~~anonimek43 | |
|
|
Witam
Bardzo pilnie poszukuje prcy w godzinach 7-15 w normalnym zakladzie lub w zakladzie pracy chronionej Jesli ktos mialby jakies namiary konkretne |
|
|
|
|
|
|
|
|
~~Aja | |
|
|
To tok jak ja - od czterech lat !!!!
|
|
|
~~Kasia | |
|
|
A probowałes w drukarni na Niezłomnych koło Kamy ?.
|
|
|
|
|
|
ahh marzenie taka praca, tylko gdzi etaka znaleźć?? Jak by ktos cos wiedział to piszcie! Ja skończyłam juz drugie studia i nie mogę nic znaleźć :( buuu
|
|
~~mhm | |
|
|
to jakie ty studia skonczyles ? pewnie humanistyczne
|
|
|
|
|
|
potrzebuja dwoch osob do elektrowni praca wlasnie od 7 do 15 dobre wynagrodzenie
|
|
~~pak | |
|
|
Skończyłam Prawo Administracyjne na UMCSie, a teraz podyplomowe studia na WSE Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy.
|
|
|
~~pak | |
|
|
Opel jeśli jest Pan zainteresowany i szuka solidnego pracownika to prosze o kontakt. Podam może maila
k_pa @ o2.pl Pozdrawiam |
|
|
~~Boruta | |
|
|
Ja tez jestem studentem zaocznym i poszukuje pracy na jedną zmiane jestem juz tak zdesperowany ze nawet za grosze .Prawda jest taka że jest bardzo cięzko coś znalezć.
|
|
|
~~..ja | |
|
|
A ja jestem samotną matką bez pracy. I tak się zastanawiam czy muszę próbować w tej desperacji popełnić samobójstwo żeby wreszcie ktoś mi pomógł......
|
|
|
~~joakuf | |
|
|
Tez jestem zainteresowana praca ;) tez jestem studentka zaoczna. Ponadto znam biegle angielski,bo ten przedmiot wlasnie studiuje.A moj mail: joakuf_(at)_wp.pl
|
|
|
~~leśny ludek | |
|
|
CYTAT potrzebuja dwoch osob do elektrowni praca wlasnie od 7 do 15 dobre wynagrodzenie opel, jeżeli masz jakieś bliższe informacje na temat tej pracy (na jakie stanowiska w ogóle) mógłbyś coś więcej powiedzieć? Na stronie elektrowni nie ogłaszają żadnego naboru |
|
|
~~pak | |
|
|