NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »
Nowy Temat Odpowiedz
Klej do gwintów,
Posty: 13
Dołączył: 14 Marz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Wrz 2011r. 20:38  
Cytuj
Według Renault do klejenia śrub mocujących koło zamachowe należy stosować Loctite Frenetanch. Jakie polecacie odpowiedniki tego specyfiku ?

Czy produkt CX-80 RC-42 się nada ? Mam takowy, ale wg. noty katalogowej jego temp. pracy to jedynie +150 stopni. To chyba zbyt mało :(

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Wrz 2011r. 20:38  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5014
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Wrz 2011r. 22:24  
Cytuj
na zamachu nie ma wiecej, nawet jezeli masz przelot w wale na olej, to olej nie ma więcj niż 120 stopni.

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 162
Dołączył: 11 Wrz 2010r.
Skąd: RNI/RST/RZ
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Wrz 2011r. 22:25  
Cytuj
Moje zdanie....pakuj Loctite, nie są to tanie rzeczy ale spróbuj kupić najmniejsze opakowanie z możliwie dostępnych bo tego dużo się nie pakuje 5ml nie wiem czy dostaniesz ale 10 pewnie w powodzeniem, zresztą spróbuj spytać w sklepie jakimś albo warsztacie(przecież to nie hańba) żeby Ci w strzykawkę opchnęli parę ml. A i ważna sprawa .... nie wiem jaki tam gwint masz ... M?. Każdy preparat tego typu jest do pewnego wymiaru gwintu stosowany z tego co mi wiadomo. Temperatury, wytrzymałość przy temperaturach itd zbliżone z tego co popatrzyłem na szybko.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 183
Dołączył: 5 Sie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 16 Wrz 2011r. 12:45  
Cytuj
do gwintów najlepszy jest locctite 262,12017,ewentualnie 510,wszystkie powierzchnie powinny być odtłuszczone aktywizatorem tej samej firmy

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 13
Dołączył: 14 Marz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 16 Wrz 2011r. 13:53  
Cytuj
Problem w tym, że Loctite Frenetanch jest nieodstępny.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »