Dołączył: 15 Kwie 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Założyłam ten post,ponieważ zupełnie nie znam się na komputerach a zamierzam kupić sobie coś małego.
Komputera głownie używam do internetu. Prosze o pomoc czy te parametry są ok czy nie ma nawet co zawracać sobie nim głowy model QBOOK 7" procesor ARM/VIA WM8505 300MHz pamięć 128M DDR II karta graficzna zintegrowana dysk twardy 2GB Flash HDD Zasilacz Input: AC110-240V, Output: DC9V/2A Wyposażenie 3x USB v2.0 czytnik kart SD CARD(512MB-8GB) Wejście na mikrofon Wejście na głośniki Głośniki STEREO wbudowane Wyświetlacz 7" TFT 800x480pikseli modem/karta sieciowa WiFi:802.11b/g Wlan 10/100/1000 Mbps Ethernet LAN Bateria lithium 1800mAH czas pracy 3h, czuwanie 6h System operacyjny WinCE 6.0 Oprogramowanie Internet Explorer Pakiet Office Viewer (Excel, Word, PowerPoint) ImageViewer MSN Skype Windows Media Player Podstawowe gry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Procesor 300 MHz i karta zintegrowana a dysk 2GB...
Mnie to odstrasza. Lepiej dopłacić lub kupić przez allegro czy sklep w sieci niż kupować takie cudo. To są parametry na komórkę a nie na laptopa nawet mini. Nie polecam bo zakup takiego sprzętu nie ma najmniejszego sensu oczywiście wg mnie. Może to coś Ci pomoże http://www.chip.pl/ranking/notebooki/netbooki Odważni nie żyją wiecznie ale ostrożni nie żyją wcale !!! |
|
|
|
|
chodzi Ci o netbooka a za ile sie ceni ten netbook? szczerze nie znam tego modelu/marki, wyposazenie ma ubogie, ale internet na tym pojdzie choc ja osobiscie bym tego nie wybral.
|
|
|
|
|
Obecne komórki mają lepsze parametry, więc nie wiem czy jest sens się za to zabierać.
Napisz ile Cię wyniesie ta inwestycja, to może w tej cenie poradzimy Ci coś praktyczniejszego. |
|
|
|
|
za 850 kupisz netbooka o lepszych parametrach znacznie
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
|
|
|