NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2 3 4 »
stroje reprezentacji Polski bez orzelka na piersi!,
Posty: 1141
Dołączył: 16 Marz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Lis 2011r. 19:50  
Cytuj
powiem tylko tyle: Te koszulki są SPEDALONE - jeśli chodzi o wzór i fason. Nie znam się na modzie ale po prostu wyglądają PEDALSKO.
Jeśli chodzi o brak Godła - to jest oczywiste jak w swoim czasie brak korony nad głową Orła. Po prostu Polska jest teraz niczym dla reszty świata i okupantów w tym kraju, dlatego zachęcam do marszu 11 listopada. I nie jest to marsz faszystów jak to niektórzy chcą wmówić tylko marsz ludzi, którzy kochają Ojczyznę i niepodległość tego kraju. A to że skupia różnych ludzi i środowiska to już inna kwestia. Chyba lepiej iść z ludźmi, którzy kochają ten kraj niż z ludźmi którym pedalstwo w głowie i socjalizm.

Grabież legalna może przejawiać się na tysiąc sposobów, stąd nieskończona liczba jej przejawów: cła, ochrona rynku, dotacje, subwencje, preferencje, progresywny podatek dochodowy, bezpłatna oświata, prawo do pracy, prawo do zysków, prawo do płacy, prawo do opieki społecznej, prawo do środków produkcji, bezpłatny kredyt itd., itd. Wszystkie te przejawy – połączone tym, co dla nich wspólne, czyli usankcjonowaną grabieżą – noszą nazwę socjalizmu.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Lis 2011r. 19:50  
Cytuj

Grabież legalna może przejawiać się na tysiąc sposobów, stąd nieskończona liczba jej przejawów: cła, ochrona rynku, dotacje, subwencje, preferencje, progresywny podatek dochodowy, bezpłatna oświata, prawo do pracy, prawo do zysków, prawo do płacy, prawo do opieki społecznej, prawo do środków produkcji, bezpłatny kredyt itd., itd. Wszystkie te przejawy – połączone tym, co dla nich wspólne, czyli usankcjonowaną grabieżą – noszą nazwę socjalizmu.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2857
Dołączył: 17 Maja 2008r.
Skąd: