NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Zakupy »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 »
Plazma LCD LED, Co wybrać ?
Posty: 10
Dołączył: 13 Gru 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Gru 2011r. 19:06  
Cytuj
Witam
Zbliżają się Święta i chciałabym sprezentować rodzicom nowy telewizor - niestety nie znam się zbyt dobrze i nie wiem który wybrać - wiem ,że chcę 40-42 cale umiech Tyle mojej wiedzy w tym temacie.
Czy ktoś może mi wytłumaczyć co lepiej wybrać ? Plazme, LCD, LED - który jest najlepszy, przy okazji w miarę oszczędny i jakie są plusy z posiadania tego a nie innego typu...i najważniejsze, jaką firmę - Sony, Panasonic, LG, Samsung ? Mi samej najbardziej podobaja się Sony Bravia.
Pozdrawiam.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Gru 2011r. 19:06  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 497
Dołączył: 30 Sty 2009r.
Skąd: stalowowolunia
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Gru 2011r. 19:49  
Cytuj
CYTAT
Witam
Zbliżają się Święta i chciałabym sprezentować rodzicom nowy telewizor - niestety nie znam się zbyt dobrze i nie wiem który wybrać - wiem ,że chcę 40-42 cale umiech Tyle mojej wiedzy w tym temacie.
Czy ktoś może mi wytłumaczyć co lepiej wybrać ? Plazme, LCD, LED - który jest najlepszy, przy okazji w miarę oszczędny i jakie są plusy z posiadania tego a nie innego typu...i najważniejsze, jaką firmę - Sony, Panasonic, LG, Samsung ? Mi samej najbardziej podobaja się Sony Bravia.
Pozdrawiam.


Podaj odległość z jakiej rodzice będą oglądać TV i rodzaj sygnału jaki będzie przetwarzał ( kablówka, sat HD, czy może większość dvd )

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Gru 2011r. 19:58  
Cytuj