NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2
przeglad techniczny samochodu ??,
Posty: 673
Dołączył: 13 Sie 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Kwie 2014r. 09:49  
Cytuj
A na ukrainie nie ma obowiązkowych przeglądów samochodów i co potluczony . Nie ma co płakać na stacje diagnostyczne że sprawdzają tylko podstawy ( czyli hamulce i światła ) .Jak jeżdzi się tym samym autem kilka lat to chyba wiadomo co Ci się w nim tłucze ( niedomaga ) i nie ma co czekać do przeglądu tylko trzeba jechać do mechanika jak coś dzieje się z samochodem nie tak .

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Kwie 2014r. 09:49  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 6 Kwie 2014r. 09:58  
Cytuj
kolo1, masz rację, mimo wszystko ja wolę by fachowiec sprawdził czym jeżdżę. Nie znam się na mechanice samochodu. Obserwuje na przeglądzie co robi kontrolujący i jak by mi tylko sprawdził światła i hamulce to bym więcej do niego nie pojechał. A co do mechaników to zwykle naprawiają to co im zgłosisz nie interesując się pozostałymi elementami samochodu.

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Kwie 2014r. 11:39  
Cytuj
Andrzejek dużo jest też mechaników co lubią sobie powymieniać aż za dużo wciskając ze już niedługo by się popsuło. Na tvn turbo leci ostatnio dobry program "Będzie pan zadowolony" tam jest pokazane bardzo dobrze o co mi chodziumiech. Co do przeglądów, skoro płacę już tą stówę to niech przegląd wykonają porządnie a nie po łepkach.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 673
Dołączył: 13 Sie 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff