Posty: 271
Dołączył: 15 Paź 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Szukam wulkanizatora, u którego mogę przełożyć opony na inne felgi.
Oczywiście taki, który potem będzie potrafił dokręcił koła ... |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 1348
Dołączył: 21 Kwie 2010r. Skąd: STALOWA WOLA Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
modki o pomstę woła!
murena a w jakiej to miejscowości szukasz ?\ |
|
Posty: 271
Dołączył: 15 Paź 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Stalowa Wola, może być Nisko, okolice.
|
|
Posty: 1530
Dołączył: 16 Sty 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Szukam wulkanizatora, u którego mogę przełożyć opony na inne felgi. Oczywiście taki, który potem będzie potrafił dokręcił koła ... W każdym zakładzie wulkanizacyjnym to zrobisz. |
|
Posty: 271
Dołączył: 15 Paź 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Niestety nie w każdym potrafią dokręcić koła - tu jest problem.
|
|
Posty: 5016
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
nigdzie nie dokrecają dobrze kół, czasem u jędrucha sprawdzą ręcznym kluczem nie dynamo. u palenia kiedyś używali nasadek dynamometrycznych bety - dobry sprzęt - ale już ich nie ma.
Za to jeżeli chodzi o wyważanie felg to polece corrado - są wolni, nieterminowi, wyważali przy mnie bo zapomnieli - ale felga nie bije prz 160. "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 1530
Dołączył: 16 Sty 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Niestety nie w każdym potrafią dokręcić koła - tu jest problem. Tak myslałem ze w tym widzisz problem. W standardowym zestawie kluczy samochodowych nie ma dynamometrycznego (przynajmniej w starszych samochodach) Jak złapiesz gume na trasie, wyciagasz "czarodziejski" klucz czy dokręcasz standardowym ? Ja wiem ze tak powinno się robić, ale wiele zakładów, kierowców ratowało sie bez tego klucza i problemu nie było. Wiem ze kluczem dynamometrycznym dokrecają koła, w zakładzie obok Pajtona. |
|
Posty: 331
Dołączył: 18 Sie 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT W standardowym zestawie kluczy samochodowych nie ma dynamometrycznego (przynajmniej w starszych samochodach) Jak złapiesz gume na trasie, wyciagasz "czarodziejski" klucz czy dokręcasz standardowym ? w wielu samochodach nie ma pełno wymiarowego koła. W wielu samochodach nie ma wogóle koła zapasowego a jedynie zestawy naprawcze. Koło zapasowe to koło, które ma zazwyczaj ograniczenie prędkości. Zakłada się by jedynie "dojechać". Kluczem "z zestawu" nie jesteś wstanie również odkręcić nieprawidłowo dokręconego koła (chyba, że masz zerwane śruby) |
|
Posty: 1530
Dołączył: 16 Sty 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT w wielu samochodach nie ma pełno wymiarowego koła. W wielu samochodach nie ma wogóle koła zapasowego a jedynie zestawy naprawcze. Koło zapasowe to koło, które ma zazwyczaj ograniczenie prędkości. Zakłada się by jedynie \"dojechać\". Kluczem \"z zestawu\" nie jesteś wstanie również odkręcić nieprawidłowo dokręconego koła (chyba, że masz zerwane śruby) Zgadza się, tylko wygospodarowane miejsce odbywa się pewnym kosztem - dojazdówką nie nadgonisz na drodze i jak sama nazwa wskazuje jest to koło dojazdowe a zestawami naprawczymi zalepisz tylko małe dziury. Robie sporo kilometrów w ciągu roku i zawsze sam dokrecam śruby standardowym kluczem. Przed zakreceniem dodaje troche smaru miedzianego i problemu z odkręceniem tez nie ma. |
|
Posty: 271
Dołączył: 15 Paź 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jeśli masz wyczucie i dokręcisz sam dla siebie zwykłym kluczem jeszcze tragedii nie ma. Ale jak jadę do wulkanizatora to oczekuję profesjonalizmu a nie klucza pneumatycznego :(
O smarze miedziowym można pomarzyć :( |
|