NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »
Nowy Temat Odpowiedz
«« « ... 5 6 7 8 9 10 11 »
problem z odpalaniem, j.w
Posty: 116
Dołączył: 4 Sie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 13:48  
Cytuj
Na zime najlepszy opal za uja nie zamarznie smiech2

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 13:48  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2230
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 13:54  
Cytuj
opał? przecie to zamarza przy minus kilku stopniach smiech2

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 116
Dołączył: 4 Sie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 13:55  
Cytuj
haha widze ze nie widziales na oczy opalu prawdziwego lol smiech2

Poczytaj http://www.olej-(...)lowy.htm tutaj chodzi o lekki ;]

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1680
Dołączył: 1 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 14:01  
Cytuj
CYTAT
W fordzie masz common?? myślałem że pompowtrysk


Andrzejek ma w swoim common raila (TDCi), MondeoIII z początku produkcji były na pompie (TDDi).

Pompowtryski są stosowane od lat 70tych(np. Scania) dużo później były w silnikach VAGa i do dziś się je stosuje w niektórych ciężarówkach.

Chyba wszystkie osobowe diesle w Europie mają dziś common raila, którego tak w ogóle pierwszy do produkcji w prowadził koncern Fiata jako system zasilania opracowany przez Magneti Marelli.

Do dziś JTDki Fiata pod względem trwałości i odporności na jakość paliwa wyróżniaja się na tle innych diesli z CR.

"Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad. Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją." Benjamin Franklin
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2230
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 14:13  
Cytuj
Nowego vw z salonu można przecież kupić z silnikiem TDI. chyba że oznakowanie zostało stare a pod maską siedzi silnik common

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1680
Dołączył: 1 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 14:27  
Cytuj
W rzeczy samej. VAG też już przeszedł na CRa.

"Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad. Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją." Benjamin Franklin
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 14:34  
Cytuj
CYTAT
W fordzie masz common?? myślałem że pompowtrysk


No chyba common ale specjalistą nie jestemumiech Nie no na forum forda piszą że common.

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 14:37  
Cytuj
CYTAT
haha widze ze nie widziales na oczy opalu prawdziwego lol smiech2

Poczytaj http://www.olej-(...)lowy.htm tutaj chodzi o lekki ;]


Może i nie zamarza ale bał bym się tym zalać swojego Mondka, nie chodzi o prawo.

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2230
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 14:57  
Cytuj
Powiem tak.. gdybym miał stary samochód typu audi 80 w dieslu czy samochód maksymalnie z roku 2000 to na pewno lał bym mu opał latem bo wiem że te stare spokojnie sobie to spalą i nic im nie będzie ale że mam commona to nie leje "bełtów" do baku

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2230
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 16:11  
Cytuj
Andrzejek miałeś wlać verve on do swojego mondka cos pisałeś tu.
I jak? lepsza niż gold? nie zamarza?

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 16:17  
Cytuj
Wczoraj jeździłem ale do czasu rozgrzania auta były problemy. Dziś rano znów problemy. Może on zbyt delikatny jest. Poczekam na cieplejsze dni. Teraz stoi i maskuje się w śniegu.

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 98
Dołączył: 5 Kwie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 17:29  
Cytuj
A ja się wczoraj nie milo zaskoczyłem. zatankowałem 20 litrow oleju napędowego na lotosie, i autko ciężko ruszyć. Co mnie dziwi jeszcze bardziej kiedyś stał dwie doby na mrozie -17 i zapalił bez jakiegoś większego problemu ale paliwo miał z Bliskiej. Czy może być ze na lotosie jest az taki kiepskie paliwo??

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2230
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 18:37  
Cytuj
Koledze też zamarzło paliwo z lotosu..
ja przed chwilą zalałem do audi znowu 30l golda.
jutro czeka mnie trasa na kraków i nie chce by mi zamarzło cos smiech2

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 31
Dołączył: 6 Lut 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 21:12  
Cytuj
Więc jestem tutaj nowy, ale muszę się wypowiedzieć. Koledzy ja osobiście tankuję tylko na Lotosie i to "zwykłą" ropę, w największe mrozy auto mnie nie zawiodlo - także mam 100% pewności, że na w/w stacji ON jest dobry. U mnie problem jest tylko taki, że mam wszystkie świece do wymiany i z samego rana po podgrzaniu 3-4 razy, muszę dłużej pokręcić rozrusznikem.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 21:18  
Cytuj
Ja lotosa chwaliłem do soboty. W sobotę mi zamarzła ropa i do dziś nie miałem furki, ale na szczęście dziś udało mi się go uruchomić.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 98
Dołączył: 5 Kwie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 21:28  
Cytuj
wiec cos z tym paliwem musialo byc nie tak z lotosu. ja taz jak do tej pory nie narzekałem na Lotos i jakość paliwa ale zawiodlem sie ostatnimi czasy.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 21:37  
Cytuj
oczywiście piszę o zwykłej ropie, dziś zalałem tę lepszą i w najbliższym czasie się okaże co i jak.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1738
Dołączył: 26 Lip 2009r.
Skąd: RMI
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 22:10  
Cytuj
Panowie nie straszcie. w domu lagunka i 3Pek zapierniczaja na zwyklym ON z lotosu, i jakos jeszcze nic niezamarzlo.

Jedni pija bo musza, Ja pije bo lubie, chyba ze tez juz ku.... musze!!!!
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 31
Dołączył: 6 Lut 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Lut 2012r. 10:58  
Cytuj
Dla ciekawostki muszę napisać, że dzisiaj auto firmowe zalane goldem ze Statoila nie wystartowało, a moje TDDI na ON z Lotosu zakręciło. Moim zdaniem problem nie leży po stronie ropy, a konkretnie samego silnika i innych czynników wpływających na problem z rozruchem.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 31
Dołączył: 6 Lut 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Lut 2012r. 11:11  
Cytuj
Zapomniałem dodać, że tankując przed weekendem, dolałem do baku depresator - Diesel Fuel Conditioner, marki Kleen-Flo. Koszt za buteleczkę 150 ml. to niecałe 10 zł.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1680
Dołączył: 1 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Lut 2012r. 11:15  
Cytuj
Nie jestem "ekspertem" od diesli ale z tego co wiem w dieslach jest (przynajmniej w niektórych) filtr paliwa swoją drogą ale też i filtr z odstojnikiem wody. Może to ta woda pozamarzała w filtrach albo jakaź maź czy galareta powstała ze zmieszania wody i innych syfów z ON. Dlatego te problemy u co niektórych nawet na zimowym ON.

Nie wiem jaką ma postać to co osiada w takim filtrze ale nawet w bezyniakach jeżdzonych w mrozy na krótkim dystansie zbiera się takie masło pod korkiem wlewu oleju siln. lub w prowadnicy bagnetu olejowego.
To akurat powstaje ze zmieszania pary wodnej z oparami oleju i ulega skropleniu w różnych zakamarkach silnika. Jedynie dłuższa trasa pozwala na odparowanie tego masełkaumiech

Ale :szok: takie masełko było w stanie doprowadzać np. silniki 1.4 8V VW, do zatarcia.
Jak ktoś jeździł na krótkich dystansach zbierało się toto gdzieś w układzie odpowietrzania komory korbowej silnika czy coś w ten deseń i po zamarznięciu blokowało prawidłowy przepływ oleju... i silnik kaput.
Była taka przygoda z tymi silnikami, potem VW coś tam w nich niby poprawił.

"Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad. Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją." Benjamin Franklin
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Lut 2012r. 11:36  
Cytuj
Ja jak nie mogłem odpalić SS w sobote to myślałem że jak wleje więcej ropy do zbiornika to coś pomoże. Podczas wlewania ropy przez lejek wylało się troszkę na błotnik i..... i to co wylało się na błotnik po krótkiej chwili zamarzło conormalnie szok

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 3205
Dołączył: 20 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Lut 2012r. 11:39  
Cytuj
Moja Hańka emerytka stara ale przy -25*C w 2 sekundy jara jezyk

socjalizm totalitarny zmienił się w koncesyjno-etatystyczny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 31
Dołączył: 6 Lut 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Lut 2012r. 12:16  
Cytuj
Podaje linka do artykułu, który jest na temat, proszę: http://motor(...),1756347

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 7 Lut 2012r. 12:20  
Cytuj
No, podłe paliwo to i złomy nie chcą odpalać.

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
«« « ... 5 6 7 8 9 10 11 »
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »