~~gstokrotka | |
|
|
CYTAT jestem po szkole ogrodniczej szukam pracy!!!! Poszukujemy osoby do pracy w sklepie ogrodniczym na stanowisku sprzedawcy właśnie po szkole ogrodniczej - proszę zadzwonić po 10 na numer 015 841 51 11 ,od poniedziałku do piątku,pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
|
~~gstokrotka | |
|
|
CYTAT jestem po szkole ogrodniczej szukam pracy!!!! Poszukujemy osoby do pracy w sklepie ogrodniczym na stanowisku sprzedawcy właśnie po szkole ogrodniczej - proszę zadzwonić po 10 na numer 015 841 51 11 ,od poniedziałku do piątku,pozdrawiam |
|
|
~~lkjlkj | |
|
|
Ale w stw jest takie bezrobocie ze szok... nie ma pracownikow wszyscy na bezrobociu
|
|
|
~~dixsi | |
|
|
CYTAT A może ktoś byłby zainteresowany pracą w ogrodzie? Plewienie, sadzenie nowych rolślinek, sprzątanie po zimie itp.? jestem zainteresowana prosze piosac na emalia mamianek_(at)_op.pl
|
|
|
~~pracodawca2 | |
|
|
Ja również szukam kogoś do ogrodu. Ale Dixsi nie zatrudnię. Po Jej wypowiedziach na forum bałabym się.
|
|
|
~~prośba | |
|
|
Wiem, że temat ogrodu przy takiej pogodzie nie jest dla wszystkich interesujący, ale mam pytanie, bo zaraz będzie wiosna. Może ktoś wie jaka firma robi prace ogrodowe? Założenie trawnika, wertykulacja, sadzenie roślin itp.
|
|
|
~~prośba | |
|
|
Dajcie znać.
|
|
|
~~dyzio | |
|
|
znam pania która robi to perfekcyjnie bo kozystałem z jej pomocy jesli jestes zainteresowana to moge dac nr telefonu pozdrawiam
|
|
|
~~Dominik | |
|
|
CYTAT znam pania która robi to perfekcyjnie bo kozystałem z jej pomocy jesli jestes zainteresowana to moge dac nr telefonu pozdrawiam ok to podaj ten numer i moze jak sie nazywa i gdzie znajduje się jej firma |
|
|
~~leszko | |
|
|
witam chetnie podejmiemy sie budowy ogrodow,ukladanie kostki granitowej,nawadnianie.Robimy tania i solidnie 513814557
|
|
|
|
|
|
Może jest ktoś zainteresowany pracami w ogródku po zimie (plewienie, grabienie itp)?
|
|
Dołączył: 12 Paź 2008r. Skąd: z miasta chyba ;) Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|