 4 ?
|
|
|
~~też | |
|
|
też mnie interesuje ten temat,piszcie jakieś uzasadnienia,bo samo 2 nic nie znaczy,co sadzicie o 3 ?
|
|
|
~~karolek | |
|
|
Jeżeli chodzi o gim 3 to polecam.. jestem uczniem tej szkoły w tym roku kończe z niej wychodze. dostepne jezyki to: Angielski, Rosyjski i Niemiecki... W marcu odbędą sie dni otwarte szkoły.
|
|
|
~~absolwent | |
|
|
gim 4 gdzie jest podst 11 i SLO!!! szkoła za dyrektora J. Zarzecznego spoko. cala pod, gim i ogolniak bylem i bylo super, teraz nie wiem jak jest, [mam nadzieje ze trzyma poziom jak wczesniej] francuski na bank mozna wybrac i inne j
|
|
|
~~Cool | |
|
|
Super jest w Katolickim Gimnazjum. Miła atmosfera, wsoki poziom, atrakcyjne zajęcia, super nauczyciele. Cool.
|
|
|
|
|
|
z tego co widze gimnazjum nr 3 jest bardzo lightowe, jezeli ktos nie ma parcia na wiedze moze bez wiekszych problemow slizgac sie na trojczynach nie wiedziec absolutnie nic ;-)
iPhone 6 64GB Gold nowka sztuka w zafoliowanym pudelku, cena 2700 do negocjacji- wiadomosc pw |
|
|
|
|
w 2 jak sie nic nie uczysz , to i tak Cię przepchną do następnej klasy : ) Jak jesteś niegrzeczny próbują cos z Tobą zrobić , choc mało kiedy im to wychodzi
wieś się bawi \' : ) |
|
~~ktosss | |
|
|
w Katolickim Gimnazjum jest język - angielski, włoski, francuski i niemiecki... no i jest tam fajnie - malo osob miła atmosfer- gut
|
|
|
~~grg | |
|
|
Ale KATOLICKIE to jak to tak? Dyskwalifikacja na starcie....(ironia)
|
|
|
~~ktosss | |
|
|
CYTAT Ale KATOLICKIE to jak to tak? Dyskwalifikacja na starcie....(ironia) nie czaje o co chodzi...mlotek: |
|
|
~~Anek | |
|
|