NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Zakupy »
Nowy Temat Odpowiedz
Zwrot towaru, zwrot towaru
Posty: 36
Dołączył: 29 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 19:15  
Cytuj
Witam, mam pytanie czy na chwilę obecną można zwrócić zakupiony nienaruszony towar do sklepu za potwierdzeniem zakupu ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 19:15  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 973
Dołączył: 14 Kwie 2009r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 19:22  
Cytuj
Wiekszosc sieciowek przyjmuje zwroty do 30 dni bez podania przyczyny, ale nie jest to ich obowiazakiem a dobra wola. House, cropp, reserved h&m itp przyjmuje zwroty bez problemów.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 23
Dołączył: 24 Paź 2011r.
Skąd: Stalowa Wola/zatorze
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 19:26  
Cytuj
Najlepiej poczytaj prawa konsumenta to wtedy w razie jakis problemow mozesz im je przytoczyc i jak cos pogrozic.No tez w zaleznosci o jaki produkt chodzi/

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 973
Dołączył: 14 Kwie 2009r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 19:34  
Cytuj
Ale nie mowimy o reklamacji tylko o zwrocie. To zupelnie dwie rozne sytuacje. W reklamacjach prawa konsumenta rządzą, w zwrotach warunki dyktuje sklep.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 23
Dołączył: 24 Paź 2011r.
Skąd: Stalowa Wola/zatorze
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 19:41  
Cytuj
CYTAT
Ale nie mowimy o reklamacji tylko o zwrocie. To zupelnie dwie rozne sytuacje. W reklamacjach prawa konsumenta rządzą, w zwrotach warunki dyktuje sklep.


Masz zerowe pojecie nt praw konsumenta w tym jest ujete wszystko. Wiec powiedz mi jezeli kupilas mleko a w domu otwierasz i sie okazuje ze jest ono zsiadle ale ma jeszcze dobra date na opakowaniu to co wtedy robisz? Idziesz do sklepu tak?Tak! Wiec wedlug ciebie to sklep ,moze ale nie musi uznac zwrotu bo zalezy to od sklepu?! Wez sie truskawka za czytanie praw konsumenta.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 973
Dołączył: 14 Kwie 2009r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 19:44  
Cytuj
ja pier.... jezeli kupilam mleko i jest skisniete i ma dobra date to ide i skladam REKLAMACJE, a nie ZWROT. Zwrot to jest ODDANIE nienaruszonego towaru w przecigu iles tam dni tylko dlatego ze mam takie widzi misie. Podkreślam zwrot to nie to samo co reklamacja. Ja sie nie musze do niczego odwolywac bo bardzo dobrze ten temat znam, ale jeżeli nie mam racji to mi udowodnij, że sklep ma OBOWIĄZEK przyjać kazdy ZWROT- nie znajdziesz tego nigdzuie bo takiego obowiazku sklepy nie maja-to jest ich DOBRA WOLA.

PS. arielka- o jaki sklep chodzi?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1554
Dołączył: 18 Sie 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 19:53  
Cytuj
truskawka ma racje, na dzień dzisiejszy większość sklepów nie przyjmuje zwrotów (np. media expert, media-markt) ale niektóre jak np. tesco przyjmują zwroty do 14 dni ( i tak chyba mają wszyscy którzy przyjmują nie spotkałem się z prawem zwrotu do 30 dni). Prawo zwrotu dyktuje sklep, chyba że jest to zakup przez internet i nie mieliśmy możliwości oglądnięcia towaru wcześniej wtedy zgodnie z prawami konsumenta mamy prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny ale w ciągu tylko 10 dni i to na nasz koszt odsyłamy towar. Reklamacją objęte są wszystkie artykuły i ich gwarancja obejmuje od 2 do 7 lat a w niektórych przypadkach 10,20,20,100lat a nawet dożywotnio (np. pamięci komputerowe)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 23
Dołączył: 24 Paź 2011r.
Skąd: Stalowa Wola/zatorze
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 19:55  
Cytuj
Hahahahahahahaha ale mnie teraz rozbawilas masakra!!!!!!!!!!!!
Wez sie nie bierz za cos o czym pojecia nie masz bo i tak nie pomozesz a zrobisz jedynie zamet.Nara

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 973
Dołączył: 14 Kwie 2009r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 20:00  
Cytuj
Tak i pojdzie taki do sklepu nie odroznia zwrotu i reklamacji i sie bedzie klocił. Ja tu nie chce nikogo rozbawiac-czekam na Twoje argumenty. Moje są mocne reklamacja=! zwrot.

Jeżeli dalej niedowierzasz: http://prawa(...)cja.html

PS. ja nie tweirdze, ze ona nie zwroci danej rzeczy tak jak pisałam sporo sklepow uznaje zwroty, ale nie jest to, że ona ma do tego prawo. Prawo to ja mam do reklamacji, a nie do zwrotu.

Prosze czym dla sklepów jest zwrot: http://www.reser(...)zwro.pdf

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1554
Dołączył: 18 Sie 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 1 Lis 2011r. 21:37  
Cytuj
Oczywiście zgadzam się z truskawką sam miałem problem ze sklepem media-ekspert i byłem nawet u rzecznika praw konsumenta i tam właśnie dowiedziałem się co i jak więc nie mów że nie mamy o tym pojęcia. Zwrot to dobra wola sklepu/właściciela itd. masz prawo tylko do reklamacji.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 973
Dołączył: 14 Kwie 2009r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 2 Lis 2011r. 09:18  
Cytuj
Jak ktoś ma swoje "racje" to bedzie dalej tweirdził, że reklamacja to to samo co zwrot i nie widzi swoich błedów. Takich przypadków jest mnóstwo. Wczoraj na cmentarzu jakis wieśniak(LKR) mnie zastawił i poszedł do kosciola na msze- wrocil po godzinie i wyskakuje z mordą, że "tutaj przed mszą każdy tak ""parkuje""". I weź wytlumacz takiemu, że dzisiaj jest 1 listopada i ludzie przyjezdzaja z różnych stron niekoniecznie na msze a na cmentarz.sciana

PS. co do zwrotów to 13 lat temu została zniesiona ustawa, która zawierała, że każdy ma prawo do zwrotu w ciagu 5 dni. Dzisiaj tego juz nie ma i jest to uregulowane regulaminami w sklepach, ale uwaga! Jeżeli dany sklep ma w swoim regulaminie, ze przyjmuje zwroty to w takim przypadku odmówić nam nie może. Albo wszystkie zwroty, albo w ogole;)

CYTAT
niektóre jak np. tesco przyjmują zwroty do 14 dni ( i tak chyba mają wszyscy którzy przyjmują nie spotkałem się z prawem zwrotu do 30 dni).

A ja sie spotkalam-tak jest w sklepach odzieżowych, które wymienilam wcześniej. Moge nawet zeskanować kilka paragonów- na odwrocie zawsze jest informacja o terminach zwrotów.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5
Dołączył: 2 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Lis 2011r. 14:13  
Cytuj
Padłem to ja po przeczytaniu blyskotiwych postow uzytkownika "OneWayTicket". Ludzie spokojnie Ci tlumacza czym sie rozni jedno od drugiego-popierają sie argumentami, a Ty potrafisz tylko powiedziesz ze sa idiotami itd. Odpal sobie wujka google wpisz hasło "zwrot a reklamacja", albo otworz ktorykolwiek z linków podanych przez truskawe i sie zamknij bo sam wprowadzasz zamet swoja niewiedzą.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 973
Dołączył: 14 Kwie 2009r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 2 Lis 2011r. 16:43  
Cytuj
To ja dobije OneWayTicket i zacytuję tekst ze strony Federacji Konsumentów:

CYTAT
Mało kto z nas zdaje sobie sprawę, że po dokonaniu zakupu, bez dobrowolnej zgody sprzedawcy, nie będziemy mogli rzeczy zwrócić ani wymienić na inną. Ta zasada dotyczy naturalnie towarów, z którymi „nic się nie dzieje”, po prostu okazało się, że nam nie pasują, przestały się podobać po przyniesieniu do domu lub – co niestety zdarza się w okresie świątecznym – okazują się zupełnie nietrafione jako prezenty.


Oczywiście podaję źródło jakby ten, który stwierdził, że pozjadał wszystkie rozumy mogł się doedukować na temat zwrotu i reklamacji.

http://www.feder(...)tory=709

Do arielka-towar jest nienaruszony i chcesz go oddać bo się rozmyslilaś czy w domu zauwazylas wady i został Ci sprzedany z jakimiś wadami. Jeżeli jestes w przypadku nr 1 to będzie zwrot na zasadach opisanych przezemnie i zubra, jeżeli ma wady śmiało idź do sklepu i złoz reklamację.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 23
Dołączył: 24 Paź 2011r.
Skąd: Stalowa Wola/zatorze
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Lis 2011r. 21:43  
Cytuj
CYTAT
To ja dobije OneWayTicket i zacytuję tekst ze strony Federacji Konsumentów:

CYTAT
Mało kto z nas zdaje sobie sprawę, że po dokonaniu zakupu, bez dobrowolnej zgody sprzedawcy, nie będziemy mogli rzeczy zwrócić ani wymienić na inną. Ta zasada dotyczy naturalnie towarów, z którymi „nic się nie dzieje”, po prostu okazało się, że nam nie pasują, przestały się podobać po przyniesieniu do domu lub – co niestety zdarza się w okresie świątecznym – okazują się zupełnie nietrafione jako prezenty.


Oczywiście podaję źródło jakby ten, który stwierdził, że pozjadał wszystkie rozumy mogł się doedukować na temat zwrotu i reklamacji.

http://www.feder(...)tory=709

Do arielka-towar jest nienaruszony i chcesz go oddać bo się rozmyslilaś czy w domu zauwazylas wady i został Ci sprzedany z jakimiś wadami. Jeżeli jestes w przypadku nr 1 to będzie zwrot na zasadach opisanych przezemnie i zubra, jeżeli ma wady śmiało idź do sklepu i złoz reklamację.





Dobije ?????hahahaha da;ej mnie rozsmieszasz truskawkoumiechumiechumiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 23
Dołączył: 24 Paź 2011r.
Skąd: Stalowa Wola/zatorze
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Lis 2011r. 21:44  
Cytuj
Moderowano-post nic nie wnosi do tematu

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 973
Dołączył: 14 Kwie 2009r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 2 Lis 2011r. 21:46  
Cytuj
CYTAT
Dobije ?????hahahaha da;ej mnie rozsmieszasz truskawkoumiechumiechumiech


Ciesze sie, że moglam Cie rozbawic-chcialabym widziec Twoj smiech jak pojdziesz do sklepu ze zwrotem. ZWROTEM a nie REKLAMACJĄ. Z pewnoscią szybko Ci szczęka zdrętwieje.

PS. panna_pina jestem miło mi;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 23
Dołączył: 24 Paź 2011r.
Skąd: Stalowa Wola/zatorze
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 2 Lis 2011r. 22:30  
Cytuj
CYTAT
Dobije ?????hahahaha da;ej mnie rozsmieszasz truskawkoumiechumiechumiech


CYTAT
Ciesze sie, że moglam Cie rozbawic-chcialabym widziec Twoj smiech jak pojdziesz do sklepu ze zwrotem. ZWROTEM a nie REKLAMACJĄ. Z pewnoscią szybko Ci szczęka zdrętwieje.

PS. panna_pina jestem miło mi;)


Dobra moje wkurzanie ludzi zakończone mam spokój na kilka dni cool
pozdrawiam pannę pinę jezykjezyk

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1348
Dołączył: 21 Kwie 2010r.
Skąd: STALOWA WOLA
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lis 2011r. 01:38  
Cytuj
OneWayTicket
sie popłyneło z glupota jezyk
żal jezyk
mlotek

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 973
Dołączył: 14 Kwie 2009r.
Skąd:
Konto zawieszone
ff
Wysłany: 3 Lis 2011r. 09:03  
Cytuj
CYTAT
Dobije ?????hahahaha da;ej mnie rozsmieszasz truskawkoumiechumiechumiech


CYTAT
Ciesze sie, że moglam Cie rozbawic-chcialabym widziec Twoj smiech jak pojdziesz do sklepu ze zwrotem. ZWROTEM a nie REKLAMACJĄ. Z pewnoscią szybko Ci szczęka zdrętwieje.

PS. panna_pina jestem miło mi;)


CYTAT
Dobra moje wkurzanie ludzi zakończone mam spokój na kilka dni cool
pozdrawiam pannę pinę jezykjezyk


Chyba nie sadzisz, ze poziom Twoich wypowiedzi bylby w stanie kogokolwiek poruszyć.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 23
Dołączył: 24 Paź 2011r.
Skąd: Stalowa Wola/zatorze
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lis 2011r. 11:42  
Cytuj
Moderowano

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 23
Dołączył: 24 Paź 2011r.
Skąd: Stalowa Wola/zatorze
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lis 2011r. 19:23  
Cytuj
//moderowano// post nic nie wnosi do tematu

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1554
Dołączył: 18 Sie 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lis 2011r. 19:44  
Cytuj
posty nic już nie wnoszą wszystko opisane w linkach i postach początkowych. Prawo do reklamacji ma każdy i wszędzie, do zwrotu tylko w niektórych sklepach.
temat zamykam

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Zakupy »